eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie w ich miejscu zamieszkania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Nowa Ruda: Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie w ich miejscu zamieszkania
Numer ogłoszenia: 399768 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354858 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kolejowa 18, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8721056, faks 074 8721166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie w ich miejscu zamieszkania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonywanie od 01.11.2012 do 31.10.2015 usług opiekuńczych na terenie miasta Nowa Ruda /na podstawie art. 50 ustaw z dnia 12 marca 2004r o pomocy społecznej tj Dz.U z 2009 nr 175 poz. 1362 ze zmian/ / w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie, zgodnie z ilością godzin i zakresem ustalonym w decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie. - Usługi mogą być świadczone codziennie, również w niedziele i święta, w godzinach od 6.00 do 22.00. - Ilość godzin (jedna godzina= 60min) świadczonych usług uzależniona będzie od liczby podopiecznych i ich potrzeb i zmieniać się będzie w okresie trwania umowy. - Szacunkowa miesięczna ilość godzin wynosi: 1540 - Szacunkowa miesięczna ilość osób korzystających z usług opiekuńczych wynosi: 77 Zakres usług opiekuńczych uzależniony jest od potrzeb podopiecznego, jego stanu zdrowia oraz jego sytuacji rodzinnej i obejmuje: ZAKRES USŁUG OPIEKUŃCZYCH PIELĘGNACYJNYCH 1. Zgłaszanie wizyt lekarskich, badań laboratoryjnych, 2. Pomoc w dotarciu i powrocie do placówki medycznej, 3.Karmienie usługobiorcy, 4. Opieka higieniczno - sanitarna, w tym: a) mycie, kąpanie, czesanie, golenie chorego, mycie głowy, obcinanie paznokci, b) zmiana bielizny osobistej i pościelowej, c) przesłanie łóżka, d) pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych, e) zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, f) układanie chorego w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji chorego, g) pomoc przy ubieraniu. 5. Pielęgnacja zlecona przez lekarza, w tym m.in.: a) mierzenie temperatury, rozkładanie leków, podawanie leków drogą doustną, doodbytniczą, wziewną ( inhalacje) lub przez skórę ( wcieranie), oklepywanie , b) stosowanie okładów i kompresów, c) zmiana opatrunków, d) realizacja innych, indywidualnych zaleceń lekarskich, e) realizacja recept oraz zakup środków higienicznych niezbędnych podopiecznemu. ZAKRES USŁUG OPIEKUŃCZYCH GOSPODARCZYCH 1.Dokonywanie zakupu artykułów niezbędnych podopiecznemu do codziennej egzystencji - razem z nim lub samodzielnie, 2. Przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety zleconej przez lekarza, 3. Dostarczanie posiłków do mieszkań usługobiorców ze wskazanego lokalu gastronomicznego, 4. Podgrzanie, podanie i pomoc przy spożywaniu posiłków, 5. Utrzymywanie w czystości naczyń stołowych i kuchennych oraz sprzętu gospodarstwa domowego, 6. Współpraca z lekarzem i pielęgniarką środowiskową oraz pracownikiem socjalnym, 7. Wychodzenie z chorym podopiecznym na spacer, 8. Bieżące sprzątanie pokoju oraz pomieszczeń użytkowych usługobiorcy (wytarcie kurzu, odkurzenie, mycie podłogi, mycie sprzętu AGD- lodówki i kuchni), codzienne wietrzenie pomieszczeń, 9. Generalne okresowe sprzątanie używanej części mieszkania usługobiorcy w tym : mycie okien, drzwi, podłóg, glazury, oświetleń, szafek kuchennych i czyszczenie mebli (od zewnątrz i wewnątrz), pastowanie i froterowanie podłóg, pranie, sprzątanie łazienki, prasowanie i zawieszanie firanek i zasłon, trzepanie i pranie chodników, trzepanie i pranie dywanów itp., 10. Wynoszenie śmieci, 11. Palenie w piecu, przynoszenie węgla i wody, 12. Pranie bielizny osobistej usługobiorcy, 13. Prasowanie, 14. Załatwianie spraw urzędowych (poczta, administracja, bank itp.), 15. Zgłaszanie napraw urządzeń domowych, 16 Utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych ( miednicy, kaczki, basenu, wanny, umywalki, nocnika, sedesu ), 17. Prowadzenie na bieżąco zeszytu wydatków i rozliczeń wydanych pieniędzy podopiecznego codziennie lub w terminach ustalonych, 18. Realizacja innych indywidualnych potrzeb podopiecznego - zleconych przez Ośrodek, np. : a) umożliwienie dotarcia podopiecznemu do szpitala, ośrodka zdrowia lub domu pomocy społecznej przy użyciu własnego lub ogólnie dostępnego środka transportu, b) asystowanie i pomoc w dotarciu na cmentarz - grób najbliższych w związku ze Świętem Zmarłych itp., c) dowiezienie/powrót do placówki rehabilitacyjnej przy użyciu własnego lub ogólnie dostępnego środka transportu. Wykonawca zobowiązany jest do comiesięcznego pobierania od usługobiorcy obowiązkowej odpłatności za usługi opiekuńcze zgodnie z decyzją i odprowadzanie jej na konto Zamawiającego. W razie zgonu podopiecznego Wykonawca zobowiązany jest do: 1. wezwania lekarza celem stwierdzenia zgonu. 2. wezwania dozorcy domu lub najbliższego sąsiada. 3. zawiadomienia rodziny. 4.zawiadomienia MOPS ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Pielęgniarsko - Opiekuńcze Jolanta Aleksanderek, ul. Grota Roweckiego 9K, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 728112,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11,14

  • Oferta z najniższą ceną: 11,14 / Oferta z najwyższą ceną: 11,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.