eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dzierżawa 78 kserokopiarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Przemyśl: Dzierżawa 78 kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 399668 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357114 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, faks 016 6764444.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa 78 kserokopiarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dzierżawa 78 kserokopiarek , w tym: a)dzierżawa 6 kserokopiarek o prędkości co najmniej 15 kopii na minutę. b)dzierżawa 70 kserokopiarek o prędkości co najmniej 30 kopii na minutę. c)dzierżawa 2 kserokopiarek o prędkości co najmniej 45 kopii na minutę. 2.Kserokopiarka opisana w pkt. 1a powinna spełniać określone poniżej minimalne wymagania: a)wykonywać kopię w formacie A4 i A3 . b)posiadać szafkę pod kserokopiarkę. 3.Kserokopiarki opisane w pkt. 1 b,c powinny spełniać określone poniżej minimalne wymagania: a)wykonywać kopię i drukować w formacie A4 i A3. a)możliwość instalacji drukarki po TCP/IP . b)możliwość przesyłania skanowanych dokumentów pocztą elektroniczną w formacie PDF i pobierania książki adresowej bezpośrednio z ldap i możliwość wyboru adresata z panelu kopiarki . c)kaseta na 1.500 arkuszy . d)Automatyczny podajnik dokumentów z rewersem . e)Duplex . f)Kopiowanie dwustronne . g)posiadać szafkę pod kserokopiarkę. 4.Kserokopiarki będą zlokalizowane w Przemyślu , Rzeszowie , Krośnie , Jarosławiu , Medyce, Korczowej, Werchracie , Żurawicy , Sanoku , Krościenku , Dębicy , Mielcu , Stalowej Woli , Leżajsku. 5.Wykonawca w ramach niniejszego postępowania zobowiązany jest do oddania w dzierżawę Zamawiającemu 78 kserokopiarek, dostarczenia i zainstalowania ich we wskazanych w pkt. 4 lokalizacjach oraz do wykonywania wszystkich czynności związanych z ich konserwacją, naprawą i do wykonywania czynności zapewniających prawidłową pracę, działanie wydzierżawionych kserokopiarek oraz do dostarczenia wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części, za wyjątkiem papieru ksero. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości dzierżawionych kserokopiarek , o których mowa w pkt. 1b , do maksymalnie 75 kserokopiarek. Dodatkowe 5 kserokopiarek Wykonawca dostarczy do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji , znajdujących się na terenie województwa podkarpackiego , na zasadach i warunkach ( w tym finansowych) określonych w niniejszym postępowaniu. 7.Oddane w dzierżawę kserokopiarki mogą być używane . 8.Zamawiający przewiduję możliwość wykonania ok. 8.473.000 kopii przez cały okres trwania umowy, przy czym nie jest to ilość wiążąca dla Zamawiającego . 9.Zamawiający zastrzega, że lokalizacja kserokopiarek określona w pkt 4 może ulec zmianie ze względu na potrzeby organizacyjne Zamawiającego. Ewentualna zmiana lokalizacji kserokopiarek obejmować będzie obszar województwa podkarpackiego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe ARSO - SERWIS, ul. Domańskiego 7/1, 71-312 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 381967,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 406941,60

  • Oferta z najniższą ceną: 298392,70 / Oferta z najwyższą ceną: 542272,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.