eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › rozbudowa i częściowa przebudowa budynku A i budowa budynku E - E-371/ZP14/2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39934

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bydgoszcz: rozbudowa i częściowa przebudowa budynku A i budowa budynku E - E-371/ZP14/2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bydgoszczy, do kontaktów: Magdalena Rafińska, ul. Kujawska 4, 85-031 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3729931, fax 052 3459840, 3729931, e-mail: zp@pwisbydgoszcz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwisbydgoszcz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i częściowa przebudowa budynku A i budowa budynku E - E-371/ZP14/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ul. Kujawska 4, 85-031 Bydgoszcz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa i częściowa przebudowa budynku A i budowa budynku E. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia; 3. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z uczestników osobno; 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z uczestników; 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z uczestników; 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z uczestników; 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wymagana w przypadku składania ofert przez podmioty zbiorowe w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r., Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z uczestników; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP stosuje się odpowiednie przepisy zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U nr 87 poz. 605 z 2006),zamiast dokumentów wymienionych w ppkt 4, 5, 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; oraz dokumentu wymienionego w ppkt. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wskazane dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedstawić następujące dokumenty: 1.informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zaświadczenie z banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy w zakresie zdolności kredytowej w wysokości minimum 1 500 000zł; 2.polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, że posiada ubezpieczenie od prowadzonej działalności w wysokości minimum 2 000 000,00 zł, 3.sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres dla potwierdzenia iż wykonawca - zakończył ostatnie 2 lata obrotowe pozytywnym wynikiem finansowym (zysk netto>0), -średni roczny obrót netto w okresie ostatnich 3 lat na poziomie co najmniej 8 mln zł rocznie. Złożone przez Wykonawcę wnioski, dokumenty, wykazy i oświadczenia pod rygorem uznania za nieważne muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelne oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Dokumenty, wykazy należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczone przez wykonawcę. W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu, dotyczy każdego z podmiotów. Potwierdzenie warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1. Wykaz zrealizowanych zamówień(robót) o wartości nie niższej niż 1 000 000 zł (zakończonych zadań realizowanych) z okresu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: obiektów użyteczności publicznej realizowanych w formie generalnego wykonawstwa lub robót budowlanych wykonywanych w tych obiektach, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca robót - dysponowanie do realizacji zadania osobami posiadającymi uprawnienia wymagane przepisami ustaw - zwłaszcza ustawą Prawo Budowlane, w specjalności a) konstrukcyjno-budowlanej ( minimum 2 osoby), b) instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, instalacji gazów - ( minimum 2 osoby), c) instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ( minimum 1 osoba), d) instalacyjnej - w zakresie sieci teleinformatycznych ( minimum 1 osoba), Kierownik Budowy i kierownicy robót powinni posiadać wymagane uprawnienia, do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń odpowiadające wymaganiom art. 12 ustawy Prawo budowlane, studia wyższe, udokumentowane, co najmniej 5 letnie doświadczenie w wykonawstwie na tym stanowisku i realizacją (odpowiednio - kierowanie budową lub robotami) w ciągu ostatnich 5 lat 3 obiektów użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3. Kierownik budowy może pełnić jednocześnie funkcję kierownika robót. 3. Przedstawianie kopii uprawnień budowlanych osób wymienionych w pkt. 2 wraz z potwierdzeniem przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego. a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. wykaz robót, o których mowa w pkt.1, zawierający informacje, o których mowa w tym punkcie, b) dokumenty od inwestorów lub użytkowników (referencje), które - celem możliwości poprawnego dokonania przez zamawiającego oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, tj. starannego wykonania w wymaganym okresie i wymaganej wartości robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej - powinny zawierać co najmniej: -nazwę inwestora, -termin realizacji robót, -wartość zrealizowanych robót, -nazwę (wskazanie, oznaczenie) obiektu, -zakres rzeczowy wykonanych robót (opis robót), np.: wskazanie elementów scalonych wykonanych robót, -potwierdzenie wykonania zamówienia z należytą starannością. 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art 50 Ustawy prawo zamówień publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku \A\ w ramach modernizacji laboratoriów WSSE w Bydgoszczy oraz budowa budynku E. Celem inwestycji jest modernizacja i komasacja laboratoriów w budynkach położonych w głębi działki (po stronie zachodniej) oraz zgrupowanie działów nadzoru sanitarnego oraz pomieszczeń dla interesantów w budynku E w części frontowej posesji (po stronie wschodniej. Podstawowe dane o budynku: Budynek czterokondygnacyjny, podpiwniczony częściowo, średniowysoki - wysokość budynku ok.14,48 m - wysokość do gzymsu ok.14,78 m - powierzchnia zabudowy: ok. 181,5 m2 - powierzchnia użytkowa: ok. 645,3 m2 - kubatura: ok. 3152 m3 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości:10 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu: Jak wcześniej w pkt. II.I.6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena dokonana będzie w oparciu o przedstawienie spisu wykonanych zamówień potwierdzonych referencjami i ilość lat prowadzonej działalności wg punktacji oraz terminu realizacji przedmiotu zamówienia: -za każdy pełen rok prowadzenia działalności gospodarczej ponad wymagane 3 lata wykonawca otrzymuje 1 punkt, (ale maksymalnie 10); -za wykonanie robót budowlanych w zakończonych obiektach użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 i wysokości pow. 10m potwierdzonych referencjami - 3pkt, bez referencji lub rozpoczęte roboty w obiektach o ww. kubaturze a nie zakończonych - 1 pkt., - rozpoczęcie budowy we wrześniu - 2 pkt. - rozpoczęcie budowy w październiku - 1 pkt. W przypadku, gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 5 Wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania tych warunków (największa liczbę punktów) za ilość wykonanych prac w zakresie budowy i rozbudowy obiektów użyteczności publicznej oraz w ww. okresie rozpoczętych, których realizacja nie została zakończona obiektów użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu: Jak wcześniej w pkt. II.I.6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.