eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Schronisko dla bezdomnych zwierząt - modernizacja

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Ostrów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Schronisko dla bezdomnych zwierząt - modernizacja
Numer ogłoszenia: 39987 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38580 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Schronisko dla bezdomnych zwierząt - modernizacja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Schronisko dla bezdomnych zwierząt - modernizacja. I. Zamówienie obejmuje: 1. wykonanie zewnętrznej kanalizacji deszczowej zgodnie z dokumentacją techniczną, 2. wykonanie i montaż rynien fi 8 o długości ok. 69,00 m, 3. Wykonanie i montaż pasa nadrynnowego o szerokości 25 cm i dł. ok. 69,00 m, 4. Wykonanie i montaż rur spustowych fi 6-8 o długości ok. 14 m, 5. Wyrównanie powierzchni o śr. gr. 30 cm i powierzchni około 100 m2. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Opis techniczny - załącznik nr 8, 2. rysunek 1 - załącznik nr 9, 3. rysunek KD1 - załącznik nr 10, 4. Specyfikacja techniczna - załącznik nr 11, 5. Specyfikacja ogólna - schronisko 2013 - załącznik nr 12, 6. s. szczegółowa - sieci i przyłącza - załącznik nr 13, 7. Wysocko Wielkie, schronisko - 2013 (sieci sanitarne) - przedmiar robót - załącznik nr 14, 8. Wysocko-modernizacja - PRZEDMIAR ROBÓT - załącznik nr 15. III. Inne wymagania: 1. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 2. Materiały rozbiórkowe należy utylizować w sposób przewidziany w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), a koszty będą kosztami wykonawcy (należy przedstawić dokumenty z utylizacji). 3. Należy przewidzieć zajęcie pasa drogowego (koszty zajęcia będą kosztami wykonawcy). 4. Wykonawca na własny koszt zorganizuje i będzie utrzymywał zaplecze budowy. Wykonawca wykona i będzie utrzymywał we własnym zakresie tymczasowe instalacje zasilania w energię elektryczną i wodę dla celów prowadzenia robót budowlanych, zabuduje na nich liczniki i będzie pokrywał zamawiającemu (inwestorowi) koszt wynikający ze zużycia tych mediów. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie prowadzić dokumentację budowy oraz po jej ukończeniu sporządzić dokumentację powykonawczą. Dokumentacja ta zostanie protokolarnie przekazana inwestorowi najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości obiektu do odbioru końcowego. W ramach dokumentacji powykonawczej wykonawca dostarczy zamawiającemu geodezyjną inwentaryzację powykonawczą zarejestrowaną w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ostrowie Wielkopolskim. Koszty związane z wykonaniem ww. dokumentacji poniesie wykonawca i uwzględni je w cenie oferty. 6. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 7. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę na podstawie projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (dot. pkt 3.1.1. SIWZ) stanowiących załączniki do SIWZ oraz w zakresie opisanym w pkt 3.1.2. - 3.1.5. SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budownictwo Inżynieryjne PERZ s.c., ul. Staroprzygodzka 25, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149947,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108834,15

  • Oferta z najniższą ceną: 108834,15 / Oferta z najwyższą ceną: 108834,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.