eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Tychy: Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Numer ogłoszenia: 398916 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy, którymi w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, poprzez swoje jednostki organizacyjne zwane dalej ROM- em, a to: - ROM Nr I z siedzibą w Tychach przy ul. Arkadowej 9c - ROM Nr II z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41 - ROM Nr III z siedzibą w Tychach przy ul. Cyganerii 43 - ROM Nr IV z siedzibą w Tychach przy al. Niepodległości 76 - ROM Nr V z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41 2. Zamówienie podzielone jest na 5 (pięć) części zwanych zadaniami: ZADANIE Nr 1 - Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr I ZADANIE Nr 2 - Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr II ZADANIE Nr 3 - Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr III ZADANIE Nr 4 - Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr IV ZADANIE Nr 5 - Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr V 3. Zakres zamówienia: 1) bieżąca obsługa konserwacyjna polegająca na utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o., c.c.w. , gazowej i elektrycznej; 2) świadczenie czynności całodobowego pogotowia technicznego; 3) wykonywanie napraw i robót budowlanych wykraczających poza zakres bieżącej konserwacji w obrębie zasobów gminy; 4. Szczegółowy zakres obowiązków zawiera (powtarzalny dla wszystkich zadań) -załącznik nr 1 do projektu umowy. 5. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości w podziale na poszczególne zadania zawierają załączniki do projektu umowy:.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego danej części zamówienia, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt 6) ustawy - PZP

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.31.12.00-2, 45.26.19.00-3, 45.26.13.20-6, 45.41.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.23.32.53-7, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium. Wadium należy wnieść na wybrane zadanie (-a) - na czas związania ofertą. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę wybranego zadania. 2. Wymagane kwoty wadium w podziale na zadania: ZADANIE Nr 1 - wadium wynosi: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych); ZADANIE Nr 2 - wadium wynosi: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych); ZADANIE Nr 3 - wadium wynosi: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); ZADANIE Nr 4 - wadium wynosi: 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych); ZADANIE Nr 5 - wadium wynosi: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO S.A. o / Tychy Nr rachunku bankowego: 71 1020 2528 0000 0202 0267 3846 Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z późn. zm.). 5. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie i tak: a) dla ZADANIA Nr 1 - należy wykazać wykonanie/ wykonywanie z należytą starannością co najmniej 2 usług w ramach dwóch odrębnych umów, przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie bieżącej konserwacji ze świadczeniem czynności całodobowego pogotowia technicznego o wartości nie mniejszej niż 36 000,00 zł (brutto)/12 miesięcy- każda z usług; b) dla ZADANIA Nr 2 - należy wykazać wykonanie/ wykonywanie z należytą starannością co najmniej 2 usług w ramach dwóch odrębnych umów, przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie bieżącej konserwacji ze świadczeniem czynności całodobowego pogotowia technicznego o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł (brutto)/12 miesięcy- każda z usług; c) dla ZADANIA Nr 3 - należy wykazać wykonanie/ wykonywanie z należytą starannością co najmniej 2 usług w ramach dwóch odrębnych umów, przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie bieżącej konserwacji ze świadczeniem czynności całodobowego pogotowia technicznego o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł (brutto)/12 miesięcy- każda z usług; d) dla ZADANIA Nr 4 - należy wykazać wykonanie/ wykonywanie z należytą starannością co najmniej 2 usług w ramach dwóch odrębnych umów, przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie bieżącej konserwacji ze świadczeniem czynności całodobowego pogotowia technicznego o wartości nie mniejszej niż 16 000,00 zł (brutto)/12 miesięcy- każda z usług; e) dla ZADANIA Nr 5 - należy wykazać wykonanie/ wykonywanie z należytą starannością co najmniej 2 usług w ramach dwóch odrębnych umów, przez okres co najmniej 12 miesięcy w zakresie bieżącej konserwacji ze świadczeniem czynności całodobowego pogotowia technicznego o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł (brutto)/12 miesięcy - każda z usług; oraz 2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał z należytą starannością, i tak: a) dla ZADANIA Nr 1 - należy wykazać co najmniej 2 roboty budowlano -instalacyjne w zakresie wykonania remontu w zamieszkałych budynkach mieszkalnych lub funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej (będące przedmiotem jednej umowy każda) o wartości nie mniejszej niż 115 000,00 zł (brutto) - każda z robót); b) dla ZADANIA Nr 2 - należy wykazać co najmniej 2 roboty budowlano -instalacyjne w zakresie wykonania remontu w zamieszkałych budynkach mieszkalnych lub funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej (będące przedmiotem jednej umowy każda) o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (brutto) - każda z robót); c) dla ZADANIA Nr 3 - należy wykazać co najmniej 2 roboty budowlano -instalacyjne w zakresie wykonania remontu w zamieszkałych budynkach mieszkalnych lub funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej (będące przedmiotem jednej umowy każda) o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł (brutto) - każda z robót); d) dla ZADANIA Nr 4 - należy wykazać co najmniej 2 roboty budowlano -instalacyjne w zakresie wykonania remontu w zamieszkałych budynkach mieszkalnych lub funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej (będące przedmiotem jednej umowy każda) o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł (brutto) - każda z robót); e) dla ZADANIA Nr 5 - należy wykazać co najmniej 2 roboty budowlano -instalacyjne w zakresie wykonania remontu w zamieszkałych budynkach mieszkalnych lub funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej (będące przedmiotem jednej umowy każda) o wartości nie mniejszej niż 17 000,00 zł (brutto) - każda z robót); 3) Do wykazu usług należy dołączyć dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, natomiast do wykazu robót budowlanych dołączyć dowody potwierdzające ,że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami , o których mowa powyżej są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 3a) c) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 3a) Wykaz usług i robót budowlanych należy sporządzić odrębnie na każde wybrane zadanie - wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem , na rzecz którego usługi i roboty wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń , o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w p.pkt 1) , 2) i 3) budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu , na rzecz którego roboty budowlane , dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: - wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wymagane jest dysponowanie następującymi narzędziami, wyposażeniem i urządzeniami: - co najmniej jednym urządzeniem pomiarowym do zdalnego odczytu wskazań wodomierzy dla odbiorców indywidualnych będących w zasobach Zamawiającego, z możliwością przekazywania danych do systemu rozliczeń Zamawiającego. W przypadku składania ofert dla 2 zadań można wykazać to samo urządzenie. Wykaz narzędzi i urządzeń należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane jest dysponowanie osobą /osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , z co najmniej 3 letnim doświadczeniem; b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi , konserwacji, remontów , montażu kontrolno- pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem; c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi , konserwacji, remontów , montażu kontrolno- pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych , z co najmniej 3 letnim doświadczeniem; d) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1KV na stanowisku dozoru , z co najmniej 3 letnim doświadczeniem; e) co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do wykonania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV , z co najmniej 3 letnim doświadczeniem; f) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pomiarów ochron przeciwporażeniowych i instalacji odgromowych , z co najmniej 3 letnim doświadczeniem; W przypadku składania ofert na 2 zadania Wykonawca może wskazać te same osoby. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). Wykaz osób na wybrane zadanie (- a) należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku , innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: 1) 250 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 1 2) 50 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 2 3) 44 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 3 4) 100 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 4 5) 40 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 5 Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b fakt jej opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. Jeżeli fakt opłacenia polisy nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu Wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela). (W przypadku podmiotów występujących wspólnie niniejsze warunki udziału podmioty mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden podmiot).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ; 3) stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru; 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 5)Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu ,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: DLA ZADAŃ NR : 1 ,2, 3, 4 i 5 - w następujących przypadkach: 1) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy; 2) zmiany osoby/osób odpowiedzialnych za realizację robót, o których mowa w § 4 umowy; 3) zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT; 4) zmiany podwykonawcy w trakcie trwania umowy - za zgodą Zamawiającego; 5) zmniejszenia powierzchni (m2) administrowanych lokali zmianie ulegnie wysokość miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 08:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1 - Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje 1) bieżącą obsługę konserwacyjną polegająca na utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o., c.c.w. , gazowej i elektrycznej; 1) świadczenie czynności całodobowego pogotowia technicznego; 3) wykonywanie napraw i robót budowlanych wykraczających poza zakres bieżącej konserwacji; 4. Szczegółowy zakres obowiązków zawiera (powtarzalny dla wszystkich zadań) -załącznik nr 1 do projektu umowy. 5. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości Gminy Miasta Tychy administrowanych przez ROM I zawiera załącznik do projektu umowy:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-9, 45.31.12.00-2, 34.26.19.00-3, 45.26.13.20-3, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.23.32.53-7, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej: R-g brutto (R+Kp.+Zysk) - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2 - Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje 1) bieżącą obsługę konserwacyjną polegająca na utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o., c.c.w. , gazowej i elektrycznej; 1) świadczenie czynności całodobowego pogotowia technicznego; 3) wykonywanie napraw i robót budowlanych wykraczających poza zakres bieżącej konserwacji; 4. Szczegółowy zakres obowiązków zawiera (powtarzalny dla wszystkich zadań) -załącznik nr 1 do projektu umowy. 5. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości Gminy Miasta Tychy administrowanych przez ROM II stanowi załącznik do projektu umowy:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.31.12.00-2, 45.26.19.00-3, 45.26.13.20-3, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.23.32.53-7, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej: R-g brutto (R+Kp.+Zysk) - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE Nr 3 - Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje 1) bieżącą obsługę konserwacyjną polegająca na utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o., c.c.w. , gazowej i elektrycznej; 1) świadczenie czynności całodobowego pogotowia technicznego; 3) wykonywanie napraw i robót budowlanych wykraczających poza zakres bieżącej konserwacji; 4. Szczegółowy zakres obowiązków zawiera (powtarzalny dla wszystkich zadań) -załącznik nr 1 do projektu umowy. 5. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości Gminy Miasta Tychy administrowanych przez ROM III stanowi załącznik do projektu umowy:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.26.19.00-3, 45.26.13.20-3, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.23.32.53-7, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej: R-g brutto (R+Kp.+Zysk) - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE Nr 4 - Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje 1) bieżącą obsługę konserwacyjną polegająca na utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o., c.c.w. , gazowej i elektrycznej; 1) świadczenie czynności całodobowego pogotowia technicznego; 3) wykonywanie napraw i robót budowlanych wykraczających poza zakres bieżącej konserwacji; 4. Szczegółowy zakres obowiązków zawiera (powtarzalny dla wszystkich zadań) -załącznik nr 1 do projektu umowy. 5. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości Gminy Miasta Tychy administrowanych przez ROM IV stanowi załącznik do projektu umowy:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.31.12.00-2, 45.26.19.00-3, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.23.32.53-7, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej: R-g brutto (R+Kp.+Zysk) - 10
    • 3. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE Nr 5 - Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez ROM Nr V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje 1) bieżącą obsługę konserwacyjną polegająca na utrzymaniu w pełnej sprawności technicznej wewnętrznych instalacji: wod-kan, c.o., c.c.w. , gazowej i elektrycznej; 1) świadczenie czynności całodobowego pogotowia technicznego; 3) wykonywanie napraw i robót budowlanych wykraczających poza zakres bieżącej konserwacji; 4. Szczegółowy zakres obowiązków zawiera (powtarzalny dla wszystkich zadań) -załącznik nr 1 do projektu umowy. 5. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości Gminy Miasta Tychy administrowanych przez ROM V stanowi załącznik do projektu umowy:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 45.31.12.00-2, 45.26.19.00-3, 45.26.13.20-3, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.23.32.53-7, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej: R-g brutto (R+Kp.+Zysk) - 10
    • 3. Termin płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.