eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlin › Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Kotlin: Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 399264 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotlin , ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, faks 062 7405481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowej koparko - ładowarki. I. Charakterystyka techniczna koparko - ładowarki 1.1 koparko- ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 1.2 silnik wysokoprężny o mocy maksymalnej do 100 kM, 16 zaworowy, pojemność do 4,4 l; 1.3 napę koparko - ładowarki na dwie osie, z możliwością napędu na jedną oś; 1.4 koła jezdne o rozmiarze : przód - 12,5x18, tył - 18,4x26; 1.5 przednia oś wychylna, przednie koła skrętne, układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie; 1.6 skrzynia biegów maszyny manualna, przełączalna pod obciążeniem, cztery biegi w przód, cztery w tył ; 1.7 dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy, hydrauliczny, mokry, samoregulujący się; 1.8 układ hydrauliczy umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania; 1.9 układ hydrauliczny zasilany pompą o przepływie oleju do 150 l/min i cisnieniu roboczym do 260 bar; 1.10 stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; 1.11 błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa; 1.12 kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora; 1.13 główne podzespoły koparko - ładowarki wyprodukowane przez jednego producenta; 1.14 zbiornik paliwa min. 160 l. 1.15 Osprzęt ładowarkowy koparko - ładowarki : a. koparko - ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki , zapewniajacy samo poziomowanie łyżki ładowarkowej; b. koparko - ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej; c. łyżka ładowarkowa dzielona ( otwierana ), wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwośćspychania, ładowania, kopania, chwytania, rościełania i wyrównywania; d. na łyżce muszą być zamontowane widły do palet i lemiesz wymienny; e. pojemność łyżki ładowarki min. 1,0 m3; f. wysokość załadunku min. 3,2 m; g. udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej do 3100 kg; h. sterowanie układem ładowarkowym za pomocą dwóch dźwigni; 1.16 Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko - ładowarki : a. musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego min. 1m; b. łyżka koparkowa o szerokości 600 mm plus minus 20 mm, łyżka skarpowa o szerokości 1500 mm plus minus 20 mm; c. ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie ( teleskopowe ); d. głębokość kopania do 5,90 m; e. wysokość załadunku przy złożonym ramieniu min. 3,0 m; f. udźwig przy złożonym ramieniu min. 1 450 kg; g. sterowanie układem koparkowym za pomocą dwóch dźwigni; h. kat zamykania łyżki koparkowej min. 200 stopni; i. instalacja hydrauliczna pod młot i frezarkę 1 cal; j. szybkozłącze koparkowe. Szczegółowe warunki dostawy : 1. Wykonawca oświadcza, że jest wyłącznym właścicielem koparko - ładowarki wraz z osprzętem i że jest ona wolna od wad fizycznych i prawnych. 2. Przedmiot dostawy winien być zgodne z parametarami techniczno - ekploatacyjnymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Odbiór koparko - ładowarki wraz z osprzętem dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych pełnomocników. 4. Cena koparko - ladowarki wraz z sprzętem jest niezmienna przez cały czas realizacji zamówienia. 5. Zamawiający zapłaci wykonawcy cenę brutto zgodną ze złożoną ofertą. 6. Cena koparko - ładowarki wraz z osprzętem winna zawierać koszt dostawy ( plac Zamawiającego ) , przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy oraz pierwszy rozruch. 7. Termin płatności 30 dni od dnia wystawienia faktury. 8. Płatność przelewem na wskazane konto Wykonawcy. 9. Gwarancja na przedmiot zamówienia nie mniejsza niż 12 miesięcy bez limitu motogodzin. 10. Wykonawca musi być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko - ładowarki. 11. Wykonawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko - ladowarki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiajacy uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiajacy uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złozy stosowne oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ; 2. pisemnne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jesli dotyczy; 3. Pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy ) - należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii; 4. parafowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80.0
  • 2 - Lokalizacja serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - 20.0

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kotlinie, ulica Powstańców Wielkopolskich 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kotlinie, ulica Powstańców Wielkoplskich 3, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.