eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wyjazd warsztatowy dla usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Koszalin: Wyjazd warsztatowy dla usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych.
Numer ogłoszenia: 399638 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365662 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34 28 455, faks (094) 34 28 455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyjazd warsztatowy dla usamodzielnianych wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Celem jest przygotowanie uczestników do samodzielności. Trening interpersonalny - drama. Budowanie pozytywnej samooceny. Warsztaty kulinarne. Arteterapia - samodzielne wykonywanie ozdób choinkowych. Planowanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU). Gry i zabawy integracyjne. Termin: 07.12.2012r. - 09.12.2012r. Uczestnicy: 27 - usamodzielnianych wychowanków biorących udział w projekcie systemowym Pomocna dłoń plus - grupa koedukacyjna (12 chłopców i 15 dziewcząt); 2 wychowawców; Szkoleniowcy zgodnie z programem; 1 przedstawiciel Zamawiającego; Plan zajęć : dzień pierwszy 07.12.2012r.: 15:00 - wyjazd (sprzed delegatury ZUW w Koszalinie ) 16:00 obiad 16:30- 17:00 spotkanie uczestników warsztatów z zespołem projektowym, omówienie celów warsztatów oraz zasad związanych z uczestnictwem w warsztatach. 17:00-19:00 (2 godz.) Trening zachowań asertywnych - drama. Prowadzący: pedagog/specjalista dramy 19:00-19:30 - kolacja 19:30 - 21:45 (3 godz.) Warsztat: arteterapia - samodzielne wykonywanie ozdób choinkowych Prowadzący: pedagog/ specjalista posiadający doświadczenie w prowadzeniu zajęć z arteterapii Dzień drugi 08.12.2012r.: 8:00 - 9:00 - śniadanie 9:00 - 12:00 (3 godz.) Warsztat: Sporządzanie i realizacja indywidualnego planu usamodzielniania (IPU) Prowadzący: pracownik socjalny 12:00 - 12:15 (przerwa) serwis kawowy 12:15 - 13:15 (1 godz.) Indywidualne spotkania z członkami zespołu projektowego 13:30 - 14:30 obiad 14:30 - 15:30 (1 godz.) Warsztat: Zajęcia kulinarne (samodzielne przygotowanie ciasteczek, sałatek, świąteczna dekoracja stołu itp.) Prowadzący: kucharz- osoba posiadająca doświadczenie i odpowiednie przygotowanie z zakresu BHP w prowadzeniu zajęć 15:30- 16:00 serwis kawowy 16:00 - 17:00 (1 godz.) Warsztat: Zajęcia kulinarne (samodzielne przygotowanie ciasteczek, sałatek, świąteczna dekoracja stołu itp.) Prowadzący: kucharz - osoba posiadająca doświadczenie w prowadzeniu zajęć 17:00 - 17:30 serwis kawowy oraz wspólna konsumpcja przygotowanego poczęstunku 17:30 - 19:00 indywidualne spotkania z zespołem projektowym 20:00 - 20:30 - spektakl przygotowany przez wychowanków na zajęciach z dramy 20:30 - uroczysta kolacja Dzień trzeci 09.12.2012r.: 8:00-9:00 - śniadanie 9:00 - 12:00 (3 godz.) .) Trening zachowań asertywnych - drama. Prowadzący: pedagog/specjalista dramy 12:00 - (przerwa) serwis kawowy 12:15 - 12:30 podsumowanie warsztatów. 13:00 obiad 14:00 wyjazd - odwiezienie uczestników na parking przy dworcu PKP w Koszalinie)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Pomocna dłoń plus współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno - Usługowy GALEX 85-449 Bydgoszcz, ul. Pelikanowa 15 Filia: Ośrodek Wypoczynkowo - Rehabilitacyjny LEDAN 76-034 Chłopy, 76-034 Chłopy, Chłopy, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.