eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Prażmowska › Aktualizacja mapy zasadniczej do celów projektowych dla wsi Uwieliny i części wsi Nowy Prażmów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-19

Wola Prażmowska: Aktualizacja mapy zasadniczej do celów projektowych dla wsi Uwieliny i części wsi Nowy Prażmów
Numer ogłoszenia: 39971 - 2009; data zamieszczenia: 19.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Prażmów , Prażmów, ul. Piotra Czołchańskiego 1, 05-505 Wola Prażmowska, woj. mazowieckie, tel. 022 7270177, faks 022 7270522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prazmow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja mapy zasadniczej do celów projektowych dla wsi Uwieliny i części wsi Nowy Prażmów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie numerycznej mapy sytuacyjno - wysokościowej wraz z aktualizacją, z naniesieniem numerów działek zgodnie z ewidencją gruntów, określeniem granic nieruchomości i klasyfikacji gruntów, dla terenów położonych w gminie Prażmów zawartych w granicach obrębów geodezyjnych Uwieliny i Nowy Prażmów ( dla obszarów zgodnie z załącznikiem graficznym do uchwał : nr XVI/128/2008, nr XVI/129/2008 Rady Gminy Prażmów z dnia 19 września 2008r. ) Opracowaniem objęto tereny położone w północej części gminy we wsiach Uwieliny i Nowy Prażmów. Łączna powierzchnia obszaru - ok. 480 ha. Granice obszaru objętego opracowaniem mapy określono w załącznikach graficznych B1 i B2 do SIWZ. Mapa numeryczna stanowiąca przedmiot zamówienia ma być wykonana w systemie GEOINFO 2000 lub w formacie pliku wymiany zgodnym z systematyką GEOINFO 2000, zgodnie z wymogami Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz musi zostać przyjęta do zasobów Składnicy Map i Dokumentów Geodezyjnych ww. ośrodka. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia się w wytyczne Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej do opracowania ww. mapy oraz musi pokryć wszelkie koszty związane z wprowadzeniem ww. mapy do zasobu ww. składnicy map. Przekazane Zamawiającemu opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi prawa z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, w tym m.in. Ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - wykonana mapa będzie służyła do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Skala wykonania mapy 1:1000. Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu wydruk zamawianej mapy numerycznej w skali 1:1000 z potwierdzeniem, że została ona przyjęta do zasobu składnicy (1 egzemplarz) oraz płytkę CD-R lub DVD zawierającą mapę zapisaną w formacie dwg i dxf oraz w formie bazy danych GEOINFO..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( w przypadku ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje), 3/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6/ Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami , spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony formularz oferty - wg zał. Nr 1 do siwz W ofercie należy wskazać czy i jaką część zamówienia wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 2. załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wymienione dokumenty wystawione lub potwierdzona ich aktualność nie wcześniej niż 6 m-cy od wszczęcia postępowania 3. Oświadczenie, że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania w związku z art.24 w/w ustawy - wg zał. Nr 2 do dokumentacji przetargowej. 4. Wykaz wszystkich osób którzy będą wykonywać zamówienie z kopiami dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje oraz informacją o ich doświadczeniu w prowadzeniu podobnych do zamówienia prac. 5.Wykaz usług podobnych do zamówienia wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 2 lat ze wskazaniem kluczowych odbiorców tych usług potwierdzonych referencjami. 6. parafowany projekt umowy zał. Nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prazmow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: urząd Gminy Prażmów Prażmów ul. Czołchańskiego 1 05-505 Wola Prażmowska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego ( kancelaria -parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.