eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa urzadzeń drukujących

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Wrocław: Dostawa urzadzeń drukujących
Numer ogłoszenia: 399718 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344518 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urzadzeń drukujących.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (3 szt.) i drukarek (10 szt.) na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: siedziba Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu przy ul. Glinianej 20 - 22. 3. Urządzenia mają być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane i nie noszące śladów użytkowania. 4. Na dostarczone urządzenia Wykonawca udzieli minimum 60-miesięcznej gwarancji. 5. W okresie gwarancji Wykonawca będzie wykonywał raz na kwartał przeglądy i konserwacje urządzeń wielofunkcyjnych. Zakres przeglądów i konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych Zamawiający określił w pkt. III.2 niniejszego Załącznika. 6. Urządzenia drukujące dostarczone do siedziby Zamawiającego będą posiadać: a) deklarację zgodności CE, b) pełne wyposażenie dodatkowe zgodne ze specyfikacją producenta (kable, sterowniki, itp.), c) dokumentację techniczną użytkownika, d) instrukcję obsługi w języku polskim, e) karty gwarancyjne urządzeń, f) czytelny numer identyfikacyjny na każdym elemencie tego wymagającym. 7. Każde urządzenie drukujące posiada komplet materiałów eksploatacyjnych (tonery oraz bębny - w przypadku urządzeń wielofunkcyjnych i zespół tonera - w przypadku drukarek). 8. W ramach dostawy urządzeń wielofunkcyjnych Wykonawca jest zobowiązany do: a) zainstalowania ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b) zainstalowania oprogramowania (sterowników, oprogramowania do zarządzania) na wskazanej przez Zamawiającego stacji roboczej w środowisku MS Windows XP PL Prof., c) skonfigurowania środowiska skanowania druku zgodnie z wymogami Zamawiającego (dobór sterowników, formatu dokumentu, lokalizacji wyników pracy, uprawnień użytkowników, itp.), d) przeszkolenia czterech pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń wielofunkcyjnych oraz dwóch administratorów z konfiguracji zarządzanymi urządzeniami. 9. Wraz z dostawą urządzeń drukujących Wykonawca dostarczy komplet dokumentów, o których mowa w ust. 6 lit. c-e. 10. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego urządzenia na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem do dnia 20 listopada 2013 r., po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu dostawy z co najmniej 4-dniowym wyprzedzeniem. 11. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon w godzinach pracy Zamawiającego, a faxem i e-mailem przez całą dobę. 12. Wykonawca jest zobowiązany zareagować w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia awarii/usterki (czas reakcji); czasem reakcji na zgłoszenie jest maksymalny czas, liczony w godzinach od 7:30 do 15:30 (w dni pracy Zamawiającego), jaki może upłynąć od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego za pośrednictwem telefonu/e-maila/faksu do czasu udzielenia odpowiedzi przez Wykonawcę/do przybycia Wykonawcy na miejsce awarii/usterki. 13. Wykonawca dokona naprawy w terminie nieprzekraczającym 24 godzin dla urządzeń wielofunkcyjnych i 4 dni dla drukarek od chwili zgłoszenia awarii/usterki; jeżeli upływ tych terminów nastąpi w dniu wolnym od pracy, naprawa zostanie dokonana w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym. 14. Szczegółowe warunki realizacji dostawy wraz z warunkami serwisu gwarancyjnego Zamawiający określił we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o. o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96326,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105026,63

  • Oferta z najniższą ceną: 105026,63 / Oferta z najwyższą ceną: 134098,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.