To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-07
Wieliczka: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego , akcesoriów komputerowych i urządzeń peryferyjnych.
Numer ogłoszenia: 399254 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 365236 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wielicki, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, faks 012 2880040.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego , akcesoriów komputerowych i urządzeń peryferyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych: Komputerów stacjonarnych - sztuk 3, Monitorów LCD- sztuk 3,Kopiarki - sztuk 1, Routera - sztuk 5, UPS - sztuk 20, Napęd DVD - sztuk 5, Mysz z klawiaturą bp- sztuk 1, Mysz z klawiaturą - sztuk 10, Kamera IP - sztuk 2, Skaner - sztuk 4, Kieszeń na dysk 3,5- sztuk 1, Pamięć RAM - sztuk 4, Kabel USB - sztuk 10, Urządzenie wielofunkcyjne - sztuk 1 Sprzęt musi być zgodny z europejskimi normami technicznymi określonymi jako zharmonizowane Normy Europejskie (hEN), co oznacza, że dany wyrób jest zgodny z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa, określonymi w dyrektywach oznakowania CE. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik H do niniejszej SIWZ. Jakiekolwiek podane w specyfikacji technicznej nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego marki, modelu, symbolu lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu wydajności, funkcjonalności, norm, parametrów, wymiarów, standardów jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane przez Zamawiającego parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku H do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie podzespołów o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w ww. załączniku do SIWZ. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a/.Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj.: Wieliczka, ul. Dembowskiego 2) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. b/.Udzielenie gwarancji i dostarczenie karty gwarancyjnej na okres min 36 miesięcy monitory, 36 miesięcy zestawy komputerowe, 12 miesięcy pozostały sprzęt i akcesoria Gwarancja nie może być ograniczona żadnymi warunkami. c/.Serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania przedmiotu umowy zapewni na własny koszt Wykonawca. d/.Czas reakcji serwisu do 24 godzin, usuwanie usterek maksymalnie 3 dni robocze od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego. e/.Oferowany sprzęt musi być zgodny w całości z normą CE- odpowiednie znaki umieszczone na sprzęcie, zestawach. f/.Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt komputerowy i multimedialny w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, certyfikatami licencji (w przypadku wspólnego certyfikatu dla wszystkich licencji danego oprogramowania - poświadczone za zgodność kopie certyfikatów) oraz kody do oprogramowania itp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.72.40 - Kamera internetowa 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUN TAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5B, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25740,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25373,56
Oferta z najniższą ceną: 25373,56 / Oferta z najwyższą ceną: 25373,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2024 roku
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, o której mowa w programie "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024r. "
- "Wykonanie remontu kapitalnego agregatu sprężarkowego AST-75G"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 2 - wapno budowlane hydratyzowane"
- "Usługi w zakresie pomiarów elektrycznych w podziemnej części Kopalni Soli "Wieliczka""
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżąwa kserokopiarek dla potrzeb Prokuratury Regionalnej w Lublinie
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Dostawa 10 monitorów multimedialnych (interaktywnych) oraz 1 monitora (wyświetlacza) wraz z montażem
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Dostawa akcesoriów komputerowych w podziale na części.
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.