Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-15
Toruń: wynajem, dostawa, montaż i demontaż zabudowy stoisk wystawienniczo - targowych zgodnie z projektem technicznym i opisem Zamawiającego na potrzeby Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych PLUS CAMERIMAGE 2012
Numer ogłoszenia: 399596 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja TUMULT , Rynek Nowomiejski 28, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6210019, faks 056 6522197.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tumult.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wynajem, dostawa, montaż i demontaż zabudowy stoisk wystawienniczo - targowych zgodnie z projektem technicznym i opisem Zamawiającego na potrzeby Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych PLUS CAMERIMAGE 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania ogólne dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia: 1. wykonanie wizualizacji zabudowy zgodnie z projektem technicznym (załącznik nr 1 SIWZ) i Opisem przedmiotu zamówienia - Szczegółowym opisem zabudowy (załącznik nr 2 SIWZ), 2. dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz samodzielnego pomiaru pomieszczeń Opery Nova w Bydgoszczy celem dostosowania wykonania zabudowy do istniejących ograniczeń przestrzenno-architektonicznych oraz dokonanie ustaleń zgodności proponowanych rozwiązań w zakresie BHP oraz z przepisami przeciwpożarowymi Opery Nova w Bydgoszczy z właściwą osobą od strony właściciela obiektu (Barbara Bukała, tel. 52 325 15 13), w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 3. wykonanie i naniesienie wszystkich elementów graficznych związanych z zabudową (wyklejanych i malowanych), 4. montaż zabudowy określonej w projekcie i opisie Zamawiającego w terminie: Wykonanie zabudowy części biurowej - do 21.11.2012 do godz. 9.00 Wykonanie zabudowy recepcji festiwalowej - do 22.11.2012 do godz. 20.00 Wykonanie zabudowy stoisk wystawienniczych w foyer głównym - do 22.11.2012 do godz. 24.00 Wykonanie zabudowy Centrum Obsługi Prasy - do 23.12.2012 do godz. 8.00 Wykonanie pozostałej zabudowy - do 23.12.2012 do godz. 20.00 5. demontaż zabudowy w terminie od 2.12.2012 od godz. 6.00 do godz. 22.00 dnia 03.12.2012, podczas którego Wykonawca zobowiązany jest do: a) systematycznego porządkowania miejsc wykonywania zabudowy, stoisk wystawienniczych, ścian osłonowych oraz terenu wystawowego, na którym postawione były stoiska i pozostawienie go w stanie niepogorszonym, niewykraczającym poza skutki zwykłego używania, b) wykonywania wszelkich działań związanych z przedmiotowym zamówieniem zgodnie z przepisami BHP oraz przepisami przeciwpożarowymi Opery Nova w Bydgoszczy, c) zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 6. wyposażenie zabudowy w wymagane przez Zamawiającego meble, zgodnie z projektem, 7. Zapewnienie obsługi technicznej podczas trwania całego festiwalu, tj. od 24 listopada do 1 grudnia 2012 r.: 1 specjalista ds. stoisk i zabudowy, 8. Wszystkie materiały zabudowy stoisk oraz wyposażenia dodatkowego muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty bezpieczeństwa, a także certyfikat pożarowy, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - Szczegółowym opisem zabudowy. Szczegółowy opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - projekt techniczny oraz załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis zabudowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- wynajem, dostawa, montaż i demontaż zabudowy stoisk wystawienniczo - targowych wykraczających poza projekt techniczny Zamawiającego do 30 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 kompleksowe usługi obejmujące wynajem, dostawę, montaż i demontaż zabudowy stoisk wystawienniczo - targowych na imprezie o charakterze kulturalnym, w obiektach o przeznaczeniu publicznym o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000,00 zł każda. Na potwierdzenie spełniania tego warunku należy dołączyć do oferty wypełniony wykaz usług stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy dołączyć do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1.1. wizualizacja całego przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem technicznym Zamawiającego i Opisem przedmiotu zamówienia - Szczegółowy opis zabudowy, UWAGA: Wymaga się od Wykonawcy samodzielnego zwymiarowania powierzchni Opery pod kątem dopasowania do istniejących ograniczeń przestrzenno-architektonicznych. Osoba kontaktowa w budynku Opery - pani Barbara Bukała, tel. 52 325 15 13. 1.2. elementy stelaża, który ma być użyty do wykonania zamówienia, opisane szczegółowo w punkcie A Opisu przedmiotu zamówienia - Szczegółowego opisu zabudowy, tj.: a) element słupa ośmiokątnego o średnicy 40 mm, b) element słupa okrągłego z ośmioma nutami o średnicy 80 mm, c) element łącznika, d) element konstrukcji aluminiowej typu TRI, e) element konstrukcji aluminiowej typu QUADRO, 1.3. wydrukowany w formacie 1.000 x 700 mm, w technologii, o której mowa w punkcie 7 podpunkcie d Opisu przedmiotu zamówienia - Szczegółowego opisu zabudowy i naklejony na płycie piankowej, o parametrach wymienionych w punkcie 7 podpunkcie d Opisu przedmiotu zamówienia - Szczegółowego opisu zabudowy, plakat festiwalowy o rozdzielczości 1.440 dpi, na folii matowej wysokiej jakości, zabezpieczonej natryskową folią matową z filtrem UV, z dodatkiem antyreflex.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Strony dopuszczają możliwość podpisania aneksu do umowy w następujących przypadkach: a) obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części zamówienia, które obejmowało zamówienie, które ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tumult.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: asia@camerimage.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 13:00, miejsce: Fundacja Tumult, Rynek Nowomiejski 28, 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Obsługa systemu instalacji uzdatniania wody basenowej w "AQUA Toruń" przy ul. Bażyńskich 9/17 w Toruniu.
- "Zagospodarowanie terenu wokół osady Cieszyny"- postępowanie drugie
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 wraz z przebudową przepustu Gronowo"
- Roboty remontowe w Uniwersyteckim Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Chełmińskiej 83 w Toruniu
- Naprawa pokrycia dachowego wraz z elementami towarzyszącymi w budynku Bursy Uniwersyteckiego Liceum Ogólnokształcącego i Hotelu Uniwersyteckiego zlokalizowanym przy ul. Chełmińskiej 83a w Toruniu.
- Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż nowej stolarki z PCV wraz z wykonaniem robót towarzyszących w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wyjazdowego posiedzenia Komitetu Monitorującego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym wyjazdy studyjne w ramach operacji/działań PROW 2014-2020".
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
więcej: Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.