Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Wrocław: Zamówienie na dostawę oraz instalację sprzętu komputerowego, laptopa, urządzenia wielofunkcyjnego, drukarki oraz innego sprzętu oraz akcesoriów komputerowych wraz z oprogramowaniem, projektorów, rzutnika multimedialnego , sprzętu audio - video, telefaksu, oraz oprogramowania do ewaluacji szkoleń wraz z jego instalacją dla Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Moda na pracę, Wrocławski Klub Kompetencji, Droga do zatrudnienia
Numer ogłoszenia: 398852 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej , ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 782 35 11, faks 0-71 782 35 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na dostawę oraz instalację sprzętu komputerowego, laptopa, urządzenia wielofunkcyjnego, drukarki oraz innego sprzętu oraz akcesoriów komputerowych wraz z oprogramowaniem, projektorów, rzutnika multimedialnego , sprzętu audio - video, telefaksu, oraz oprogramowania do ewaluacji szkoleń wraz z jego instalacją dla Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Moda na pracę, Wrocławski Klub Kompetencji, Droga do zatrudnienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, laptopa, sprzętu audio - video, projektorów, rzutnika multimedialnego, telefaksu, urządzenia wielofunkcyjnego, drukarki innego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania do ewaluacji szkoleń dla Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu , KOD CPV: 30213100-6, 30213000-5, 30232110-8, 30237200-1,30121410-0, 30200000-1, 30231300-0 48000000-8 , 30191200-6, 30232000-4, 32324600-6, 30233153-8, 38651600-9, 38652200-2 30237460-1, 30237410-6, 32420000-3, 48900000-7, 51600000-8, 51610000-, 72211000-7. Część I - Komputery, sprzęt i akcesoria komputerowe - CPV: 30213100-5, 30237200-1, laptop - CPV: 30213100-6, oprogramowanie - CPV: 48000000-8, monitory - CPV: 30231300-0, drukarki - CPV: 30.23.21.10, rzutnik multimedialny - CPV: 30191200-6, telefaks z dodatkową słuchawką - CPV: 30121410-0, urządzenie wielofunkcyjne - CPV: 30232000-4 , , switch - CPV: 32420000-3, Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych - CPV: 51600000-8, Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji -CPV: 51610000-1, Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika - CPV: 72211000-7 Część II - telewizor LCD - CPV: 32324600-6, odtwarzacz DVD - CPV: 30233153-8, kamera cyfrowa ze statywem: CPV: 38651600-9 Część III - Przenośny powiększalnik komputerowy - CPV: 38652200-2, klawiatura dla osoby słabo widzącej - CPV: 30237460-1, mysz dla osoby słabo widzącej -CPV: 30237410-6, Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji -CPV: 51610000-1, Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika - CPV: 72211000-7 Część IV - Program komputerowy do ewaluacji szkoleń (Elektroniczny system naboru, oceny, selekcji, monitoringu i ewaluacji szkoleń) - CPV: 48900000-7 wraz z jego instalacją - CPV: 72211000-7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 30.12.14.10-0, 30.20.00.00-1, 30.23.13.00-9, 48.00.00.00-8, 30.19.12.00-6, 30.23.20.00-4, 32.32.46.00-6, 30.23.31.53-8, 38.65.16.00-9, 38.65.22.00-2, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 48.90.00.00-7, 32.42.00.00-3, 51.61.00.00-1, 72.21.10.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnienie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ust. 1 ustawy PZP, a w tym: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonali (lub wykonują) dostawę w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (dostawa komputerów, sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerów, oprogramowania, sprzętu audio-video) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto. Podana wartość musi wynikać z jednej umowy/kontraktu zawartej z jednym podmiotem c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w rozdziale XI SIWZ, metodą warunków granicznego spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 4. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 5. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu stanowiąca, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, załącznik nr 8 do SIWZ, 6. Wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (dostawa komputerów, sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerów, oprogramowania, sprzętu audio-video) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców (co najmniej jedna dostawa) - Załącznik nr 9 do SIWZ, 7. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej. 8. Pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp. 9. Wypełniony formularz oferty wraz z załącznikami - Załącznik nr 2 do SIWZ 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 mają 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, są również składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 6. Zamawiający wezwie wykonawców którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cis.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu, ul. Strzegomska 49, tel. 071/782 35 11, fax.782 35, pok. 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 12:30, miejsce: Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu, ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, sekretariat - parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana poziomów i pionów instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego
- Dostawa wody mineralnej dla pracowników USK
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa miedziana na terenie Gminy Przemków.
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z pełnieniem funkcji Kierownika Projektu dla zadania pn. "Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego"
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK w rejonach F i G.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Dostawa i montaż ekranu głównego LED wraz z ekranem pomocniczym LED i laptopem
- Zakup radiowego systemu odczytu wraz z dostawą i montażem wodomierzy na terenie Gminy Sadkowice
- Dostawa przełączników sieciowych dla Centrum Informatycznego Politechniki Śląskiej, znak sprawy: IA1.282.27.2024.AP
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Inżynieryjnego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- KZP/07/2024 Dostawa sprzętu komputerowego - laptop
więcej: Telefaksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.