eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Zaprojektowanie i budowa sieci telekomunikacyjnej w ramach projektue-Rawicz szansą rozwoju Gminy, realizowana w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-05

Rawicz: Zaprojektowanie i budowa sieci telekomunikacyjnej w ramach projektu: e-Rawicz szansą rozwoju Gminy, realizowana w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion
Numer ogłoszenia: 399284 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265228 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa sieci telekomunikacyjnej w ramach projektu: e-Rawicz szansą rozwoju Gminy, realizowana w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i budowa infrastruktury sieci bezprzewodowej i światłowodowej wraz z zakupem i instalacją urządzeń odbiorczych sieci bezprzewodowej i światłowodowej, okablowanie sal szkoleniowo-komputerowych wraz z wyposażeniem w sprzęt komputerowy, dostawa komputerów dla Beneficjentów Ostatecznych wraz z przeprowadzeniem szkoleń oraz świadczenie usług serwisowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą w Programu Funkcjonalno-Użytkowego, który stanowi załącznik nr 13 do SIWZ. Wobec tego podstawą ustalenia przez Wykonawcę ceny ofertowej za przedmiot zamówienia będą w szczególności zapisy zawarte: w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami, w projekcie umowy, zapisy niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz posiadana wiedza i doświadczenie. Działanie odbywa się w ramach projektu e-Rawicz szansą rozwoju Gminy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Zbudowana sieć pozwoli na zapewnienie dostępu do Internetu gospodarstwom domowym z terenu gminy Rawicz zagrożonych wykluczeniem cyfrowym z powodu trudnej sytuacji materialnej lub niepełnosprawności oraz zapewni dostęp do Internetu Jednostkom Podległym Beneficjentowi na terenie Gminy Rawicz. Cel projektu jest zatem zgodny z celem działania 8.3 PO IG. 2. Zakres projektu składa się następujących zadań: 1) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego sieci światłowodowej zawierającego planowane trasy kanalizacji teletechnicznej wraz z nawiązaniami do budynków oraz podpisanie umów na dzierżawę kanalizacji kablowej w imieniu Zamawiającego; 2) wykonanie projektu sieci radiowej wraz z planowaniem radiowym dla systemu punkt-wielopunkt w paśmie 5,4-5,7GHz i 5,9-6,4GHz; 3) opracowanie projektów budowlano-wykonawczych w zakresie budowy wież i masztów antenowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz innych konstrukcji wsporczych anten w tym uzyskanie pozwoleń na budowę; 4) budowa kanalizacji teletechnicznej wraz z dostawą okablowania światłowodowego oraz uruchomieniem sieci światłowodowej na terenie Gminy Rawicz; 5) budowa na terenie Gminy Rawicz obiektów infrastruktury radiowej wraz z dostawą i uruchomieniem stacji bazowych działających w paśmie licencjonowanym w częstotliwości z zakresu 5,9-6,4 GHz zgodnie z rezerwacją kanałów dokonaną przez Zamawiającego oraz dopełnienie systemu w technologii punkt-wielepunktów pracujących w paśmie nielicencjonowanym 5,4-5,7 GHz; 6) przeprowadzenie szkoleń prezentujących możliwości i sposób wykorzystania powstałej sieci dla osób wytypowanych przez Zamawiającego; 7) dostawa, instalacja, ubezpieczenie zestawów komputerowych typu stacjonarnego z oprogramowaniem we wskazanych salach szkoleniowo - komputerowych Jednostek Podległych Beneficjentowi (JPB) - 110 sztuk; 8) dostawa, instalacja, ubezpieczenie komputerów przenośnych typu notebook z oprogramowaniem do użytkowania przez Beneficjentów Ostatecznych - 122 sztuki; 9) przeprowadzenie szkoleń (dla 122 osób) obejmujących co najmniej 2208 osobogodzin szkoleń obejmującej min.15 szkoleń z podstaw obsługi uruchomionego łącza oraz podstaw komunikacji elektronicznej; 10) dostarczenie stałego, symetrycznego łącza internetowego o przepustowości nie mniejszej niż 150Mb/s oraz łącza zapasowego o przepustowości 30Mb/s na okres 24 miesięcy od momentu podpisania protokołu końcowego zadania; 11) Serwis sprzętu i oprogramowania, wsparcie techniczne świadczone przez okres 24 miesięcy; 12) Serwis i administrowanie powstałą infrastrukturą sieci bezprzewodowej i światłowodowej przez okres 24 miesięcy; 13) Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 14) Zapewnienie i udzielenie gwarancji dla wykonanej infrastruktury na okres 5 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót (bez usterek); 15) Zapewnienie i udzielenie gwarancji dla dostarczonych zestawów komputerowych na okres 5 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru (bez usterek). 3. Do zadań Wykonawcy w ramach realizowanego zamówienia i zaoferowanej ceny ryczałtowej należy również : 1) działanie w imieniu i na rzecz Gminy Rawicz na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, decyzji itp. koniecznych do opracowania projektów budowlanych i realizacji inwestycji, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane), 2) uzyskanie map do celów opiniodawczych i do celów projektowych, 3) pokrycie wszystkich kosztów związanych z przedmiotem zamówienia, 4) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż, 5) przekazanie Zamawiającemu projektów budowlano - wykonawczych w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD w ilości 1 szt. zapisana w formacie PDF oraz w wersji papierowej w wymaganych w PFU ilościach, 6) wykonanie innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, 7) przedstawienie do akceptacji przez Wykonawcę w terminie 5 dni od daty podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania (wzór dostarczony przez Zamawiającego), a w razie potrzeby w trakcie realizacji robót przedstawienie do akceptacji aktualizacji harmonogramu, 8) świadczenie usług konserwacji i naprawy zestawów komputerowych w ramach udzielonego serwisu przez okres 24 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru; 9) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.), 10) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i narzędzia, 11) właściwego zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz placu budowy, w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 12) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny, 13) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktur z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 14) opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac ( wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych robót ) oraz oznakowanie robót wg projektu i obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 15) obsługa geodezyjna podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( do zdania Zamawiającemu) jak również zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, 16) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań ( w tym badanie zagęszczenia gruntu) i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej , 17) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót. 4. Zaleca się aby każdy z wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia, przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie celem szczegółowego zapoznania się z zakresem prac oraz uwarunkowaniami terenowymi i ujęcia w ofercie wszystkich prac składających się na wykonanie zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w systemie zaprojektuj i wybuduj. 6. Mogące występować w dokumentacji przetargowej nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zostały one użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że zawsze towarzyszą wyrazy LUB RÓWNOWAŻNY. Program Funkcjonalno Użytkowy zawiera tylko podstawowe i minimalne wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie elementów i rozwiązań przeznaczonych do realizacji projektu. Wykonawca może zaoferować sprzęt i rozwiązania dowolnego producenta, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia wymienione odpowiednio w PFU - Załączniku nr 13 do SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (w tym okres gwarancji) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne urządzenia lub oprogramowania muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w PFU - Załączniku nr 13 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zaoferowanie produktu sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. W celu potwierdzenia, że Wykonawca oferuje towar o takich samych lub lepszych parametrach jak wymaga Zamawiający w PFU, proponuje towar równoważny, Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia załącznika nr 11 do SIWZ (tabela zgodności spełnienia warunków funkcjonalno-technicznych) oraz dołączenia do oferty wszystkich wymaganych dokumentów szczegółowo opisanych w PFU. Zamawiający w celu potwierdzenia parametrów zaoferowanych urządzeń przez Wykonawcę zweryfikuje je na podstawie wypełnionego załącznika nr 11 oraz załączonych do oferty kart katalogowych i innych dokumentów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.23.30 - Wznoszenie masztów antenowych 44.21.22.00 - Wieże, maszty kratowe, półmaszty i słupy stalowe 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 32.58.10.00 - Sprzęt do przesyłu danych 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 32.52.30.00 - Urządzenia telekomunikacyjne 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 31.68.14.00 - Elektryczne elementy składowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 45.31.23.30 - Montaż anten radiowych 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 32.41.21.00 - Sieć telekomunikacyjna 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej 72.40.00.00 - Usługi internetowe 32.56.20.00 - Kable światłowodowe 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu e-Rawicz szansą rozwoju Gminy ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RCI Spółka z o.o., ul. Kartuska 46, 60-471 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4973153,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4473018,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4473018,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5680678,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.