eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa oleju opałowego lekkiego do siedziby Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Kielce: Dostawa oleju opałowego lekkiego do siedziby Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D.
Numer ogłoszenia: 399826 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Kielcach , ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3642810, faks 41 3642847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ickielce.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do siedziby Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych do siedziby podległej jednostki organizacyjnej Zamawiającego tj. do siedziby Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D. Przewidywana szacunkowa ilość zamówionego oleju opałowego wynosi 21.000 litrów. Pojedyncza cząstkowa dostawa wynosić będzie minimum 4.000 litrów, a w wyjątkowych przypadkach nie mniej niż 500 litrów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu, np. niekorzystnych warunków atmosferycznych. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze. Olej opałowy musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe ( Dz. U. z2007 r., Nr 4, poz. 30 ) oraz parametry określone w tabeli nr 1 okreslonej w rozdziale III ust 4 SIWZ. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. W przypadku, gdy ważność koncesji kończy się w okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowej ważnej koncesji. Wykonawca ma obowiązek zrealizowania dostawy w czasie nie dłuższym niż 4 dni robocze od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, w godzinach 8.00 - 15.30. Zamawiający będzie składał zapotrzebowania w dni robocze, w godzinach 8:00 do 16:00 faxem, drogą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy oleju opałowego do zbiorników zlokalizowanych na terenie Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264 D realizowane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15 oC. Każda partia dostarczonego oleju musi posiadać aktualne świadectwo jakości lub dokument równoważny wystawiony przez producenta przedstawiający parametry dostarczonego oleju oraz dowód wydania dostawy. Zamawiający wymaga dostarczenia mu kopii w/w dokumentów przy każdej dostawie.Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie wiarygodnego i niezależnego źródła pozyskania informacji na temat ceny producenta oleju opałowego tj. adresu strony internetowej producenta, na której publikowane są ceny oleju opałowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w rozdziale VI.ust.1 pkt.4 i pkt 6 siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złozyc oświadczenie, zgodnie z załacznikiem nr 2 do siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie nalezy złozyc oświadczenie, zgodnie z załacznikiem nr 2 do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złozyc oświadczenie, zgodnie z załacznikiem nr 2 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złozyc oświadczenie, zgodnie z załacznikiem nr 2 do siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: 1)zmiany osób lub podmiotów odpowiedzialnych za wykonywanie zadania ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji umowy, 2)zmiany zakresu przedmiotu umowy jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, 3)zmiany wynagrodzenia jeżeli nastąpi zmiana zakresu przedmiotu umowy jak również w przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT na podstawie odrębnych przepisów, 4)zmian przewidzianych zapisami niniejszej umowy lub SIWZ. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian umowy w przypadkach gdy: 1)wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego, 2)wystąpią zdarzenia losowe, 3)zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ickielce.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Kielcach, 25-363 Kielce, ul. Wesoła 56.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Izba Celna w Kielcach, 25-363 Kielce, ul. Wesoła 56, pokój 109 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.