eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Przetarg nieograniczony nr PM-25/2014 p.n. Roboty remontowo - budowlane w wybranych pomieszczeniach Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu..

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-05

Inowrocław: Przetarg nieograniczony nr PM-25/2014 p.n. Roboty remontowo - budowlane w wybranych pomieszczeniach Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu..
Numer ogłoszenia: 399814 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 358452 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr PM-25/2014 p.n. Roboty remontowo - budowlane w wybranych pomieszczeniach Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu...

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie § 11 Regulaminu PSZOZ z dnia 8 kwietnia 2010r dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.bip.pszozino.lo.pl , zwanego dalej Regulaminem Zamawiającego. Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się treść Regulaminu j.w. ,a w sprawach nieuregulowanych w regulaminie - przepisy kodeksu cywilnego. Do postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Opis przedmiotu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: KOD CPV CPV -45262500-6 - Roboty murowe CPV -45410000-4 - Roboty tynkowe CPV -45432100-5 - Podłoża i posadzki CPV -45442100-8 - Roboty malarskie CPV -45431000-7 - Roboty remontowe w zakresie podłóg CPV -45330000 - Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych CPV - 45332200-5 - Instalacje wewnętrzne wod - kan 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych w wybranych pomieszczeniach Szpitala Wielospecjalistycznego im dra L. Błażka w Inowrocławiu, które zlokalizowane są: - gabinet zabiegowy - okulistyka VI piętro - gabinet zabiegowy - wewnętrzny I - IV piętro skrzydło prawe - gabinet zabiegowy - wewnętrzny II - IV piętro skrzydło lewe - łazienka dla niepełnosprawnych - wewnętrzny II - IV piętro skrzydło lewe - gabinet zabiegowy - położnictwo I piętro skrzydło pawilonu C (okolice patologii ciąży) - łazienka dla niepełnosprawnych - położnictwo I piętro skrzydło prawe 2. Szczegółowy zakres prac określają: opis techniczny, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki Nr 5-7 do niniejszej specyfikacji. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 24- miesięcznej gwarancji jakości na elementy wykończeniowe, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania. 4. Wykonanie robót: 4.1 Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z uproszczoną dokumentacją, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót, SWZ, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną. 4.2 Prace, które będą powodowały zadymienie należy każdorazowo uzgadniać z inspektorem ds.ochrony pożarowej. 4.3 Przed przystąpieniem do prac osoby Wykonawcy, biorące udział w tych pracach muszą zostać przeszkolone przez służby BHP i P-POŻ Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu. 4.4 Przed rozpoczęciem wykonywania prac przestrzeń komunikacji należy zabezpieczyć w taki sposób, aby do minimum ograniczyć zapylenie sąsiadujących bezpośrednio z komunikacją pracowni, które będą w tym czasie czynne. Transport gruzu na zewnątrz odbywać się powinien z pominięciem komunikacji. 4.5 Miejsce wykonywania prac musi być zabezpieczone i oznakowane 4.6 Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody nieodpłatnie. 4.7. Prace mogą być wykonywane w każdy dzień tygodnia od 7.00 do 18.00. Prace powodujące hałas od godz 11.00 do 17.00 4.8. Należy systematycznie utrzymywać porządek na terenie prowadzenia robót, składować materiały i sprzęt w należytym porządku i w wyznaczonym miejscu, a po zakończeniu prac uporządkować pomieszczenia. 4.9.Wykonawca będzie wykonywał prace w sposób najmniej utrudniający użytkownikowi korzystanie z obiektów w trakcie prac. 5. Warunki wykonania przedmiotu Zamówienia. 5.1 Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez wykonawcę przy pomocy podwykonawcy/ów. 5.2 Przed zawarciem umów z podwykonawcą/ami Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących podwykonawcy/ów. 5.3 Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie tą część przedmiotu zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5.4 Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za działania bądź zaniechania podwykonawcy jak za własne działania bądź zaniechania. 5.5 Wykonawca w celu bieżącego finansowania robót musi dysponować aktywami płynnymi i kredytami potwierdzonymi przez bank, po odjęciu innych zobowiązań kontraktowych oraz wszelkiego rodzaju zaliczek, które mogą być wypłacone w ramach kontraktu, w wysokości łącznej co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) 6. Warunki rozliczenia robót będących przedmiotem zamówienia: Należność za wykonany zakres zadania regulowana na podstawie Faktury po podpisaniu protokołu odbioru robót, płatna będzie w terminie 60 dni od daty przedłożenia faktury. 7. W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcjonalno - użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 8. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. 8.1 Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 03.11.2014r. godz 11:00 8.2 Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu (052) 35 45 325, lub na nr faksu (052) 357-94-15. 8.3. Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Szpitala Wielospecjalistycznego im dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, Sekretariat Głównego Specjalisty ds. techniczno - administracyjnych . 8.4. W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.13.10.00 - 45.13.10.00 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych w wybranych pomieszczeniach Szpitala Wielospecjalistycznego im dra L. Błażka w Inowrocławiu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowa Firma AWPO s. c. P. Lewandowski, A. Wudziński, ul. Marulewska 43, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82077,21

  • Oferta z najniższą ceną: 82077,21 / Oferta z najwyższą ceną: 126708,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.