eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa urządzeń komputerowych dla biura RDLP w Krośnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Krosno: Dostawa urządzeń komputerowych dla biura RDLP w Krośnie
Numer ogłoszenia: 399404 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krośnie , ul. Bieszczadzka 2, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 43 73 900, faks 13 43 73 902.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl; www.bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych dla biura RDLP w Krośnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część nr 1 Komputer PC - 6 szt, monitor LCD - 6 szt, zasilacz UPS - 6 szt, komputer przenośny - 5 szt, komputer przenośny o pomniejszonych gabarytach - 1 szt, drukarka laserowa kolorowa A3 - 1 szt., drukarka laserowa monochromatyczna A4 - szt. 2, urządzenie wielofunkcyjne A4 kolor - 1 szt., urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 - 1 szt., skaner A4 - 1 szt, urządzenie wydruku wielkoformatowego, kolorowego formatu A0 - 1 szt. Cześć nr 2 1. dostawa 2 switchy zarządzalnych, 2. wykonanie wymaganych instalacji oprogramowania oraz konfiguracji urządzeń w biurze RDLP w Krośnie . Część nr 3 Urządzenie przenośne do gromadzenia danych GIS - 1 szt. Szczegółowe wymagania zamawiającego dotyczące sprzętu informatycznego określonego w częściach 1-3 zostały zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz powinien zawierać instrukcję obsługi w języku polskim..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.10-8, 50.31.20.00-5, 30.23.71.10-3, 48.21.95.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr 1 - 2000 zł. Część nr 2 - 300 zł Część nr 3 - 150 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ O/Krosno 19 2030 0045 1110 0000 0025 2060. 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału jako załacznik do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób opisany powyżej zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełniania warunku udziału w postępowaniu i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć: Karty katalogowe lub specyfikację techniczną dla oferowanego sprzętu potwierdzającą spełnianie wymagań SIWZ oraz: Dla komputerów PC 1. Deklaracja producenta, że komputer spełnia wymagania bezpieczeństwa użytkowania określone dyrektywami tzw. Nowego podejścia Unii Europejskiej lub oświadczenie wykonawcy, że komputer posiada oznakowanie CE. Dla monitorów LCD 1. Certyfikat Energy Star 5,0 lub wyższy dla oferowanego monitora. Dopuszcza się wydruk ze strony internetowej potwierdzający posiadanie przez sprzęt ww certyfikatu. 2. Deklaracja producenta, że monitor spełnia wymagania bezpieczeństwa użytkowania określone dyrektywami tzw. Nowego podejścia Unii Europejskiej lub oświadczenie wykonawcy, że monitor posiada oznakowanie CE. Dla komputerów przenośnych: 1. Deklaracja producenta, że komputer spełnia wymagania bezpieczeństwa użytkowania określone dyrektywami tzw. Nowego podejścia Unii Europejskiej lub oświadczenie wykonawcy, że komputer posiada oznakowanie CE. 2. Certyfikat Energy Star 5,0 lub wyższy dla oferowanego komputera - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie http:www.energystar.gov lub http:eu-energystar.org - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej 3. Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD dla Polski - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej Dla komputera przenośnego o pomniejszonych gabarytach 3. Deklaracja producenta, że komputer spełnia wymagania bezpieczeństwa użytkowania określone dyrektywami tzw.Nowego podejścia Unii Europejskiej lub oświadczenie wykonawcy, że komputer posiada oznakowanie CE. 4. Certyfikat Energy Star 5,0 lub wyższy dla oferowanego komputera - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie http:www.energystar.gov lub http:eu-energystar.org - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej Dla drukarki laserowej kolorowej A3 Certyfikat Energy Star 5,0 lub wyższy dla oferowanej drukarki. Dopuszcza się wydruk ze strony internetowej potwierdzający posiadanie przez sprzęt ww certyfikatu. Dla drukarki laserowej monochromatycznej: Certyfikat Energy Star 5,0 lub wyższy dla oferowanej drukarki. Dopuszcza się wydruk ze strony internetowej potwierdzający posiadanie przez sprzęt ww certyfikatu. Dla skanera A4 Certyfikat Energy Star 5,0 lub wyższy dla oferowanego skanera. Dopuszcza się wydruk ze strony internetowej potwierdzający posiadanie przez sprzęt ww certyfikatu. Dla urządzenia do wydruku wielkoformatowego, kolorowego, atramentowego formatu A0 1. Certyfikat Energy Star 5,0 lub wyższy dla oferowanej drukarki. Dopuszcza się wydruk ze strony internetowej potwierdzający posiadanie przez sprzęt ww certyfikatu. 2. Deklaracja producenta, że urządzenie spełnia wymagania bezpieczeństwa użytkowania określone dyrektywami tzw. Nowego podejścia Unii Europejskiej lub oświadczenie wykonawcy, że komputer posiada oznakowanie CE.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wycofania przez producenta ze sprzedaży oferowanego sprzętu, zamawiający dopuszcza dostawę urządzeń tego samego producenta o parametrach nie gorszych niż przedstawione w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RDLP w Krośnie ul. Bieszczadzka 2 38-400 Krosno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Oferty muszą być złożone w sekretariacie Zamawiającego, pokój nr 45 przy ul. Bieszczadzkiej 2, 38-400 Krosno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Komputer PC - 6 szt, monitor LCD - 6 szt, zasilacz UPS - 6 szt, komputer przenośny - 5 szt, komputer przenośny o pomniejszonych gabarytach - 1 szt, drukarka laserowa kolorowa A3 - 1 szt., drukarka laserowa monochromatyczna A4 - szt. 2, urządzenie wielofunkcyjne A4 kolor - 1 szt., urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 - 1 szt., skaner A4 - 1 szt, urządzenie wydruku wielkoformatowego, kolorowego formatu A0 - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. dostawa 2 switchy zarządzalnych, 2. wykonanie wymaganych instalacji oprogramowania oraz konfiguracji urządzeń w biurze RDLP w Krośnie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.10-3, 48.21.95.00-1, 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie przenośne do gromadzenia danych GIS - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.