eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin 1 › ZAKUP PALIW Z TANKOWANIEM DO POJAZDÓW NA POTRZEBY GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH W KSIĘGINICACH NA 2015 ROK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Lubin 1: ZAKUP PALIW Z TANKOWANIEM DO POJAZDÓW NA POTRZEBY GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH W KSIĘGINICACH NA 2015 ROK
Numer ogłoszenia: 398838 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach , Księginice 14, 59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie, tel. 076 8408174, faks 076 8408174.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy powołany przez Gminę Lubin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP PALIW Z TANKOWANIEM DO POJAZDÓW NA POTRZEBY GMINNEGO ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH I MIESZKANIOWYCH W KSIĘGINICACH NA 2015 ROK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw z tankowaniem do pojazdów na potrzeby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach w 2015 roku w postaci: - tankowania oleju napędowego ON w szacunkowej ilości 50.490,00 litrów, - tankowania benzyny bezołowiowej Pb 95 - w szacunkowej ilości 2.750,00 litrów, w systemie sprzedaży bezgotówkowej wg. następujących zasad: 1. Wydawanie paliw odbywać się będzie w systemie sprzedaży bezgotówkowej w formie bezgotówkowych kart paliwowych (flotowych); 2. paliwa sprzedawane Zamawiającemu muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1058) oraz są zgodne z normami: - PN-EN 228:2013-04 Paliwa do pojazdów samochodowych - Benzyna bezołowiowa - Wymagania i metody badań, - PN-EN 590:2009 Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań. 3. Wykonawca powinien posiadać minimum jedną stację paliw na terenie Gminy Lubin w promieniu 10 km od siedziby GZUKiM w Księginicach liczonej najkrótszą drogą publiczną. 4. Karty muszą być: a. wystawione na numer rejestracyjny samochodów będących w posiadaniu Zamawiającego, b. wyposażone w pasek magnetyczny albo mikroprocesor, c. wydane nieodpłatnie w terminie 3 dni od zawarcia umowy (tylko pierwsze karty na każdy samochód). 5. Wykonawca zobligowany będzie do: a. dostarczenia na swój koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego ww. kart, b. dostarczenia w terminie kolejnych 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty wraz z niezbędnymi danymi w przypadku: - zwiększenia liczby samochodów będących w posiadaniu Zamawiającego, - utraty bądź zniszczenia karty przez Zamawiającego; c. dokonania blokady karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. 6. Zapłata za każdą nową kartę będzie zgodna z warunkami handlowymi obowiązującymi u Wykonawcy. 7. W przypadku rezygnacji z użytkowania któregokolwiek samochodu przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy zobligowany będzie do przekazania pisemnego zawiadomienia o tym fakcie, zaprzestania użytkowania karty oraz dokonania jej zwrotu Wykonawcy. 8. Wystawienie faktur następować będzie w systemie sprzedaży bezgotówkowej wg. następujących zasad: a) wystawienie faktur następować będzie w cyklu nie krótszym niż 7 dniowy; b) zapłata należności w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zadania w zależności od posiadanych środków finansowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt.1. Załącznika nr 2 do SIWZ, ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń i wymaganych załączników, o których mowa w rozdziale V

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt.2. Załącznika nr 2 do SIWZ, ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń i wymaganych załączników, o których mowa w rozdziale V

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt.3. Załącznika nr 2 do SIWZ, ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń i wymaganych załączników, o których mowa w rozdziale V

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt.3. Załącznika nr 2 do SIWZ, ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń i wymaganych załączników, o których mowa w rozdziale V

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt.4. Załącznika nr 2 do SIWZ, ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń i wymaganych załączników, o których mowa w rozdziale V

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Rabat - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dodanie następujących zmian w umowie: 1. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach, zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=82&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach 59-300 Lubin 1, Księginice 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach 59-300 Lubin 1, Księginice 14 sekretariat zakładu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.