eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowe i Rejonowej w Przemyślu oraz Prokuraturach Rejonowych w Jarosławiu, Przeworsku i Lubaczowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Przemyśl: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowe i Rejonowej w Przemyślu oraz Prokuraturach Rejonowych w Jarosławiu, Przeworsku i Lubaczowie
Numer ogłoszenia: 3988 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 479568 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa, ul. Waygarta 8, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 678-97-77, faks 0-16 678-85-21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowe i Rejonowej w Przemyślu oraz Prokuraturach Rejonowych w Jarosławiu, Przeworsku i Lubaczowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie publiczne dotyczy usługi kompleksowego sprzątania powierzchni wewnętrznej w: 1.1 Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu z siedzibą przy ul. Waygarta 8; 1.2 Prokuraturze Rejonowej w Przemyślu z siedzibą przy ul. Waygarta 8 ; 1.3 Prokuraturze Rejonowej w Jarosławiu z siedzibą przy ul. Jana Pawła II 11 ; 1.4 Prokuraturze Rejonowej w Przeworsku z siedzibą przy ul. Studziańskiej 1a ; 1.5 Prokuraturze Rejonowej w Lubaczowie z siedzibą przy ul. Mickiewicza 24, 2. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych kod CPV: 90919200-4 (usługi sprzątania biur), 3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca odpowiada za przeszkolenie swoich pracowników w zakresie BHP, na własny koszt wyposaży ich w odzież ochronną i środki ochrony osobistej. 5. Zatrudnieni pracownicy przy wykonywaniu usługi w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Przemyślu oraz w Prokuraturach Rejonowych w Jarosławiu, Przeworsku i Lubaczowie muszą posiadać status osób niekaranych, udokumentowany zaświadczeniem z KRK. 6 . Brak zaświadczeń jest podstawą do odstąpienia od umowy przez zamawiającego w terminie uregulowanym w umowie. 7. Wykonawca zapewnia sprzątanie środkami czystości dopuszczonymi do obrotu i stosowania potrzebnych do mycia i dezynfekowania wszelkiego rodzaju powierzchni i umożliwiających czyszczenie powierzchni biurowych, łazienek, luster, balustrad. 8. Zamawiający zapewni na czas wykonywania usługi dostęp do wody , energii elektrycznej oraz udostępni właściwe pomieszczenia dla potrzeb osób wykonujących usługę sprzątania. 9. Wykonawca w celu oszacowania wielkości zamówienia może dokonać wizji lokalnej na terenie objętym usługą sprzątania, w tym celu proszę o kontakt z : 1) Przewodniczącym Komisji Przetargowej Anną Cichocką (Prokuratura Okręgowa i Rejonowa w Przemyślu) tel. 16 676-37-54, 2) Kierownikiem sekretariatu Prokuratury Rejonowej w Jarosławiu tel. 16 621-21-03, 3) Kierownikiem sekretariatu Prokuratury Rejonowej w Przeworsku tel. 16 648-77-14, 4) Kierownikiem sekretariatu Prokuratury Rejonowej w Lubaczowie tel. 16 632-19-75, 10.Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych . 11.Wszystkie informacje przedstawione w SIWZ są przeznaczone wyłącznie do przygotowania oferty i nie mogą być wykorzystywane w innym celu oraz udostępniane osobom nie uczestniczącym w postępowaniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., Aleje Jana Pawła II 8A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53420,28

  • Oferta z najniższą ceną: 53420,28 / Oferta z najwyższą ceną: 171139,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.