eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedźwiedź › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych oraz chodników na terenie Gminy Niedźwiedź

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Niedźwiedź: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych oraz chodników na terenie Gminy Niedźwiedź
Numer ogłoszenia: 399686 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Niedźwiedziu , Niedźwiedź 233, 34-735 Niedźwiedź, woj. małopolskie, tel. 018 3312772, faks 018 3317057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedzwiedz.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych oraz chodników na terenie Gminy Niedźwiedź.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych / chodników na terenie Gminy Niedźwiedź. Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych / chodników polega na odśnieżaniu, usuwaniu błota pośniegowego, posypywanie nawierzchni mające na celu likwidowanie śliskości nawierzchni dróg z preferowanym używaniem mieszanek solnych lub solanek płynnych, likwidacji zasp śnieżnych poprzez min. ustawianie płotków wzdłuż dróg szczególnie w miejscach otwartej przestrzeni, gdzie występują zagrożenia powstawania tych zasp. 2.Do zakresu zimowego utrzymania dróg / chodników wchodzi również posprzątanie dróg po okresie zimowym z materiałów używanych do posypywania, stąd sugestie aby używać materiałów niebrudzących, przy użyciu własnego sprzętu i własnych materiałów do posypywania dróg. 3.Wymagana jest 24 godzinna dyspozycyjność, we wszystkie dni tygodnia na drogach gminnych i osiedlowych terenu Gminy Niedźwiedź. Usługa ta może być dokonywana do 2,5 godzin dziennie bez konieczności uzyskania dodatkowej zgody telefonicznej Wójta Gminy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy w Niedźwiedziu. O konieczności wykonywania czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg / chodników do 2,5 godzin pracy sprzętu decyduje Wykonawca odnotowując ten fakt w specjalnie prowadzonym ZESTAWIENIU CZASU PRACY pracy: stanowiącym załącznik do zawartych umów. 4.Prawidłowość podjętych przez Wykonawcę decyzji kontrolowana jest przez Wójta Gminy lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Zakres prac powyżej 2,5 godzin winien być każdorazowo uzgodniony przez w/w osoby i fakt ten również winien być odnotowany w ZESTAWIENIU CZASU PRACY, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy; brak uzgodnienia stanowi podstawie odmowy zapłaty. 5.Zadanie podzielone jest na pięć części (Rejony). Wykaz dróg dla poszczególnych Części zamówienia: CZĘŚĆ 1 , Rejon 1 - wszystkie drogi we wsi Niedźwiedź i drogi wsi Poręby Wielkiej: 1)Od drogi powiatowej-Niedźwiedź (OSP, Urz. Gminy, Rynek, Ośr. Zdrowia, wszystkie boczne po prawej stronie) - do drogi powiatowej - Poręba Wielka 2)od mostu do osiedla Nowa Wieś(Poręba Wielka) 3)od mostu na Nową Wieś(Poręba Wielka) do osiedla Mierniki i boczna do Kaciki (Rajfus) 4)od mostu na Nową Wieś (prawa strona) do posesji p. Gnieckiego CZEŚĆ 2, Rejon Nr 2 drogi we wsi Podobin CZĘŚĆ 3 , Rejon Nr 3 - drogi we wsi Poręba Wielka z wyjątkiem dróg: 1)od drogi powiatowej-Niedźwiedź (OSP, Urz. Gminy, Rynek, Ośr. Zdrowia, wszystkie boczne po prawej stronie) - do drogi powiatowej - Poręba Wielka 2)od mostu do osiedla Nowa Wieś(Poręba Wielka) 3)od mostu na Nową Wieś(Poręba Wielka) do osiedla Mierniki i boczna do Kaciki (Rajfus) 4)od mostu na Nową Wieś (prawa strona) do posesji p. Gnieckiego CZĘŚĆ 4, Rejon Nr 4- drogi we wsi Konina CZĘŚĆ 5 - zimowe utrzymanie chodników w całego gminie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem: - w przypadku dróg części zamówienia od Nr 1 do Nr 4 co najmniej jednym samochodem lub ciągnikiem z pługiem oraz sprzętem do posypywania dróg. - w przypadku chodników część zamówienia Nr 5 co najmniej jednym lekkim sprzętem mechanicznym z pługiem (ciągnik)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającą że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ust. 1 ustawy. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Podmioty składające ofertę wspólną muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Do pełnomocnictwa (oferty) powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy. 4. W związku z faktem, iż podmioty składające ofertę wspólną zachowują samodzielność, każdy z podmiotów musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, a więc oddzielnie przedstawić dokumenty wymienione w pkt 6.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienione w pkt 6.1.1) podpisuje każdy z wykonawców, natomiast dokument wymieniony w pkt 6.1.2) i 6.1.3) składa grupa Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5. W odniesieniu do wymagań dotyczących potencjału technicznego Zamawiający dokona łącznej oceny podmiotów występujących wspólnie. 6. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych (pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 2). 7. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców zawierającą w swej treści następujące postanowienia i zapisy: 1) sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważnienie jednego z członków do koordynowania czynności związanych z realizacją umowy, 2) sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia, 3) ustanowienie zasady odpowiedzialności solidarnej wykonawców za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, w tym wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) okres obowiązywania - co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy z Zamawiającym, 5) dokładne określenie celu gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, 6) zapisy wykluczające możliwość przenoszenia praw i obowiązków stron umowy bez zgody pozostałych wykonawców, 7) wskazanie jednego rachunku bankowego, na który następować będą płatności za roboty. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nieuregulowanym przez umowę regulują przepisy kodeksu cywilnego. II. Dokumenty innych podmiotów: Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest w takiej sytuacji: 1) udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 2) przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 6.2, jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający. 2. Zmiany osób kontaktowych po stronie Wykonawcy i Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niedzwiedz.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Niedźwiedziu, 34-735 Niedźwiedź 233, pokój nr 9 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.