eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowice › Remont cząstkowy dróg powiatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Krapkowice: Remont cząstkowy dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 39939 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20465 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krapkowicki, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 77 4074300, faks 77 4074332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy dróg powiatowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Krapkowickiego mieszanką mineralno-asfaltową zgodnie z warunkami zamówienia i specyfikacją techniczną przy ubytkach w nawierzchni jezdni: 1) do 5m2 z wymianą podbudowy, orientacyjna ilość 240 m2, 2) powyżej 5 m2 z wymianą podbudowy, orientacyjna ilość 240 m2, 3) do 5m2 bez wymiany podbudowy, orientacyjna ilość 1245 m2, 4) powyżej 5 m2 bez wymiany podbudowy, orientacyjna ilość 1815 m2. 1.1.1. Zamawiający może dokonać zmiany w zakresie ilości powierzchni dróg przeznaczonych do remontu, określone powierzchnie w pkt 1 - 4 są ilościami orientacyjnymi. 1.1.2. Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych robót, a podaną w pkt 1 - 4 nie będzie podstawą do zmiany cen jednostkowych. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te roboty, materiały lub urządzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych robót, materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu robót, materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 1.4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu zamówienia zostaną odrzucone. 1.5. Zamawiający nie przewiduje: 1.5.1 udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia o których mowa w art. 151 a) ustawy Pzp, 1.5.2 zwołania zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści niniejszej siwz, 1.5.3 zawarcia umowy ramowej, 1.5.4 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 1.5.5 wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 1.5.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 2. Zasady dotyczące podwykonawstwa: 2.1. Zamawiający nie zastrzega, że Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w Formularzu ofertowym (zał. Nr 2 do siwz), części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. 2.2. Umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem (niestanowiące kluczowych części zamówienia) podlegają obowiązkowi przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji na zasadach określonych w niniejszej SIWZ (istotne postanowienie umowy § 9 - zał. Nr 5 do siwz) i muszą zawierać zapisy zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami niniejszej SIWZ, w szczególności termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia doręczenia faktury Wykonawcy. 2.3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.1. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać Polskim Normom i posiadać świadectwo o dopuszczeniu do stosowania materiałów w budownictwie wydane przez Instytut Techniki Budowlanej. 3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w zakresie wykonawstwa robót w pasie drogowym. 3.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją przetargową i projektową. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie realizacji przedmiotu zamówienia przed przystąpieniem do przygotowania oferty nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej siwz a stanem faktycznym, wykonawca winien zgłosić ten fakt zamawiającemu przed terminem składania ofert. 3.4. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były prowadzone przy zachowaniu ruchu kołowego i pieszego. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z póź. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181, z późn. zm. 3.6. Wszystkie istotne postanowienia dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Ponadto informujemy, że podczas prowadzenia robót należy przestrzegać wymagań stawianych przez Inwestora. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy odnoszące się do wykonania zamówienia publicznego: 4.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 4.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 4.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4.4. Wymagane jest nie pozostawianie ubytków przygotowanych do ułożenia masy na okres dłuższy niż 1 dzień oraz usunięcie, posprzątanie oraz wywiezienie w ciągu 24 godzin od zakończenia prac odpadów budowlanych powstałych podczas remontu, tj. frezowiny, bryły asfaltu itp. z poboczy dróg. 4.5. Wykonawca sporządzi ekspertyzy budowlane w przypadku wystąpienia takiej konieczności. 5. Do zakresu robót i obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: 5.1. wykonanie tymczasowego projektu organizacji ruchu, 5.2. organizacja i zagospodarowanie placu budowy, 5.3. zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, 5.4. nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, 5.5. utrzymanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, 5.6. natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, dotyczy również terenów zielonych, 5.7. przewiezienie na plac wskazany przez Zamawiającego, na odległość do 15 km i przekazanie protokolarne, wysortowanego materiału - destruktu asfaltowego, stanowiącego własność Zamawiającego. 6. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwienia powstałych odpadów jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z póź. zm. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania wywozu i utylizacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-PROBUD Bartosz Szczepanek, ul. Rolna 1, 47-320 Gogolin, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260136,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 228628,35

  • Oferta z najniższą ceną: 228628,35 / Oferta z najwyższą ceną: 283225,95

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.