eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabór › Zagospodarowanie Centrum Zaboru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-18

Zabór: Zagospodarowanie Centrum Zaboru
Numer ogłoszenia: 39979 - 2012; data zamieszczenia: 18.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabór , ul. Lipowa 15, 66-003 Zabór, woj. lubuskie, tel. 068 3218308, faks 068 3218301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazabor.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie Centrum Zaboru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pt. Zagospodarowanie Centrum Zaboru w zakresie: 1) Zagospodarowanie terenu + placu zabaw, w zakresie: a) Roboty przygotowawcze, b) Urządzenia plac zabaw, c) Ogrodzenie plac zabaw, d) Ławki parkowe, e) Ogrodzenie terenu, f) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej certyfikaty wyposażenia placu zabaw, instrukcje, karty gwarancyjne oraz powykonawczy pomiar geodezyjny wraz z mapą, 2) Scena koncertowa, w zakresie: a) Roboty ziemne, b) Fundamenty, c) Ściany przyziemia, d) Podłoża i posadzki, e) Dach, f) Tynki wewnętrzne, g) Elewacja, h) Opaska wokół budynku, i) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej certyfikaty użytych materiałów, karty gwarancyjne oraz powykonawczy pomiar geodezyjny wraz z mapą, 3) Sieci zewnętrzne - elektryczne: a) Zasilanie i oświetlenie terenu, b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej certyfikaty użytych materiałów, karty gwarancyjne oraz powykonawczy pomiar geodezyjny wraz z mapą, 4) Trakt pieszo jezdny ul. Zamkowa: a) Parkingi, b) Trakt jezdny, c) Chodniki, d) Roboty rozbiórkowe, e) Ławki parkowe, f) Znaki pionowe, g) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej certyfikaty użytych materiałów, karty gwarancyjne oraz powykonawczy pomiar geodezyjny wraz z mapą.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości nie większej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.23.31.40-2, 45.23.70.00-7, 45.23.14.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż: 1) W części I: 90 000,00 zł brutto , którego przedmiotem były: budowa placów zabaw w zakresie instalowania urządzeń wyposażenia, budowę ogrodzenia, wykonywania chodników z kostki polbruk, lub roboty równoważne, za które zamawiający uzna, np.: wykonywanie robót ogólnobudowlanych przy ogrodzeniach, chodnikach wykonywaniu fundamentów z posadowieniem obiektów małej architektury lub budynków, 1) W części II: 350 000,00 zł brutto , którego przedmiotem były: roboty budowlane, za które zamawiający uzna, np.: wykonywanie robót ogólnobudowlanych przy drogach, chodnikach wykonywaniu budynków i oświetlenia terenu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy) - za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im waSne uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) Zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczność zmiany terminu nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy takich jak: odmienne warunki gruntowo-wodne, istnienie podziemnych budowli lub infrastruktury; wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres; 2) Zmiany ustawowej stawki podatku VAT - jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku; 3) Zaniechania wykonania części robót - zmiana taka spowoduje zmniejszenie zakresu rzeczowego poprzez w kontrakcie i związanych z tym robót towarzyszących w przypadku: a) konieczność zaniechania robót budowlanych z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych uniemożliwiających wybudowanie obiektów; b) wystąpienia innych prawnych lub technicznych okoliczności uniemożliwiających w sposób obiektywny wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem umowy. 4) Wprowadzenia robót zamiennych polegających na: a) zamianie zastosowanych materiałów, a wprowadzenie materiałów podwyższających funkcjonalność budowanych obiektów, b) wprowadzenie robót zamiennych koniecznych, a nieprzewidzianych przez projektanta na etapie wykonywania dokumentacji projektowej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminazabor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zabór, ul. Lipowa 15, 66-003 Zabór.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Zabór, ul. Lipowa 15, 66-003 Zabór, pok. 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013, działanie Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Zagospodarowanie Centrum Zaboru - zagospodarowanie terenu + plac zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenu + placu zabaw, w zakresie: a) Roboty przygotowawcze, b) Urządzenia plac zabaw, c) Ogrodzenie plac zabaw, d) Ławki parkowe, e) Ogrodzenie terenu, f) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej certyfikaty wyposażenia placu zabaw, instrukcje, karty gwarancyjne oraz powykonawczy pomiar geodezyjny wraz z mapą,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Zagospodarowanie Centrum Zaboru - scena koncertowa, sieci zewnętrzne - elektryczne, trakt pieszo jezdny ul. Zamkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie Centrum Zaboru - scena koncertowa, sieci zewnętrzne - elektryczne, trakt pieszo jezdny ul. Zamkowa w zakresie: 1) Scena koncertowa, w zakresie: a) Roboty ziemne, b) Fundamenty, c) Ściany przyziemia, d) Podłoża i posadzki, e) Dach, f) Tynki wewnętrzne, g) Elewacja, h) Opaska wokół budynku, i) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej certyfikaty użytych materiałów, karty gwarancyjne oraz powykonawczy pomiar geodezyjny wraz z mapą, 2) Sieci zewnętrzne - elektryczne: a) Zasilanie i oświetlenie terenu, b) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej certyfikaty użytych materiałów, karty gwarancyjne oraz powykonawczy pomiar geodezyjny wraz z mapą, 3) Trakt pieszo jezdny ul. Zamkowa: a) Parkingi, b) Trakt jezdny, c) Chodniki, d) Roboty rozbiórkowe, e) Ławki parkowe, f) Znaki pionowe, g) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej certyfikaty użytych materiałów, karty gwarancyjne oraz powykonawczy pomiar geodezyjny wraz z mapą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.23.31.40-2, 45.23.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.