eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wywóz odpadów komunalnych, wywóz odpadów innych niż niebezpieczne oraz wywóz odpadów niebezpiecznych, wraz z ich zagospodarowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Gdynia: Wywóz odpadów komunalnych, wywóz odpadów innych niż niebezpieczne oraz wywóz odpadów niebezpiecznych, wraz z ich zagospodarowaniem
Numer ogłoszenia: 399410 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. , ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 627 38 18, faks 58 663 16 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opecgdy.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych, wywóz odpadów innych niż niebezpieczne oraz wywóz odpadów niebezpiecznych, wraz z ich zagospodarowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Harmonogram odbioru odpadów komunalnych stanowi załączniku nr 4 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.53.30.00-2, 90.52.00.00-8, 90.52.30.00-9, 90.51.34.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22. ust. 1 ustawy (załącznik nr 6 do siwz) oraz zezwolenia na prowadzenie działalności: 1. w przypadku składania oferty na pakiet Nr 1: - na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych - Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych muszą dotyczyć terenu miast, na których zamawiający prowadzi działalność, tj. Gdyni, Rumi, Sopotu i Wejherowa; - prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów muszą dotyczyć kodów odpadów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do siwz - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2. w przypadku składania oferty na pakiet Nr 2: - na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów niebezpiecznych - Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów niebezpiecznych muszą dotyczyć terenu miast, na których zamawiający prowadzi działalność, tj. Gdyni, Rumi, Sopotu i Wejherowa; - prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych- Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych muszą dotyczyć kodów odpadów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do siwz - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3. w przypadku składania oferty na pakiet Nr 3: - na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów innych niż niebezpieczne - Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów innych niż niebezpieczne muszą dotyczyć terenu miast, na których zamawiający prowadzi działalność, tj. Gdyni, Rumi, Sopotu i Wejherowa; - prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów innych niż niebezpieczne - Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów muszą dotyczyć kodów odpadów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do siwz - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia działalności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22. ust. 1 ustawy (załącznik nr 6 do siwz)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22. ust. 1 ustawy (załącznik nr 6 do siwz)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22. ust. 1 ustawy (załącznik nr 6 do siwz)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22. ust. 1 ustawy (załącznik nr 6 do siwz)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy / zamawiającego w następującym zakresie: a) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy; b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c) zmiany terminu wykonania zamówienia; d) konieczności zwiększenia zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia z zachowaniem ceny podanej przez Wykonawcę z zastrzeżeniem pkt. 26.2. e) siwz; e) wystąpienia sytuacji, o której mowa w pkt. 15.6. niniejszej siwz; f) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, a mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opecgdy.com.pl/index.php/aktualneprzetargi/aktualne-przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.opecgdy.com.pl/index.php/aktualneprzetargi/aktualne-przetargi.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Okręgowego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. na parterze budynku przy ul. Opata Hackiego 14..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Harmonogram odbioru odpadów komunalnych stanowi załączniku nr 4 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.53.30.00-2, 90.52.00.00-8, 90.52.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbiór i zagospodarowanie odpadów innych niż niebezpieczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.00.00-2, 90.51.00.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.53.30.00-2, 90.51.34.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.