eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja dachu w budynku rozbieralni nr 4 oraz w budynku stołówki i przejścia - nr 5 w Zespole Szkół nr 39 przy ul. Bełskiej 1/3 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego p.t. \Modernizacja dachu w Zespole Szkół nr 39 przy ul. Bełskiej 1/3Publikacj



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39890

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja dachu w budynku rozbieralni nr 4 oraz w budynku stołówki i przejścia - nr 5 w Zespole Szkół nr 39 przy ul. Bełskiej 1/3 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego p.t. \Modernizacja dachu w Zespole Szkół nr 39 przy ul. Bełskiej 1/3Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów, do kontaktów: Andrzej Maszynkiewicz, ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 849 50 51, fax 022 848 62 33, e-mail: zampubl@mokotow.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mokotow.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja dachu w budynku rozbieralni nr 4 oraz w budynku stołówki i przejścia - nr 5 w Zespole Szkół nr 39 przy ul. Bełskiej 1/3 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego p.t. \Modernizacja dachu w Zespole Szkół nr 39 przy ul. Bełskiej 1/3\. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa dzielnica Mokotów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Budynek rozbieralni nr 4 -roboty rozbiórkowe -roboty modernizacyjne -docieplenie stropodachu wentylowanego - wymiana zaworów poziomych i pionowych instalacji odgromowej Budynek stołówki i przejścia nr 5 -roboty rozbiórkowe -roboty modernizacyjne -docieplenie stropodachu wentylowanego przejścia -docieplenie stropodachu stołówki -demontaż i utylizacja płyt azbestowo cementowych -wymiana zaworów poziomych i pionowych instalacji odgromowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia obejmuje: Budynek rozbieralni nr 4 -roboty rozbiórkowe -roboty modernizacyjne -docieplenie stropodachu wentylowanego - wymiana zaworów poziomych i pionowych instalacji odgromowej Budynek stołówki i przejścia nr 5 -roboty rozbiórkowe -roboty modernizacyjne -docieplenie stropodachu wentylowanego przejścia -docieplenie stropodachu stołówki -demontaż i utylizacja płyt azbestowo cementowych -wymiana zaworów poziomych i pionowych instalacji odgromowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: -złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp -złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. -posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia potwierdzonego sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu lub remoncie dachu w technologii papy termozgrzewalnej o wartości minimum 50% ceny ofertowej netto Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że co najmniej jedna z wykazanych robót została wykonana należycie W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. -dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone sporządzonym i załączonym do oferty wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie: -kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, -kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych Do wykazu należy załączyć kopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych oraz ważne na dzień składania ofert kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Druk oferta (sporządzony według wzoru druku załączonego przez Zamawiającego) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) Wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) Dokumenty potwierdzające, że co najmniej jedna wykazana w załączniku nr 2 robota budowlana została wykonana należycie Wykaz potwierdzający dysponowanie przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) Dokumenty potwierdzające posiadanie, przez osoby wykazane w załączniku nr 3, uprawnień budowlanych oraz ważne na dzień składania ofert kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz podwykonawców (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) Zestawienie kosztorysów ofertowych (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) Kosztorysy ofertowe (sporządzone według wzorów druków stanowiących załączniki nr: 5a, 5b, 5c i 5d do SIWZ) Pełnomocnictwo gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mokotow.waw.pl/zampubl@mokotow.waw.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wersja papierowa wraz z dokumentacja projektową na nosniku CD dostępna w siedzibie zamawiającego pok.118 (opłaty można dokonać w kasie nr 7 i 8). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 12:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 26.09.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 13:00, siedziba zamawiającego sala 110.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.