Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-27
Sędziszów Małopolski: Remont drogi gminnej Wolica Piaskowa - Wisy
Numer ogłoszenia: 39895 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, fax 017 2216313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Wolica Piaskowa - Wisy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej Wolica Piaskowa - Wisy. Długość odcinka 430 m, nawierzchnia z masy mineralno-asfaltowej szer. 4 m + pobocza z gruntu. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonymi do SIWZ : przedmiarem robót i SST. Uwaga ! Wykonawca udzieli minimum 36 m-cy gwarancji na przedmiot zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu :: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Potencjał kadrowy : Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : kierownik robót winien posiadać uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej /drogowej/ i być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa 2 Doświadczenie : Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , zrealizował co najmniej dwie /2/ roboty budowlane , których przedmiotem była budowa lub remont drogi w technologii bitumicznej o wartości tożsamej z kwotą brutto jaką Wykonawca zaoferował za wykonanie przedmiotu zamówienia. 3 Potencjał techniczny : Wykonawca musi dysponować odpowiednim, sprawnym, sprzętem pozwalającym na zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum : równiarka, walec stalowy, walec ogumiony, układarka do mas bitumicznych, zagęszczarka do gruntu, środek transportu. 4 Potencjał finansowo-ekonomiczny : Wykonawca musi potwierdzić dostępność do środków finansowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: A. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. / załącznik nr 1 do formularza oferty/ . B. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. / załącznik nr 2 do formularza oferty/ . C. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia Potencjał kadrowy na formularzu zgodnym z zał. nr 3 do formularza oferty. D. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy Doświadczenie zawodowe na formularzu zgodnym z zał. nr 4 do formularza oferty. Do informacji /dla wymagań minimalnych/ winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. E. Informacje o sprzęcie wykonawcy, który zostanie zastosowany do realizacji zamówienia, z uwzględnieniem wymagań minimalnych, Potencjał techniczny na formularzu zgodnym z zał. nr 5 do formularza oferty. F. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. G. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. H. Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału ZUS, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert I. Oświadczenie informujące o tym, Ze Wykonawca dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotowego zamówienia. J. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu 7 osobowego typu furgon dla Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Sędziszowie Małopolskim.
- Budowa i wyposażenie kąpieliska w miejscowości Czarna Sędziszowska - dostawa i montaż elementów małej architektury. (III)
więcej: przetargi SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie gminy Stare Czarnowo w 2024 roku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2405D - ul. Łużycka w miejscowości Ruszów - ETAP 1 od km 1+660,00 do km 2+750,00
- Prace modernizacyjne na drogach gminy Wojnicz
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco - ul. Parkowa w Czerwionce-Leszczynach
- Renowacja nawierzchni drogi ul. Plac Wolności w Kraśniku
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.