eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT BAMAW WROCŁAW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Wrocław: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT BAMAW WROCŁAW
Numer ogłoszenia: 398832 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu , ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3647374; 7661725 w. 224, faks 071 7661734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT BAMAW WROCŁAW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i jedna aktualizacja (w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie) operatów szacunkowych wymienionych poniżej nieruchomości, tj: - określających wartość nieruchomości stanowiących własność Agencji Mienia Wojskowego , dot. pozycji - zadania 1 - określających wartość nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa - Agencji Mienia Wojskowego, dot. poz. - zadania 2-5, - wykonanie pomiarów powierzchni użytkowej wg normy PN + ISO 9836 do celów opłat z tytułu podatku od nieruchomości , dot. poz. - zadania nr 6 Zadanie nr 1 1. Wrocław, ul. Graniczna 105, dz. nr 35/4, AM-11, obręb Strachowice, pow. 0,6846 ha. Działka zabudowana jest budynkiem o pow. użytkowej 1394m2, siecią wodociągową, siecią kanalizacyjną, ogrodzeniem oraz słupami. Ilość operatów - 1 Zadanie nr 2 1. Lądek Zdrój ul. Klonowa, dz. nr 351/2, obręb Nowy Zdrój, pow. 0,6150 ha Nieruchomość oddana w trwały zarząd MON, zabudowana 10 budynkami ( internat, garaż, kuchnia, magazyny i wiata ) oraz siecią uzbrojeniową, ogrodzeniem i placem utwardzonym. Łączna pow. użytkowa budynków wynosi 2 434 m2 Cel wyceny-aktualizacja opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu. Ilość operatów 1 2. Zgorzelec ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego dz. nr 1/17, 1/47, obręb Zgorzelec pow. 0,1646; 0,5238 - Razem: 0,6884 ha Działki oddane w trwały zarząd Urzędu Skarbowego w Zgorzelcu. Dz. 1/17 zabudowana budynkiem koszarowym o pow. użytkowej 2511,7 m2. Dz. 1/47 zabudowana budynkiem garażowym o pow. użytkowej 1085 m2. W mpzp-tereny specjalne. Cel wyceny-aktualizacja opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu. Ilość operatów - 1 3. Zgorzelec ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego dz. nr 1/11, 1/33, obręb Zgorzelec Pow. 0,3166 ; 2,2741 - Razem: 2,5907 ha. Działki oddane w trwały zarząd Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu. Dz. 1/11 zabudowana budynkiem biurowym o pow. użytkowej 2953,78 m2. Dz. 1/33 zabudowana 4 budynkami: garażowym o pow. użytkowej 2123 m2, magazynowym o pow. użytkowej 90 m2, garażowym o pow. użytkowej 417 m2 i technicznym o pow. użytkowej 35 m2. W mpzp-tereny specjalne. Cel wyceny-aktualizacja opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu. Ilość operatów - 1 4. Świętoszów, dz. nr 573/8, 573/16, 573/18, o pow. 3,7164 ha, 3,7084 ha, 1,7957ha - Razem: 9,2205 ha. Działki zabudowane placami betonowymi. W mpzp-tereny aktywności gospodarczych. Cel wyceny - oddanie nieruchomości w trwały zarząd (ustalenie opłaty rocznej) Ilość operatów - 1 Zadanie nr 3 1. Duninów, dz. nr 2286/17, 2286/18, 2286/22, 2286/23, 2286/25, AM-19, obręb Chocianowiec, pow. 1,8604ha, 0,1048ha, 0,0087 ha, 0,0103 ha, 3,6120ha Razem: 5,5962 ha. Dz. nr 2286/17, 2286/18, 2286/22, 2286/23 są niezabudowane. Działka nr 2286/25 zabudowana 4 budynkami w złym stanie technicznym o łącznej pow. użytkowej 2670 m2 i kubaturze 10730 m3 oraz budowlami (basen odkryty, najazd betonowy, studnia głębinowa, ogrodzenie). Brak mpzp, w studium dz. 2286/17 i 2286/18 - tereny obiektów produkcyjnych, składów i magazynów (P), dz. nr 2286/22, 2286/23 i 2286/25 - tereny zamknięte (TZ). Działki objęte są umową dzierżawy zawartą do 31.12.2017r. Cel wyceny-sprzedaż. Ilość operatów - 1, 2. Głogów -Klucze (międzywale) dz. nr 177/1, AM-1, obręb Klucze, pow 50,8200ha Nieruchomość niezabudowana (występują pozostałości po dawnych obiektach wojskowych), położona na terenach zalewowych rz. Odry. Działka objęta jest umową udostępnienia na budowę gazociągu (pow. zajętego gruntu: 4960 m2). Nieruchomość jest częściowo zadrzewiona, sklasyfikowana w ewidencji gruntów jako Tr-tereny różne. Brak mpzp, w studium: nieużytki, tereny zamknięte, postulowany obszar chronionego krajobrazu oraz planowane główne połączenia drogowe. Cel wyceny-sprzedaż. Ilość operatów - 1 3. Głogów - Serby (międzywale) dz. nr 137/1, AM-1, obręb Stare Serby, pow. 17,0335ha. Nieruchomość niezabudowana, położona na terenach zalewowych rz. Odry. Działka jest częściowo zadrzewiona, sklasyfikowana w ewidencji gruntów jako Tr-tereny różne Brak mpzp, w studium: nieużytki, tereny zamknięte, strefa K ochrony krajobrazu. Cel wyceny-sprzedaż. Ilość operatów -1. Zadanie nr 4 1. Jelenia Góra, ul. Podchorążych, działka nr 1 (AM-1, obręb 28NE) pow.15,1628ha. Nieruchomość zabudowana i użytkowana jako strzelnica Działka jest zabudowana: - budynkiem nr 1 - sterownią - o kubaturze 717 m3, pow. użytkowej 160 m2, - wiatami, schronami drogą utwardzoną , ogrodzeniem, przechwytywaczami pocisków kulochwytem. W wycenie należy odrębnie wycenić wartość gruntu. Cel wyceny - sprzedaż lub darowizna. Ilość operatów - 1 2. Jelenia Góra, ul. Podchorążych, działka nr 9/2 i 11/4 (AM-4, obręb 28NE) pow. 0,8646ha (łącznie, z czego: 11/4 - 0,6895, 9/2 - 0,1751) Działka nr 11/4 jest zabudowana: - budynkiem hydrofornii - o kubaturze 206 m3, pow. użytkowej 52,00 m2 - zbiornikiem żelbetowym, zbiornikiem hydroforowym, ogrodzeniem Działka nr 9/2 jest zabudowana: - dwiema studniami głębinowymi, - pompą głębinową GC3.03 z silnikiem - ogrodzeniem - siecią wodociągową Przynależność do nieruchomości stanowią sieci: - wodociągowa o dł. 2.453 m - kanalizacyjna o dł. 5.571 m Sieci te przebiegają przez działki nr: 1/1, 1/2, 1/5, 1/8, 1/10, 1/14, 1/15, 1/18, 1/22, 1/23, 1/24, 1/25, 1/26, 1/27, 1/28, 1/29, 1/30, 1/31, 1/32, 1/33, 1/34, 1/37, 1/38, 1/39, 1/40, 1/42, 1/43, 1/44, 1/47, 1/48, 1/50, 1/52, 1/54, 1/56, 1/58, 1/60, AM-3, obręb 28NE. Przeznaczenie w planie: W - tereny infrastruktury technicznej - wodociągi - istniejące ujęcie wody Wycenę należy wykonać w trzech wariantach: 1) wycena całej nieruchomości wraz z sieciami wodociągową i kanalizacyjną - w celu sprzedaży 2) oddzielna wycena nieruchomości oraz oddzielnie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej - w celu sprzedaży 3) wycena czynszu dzierżawnego całej nieruchomości wraz z sieciami - w celu dzierżawy Cel wyceny - sprzedaż. Ilość operatów - 1. 3. Jelenia Góra, ul. Podchorążych, działki nr 1/13, 1/14 (AM-1, obręb 60) oraz Jeżów Sudecki, działka nr 700 (AM-3, obręb 0005-Jeżów Sudecki) 1/13-pow. 1,7512 ha, 1/14- 9,6607 ha, 700- 0,6400 ha, Łącznie: 12,0519 ha Działki zabudowane obiektami nieużytkowanymi w złym stanie technicznym: - wartownia - budynek nr 1 - o pow. użytkowej 160 m2, kubaturze 717,00 m3 - budynek nr 2 - magazyn - o pow. użytkowej 44,00 m2, kubaturze 141,00 m3 - budynek nr 3 - magazyn - o pow. użytkowej 11,00 m2, kubaturze 31,00 m3 - budynek nr 6 - inne (WC) - o pow. użytkowej 3,00 m2, kubaturze 15,00 m3 - schron nr 4 - przechwytywacz pocisków - 2 sztuki - sieć elektryczna kablowa - sieć wodociągowa - sieć kanalizacyjna - droga żużlowa - droga żużlowa Działka nr 700 niezabudowana. Przeznaczenie w planie: MN, US - tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i usługowej, z drogami dojazdowymi wewnętrznymi (po planowanym podziale: 70 działek, z czego: - 47 - przeznaczonych pod MN, - 7 - przeznaczonych pod U, - 7 - przeznaczonych pod MN-U, - 1 - przeznaczona pod US, - pozostałe pod drogi wewnętrzne) Cel wyceny - sprzedaż. Ilość operatów - 1 4. Jelenia Góra, działki nr - 12 (AM-2), -13/3 (AM-12),- 14/2 (AM-13), - 14/4 (AM-13) dz. nr 12-17,8463 ha, 13/3-18,5059 ha, 14/2 - 0,1406 ha, 14/4 - 0,6131 ha - Łącznie: 37,1059 ha Działki niezabudowane (dawny poligon wojskowy) Przeznaczenie w planie: - ZN, R-1 oraz ZN, R-2 - tereny zieleni i tereny rolnicze położone w granicach Parku Krajobrazowego Doliny Bobru - WS-1 oraz WS-2 - wody powierzchniowe, śródlądowe, - ZL-1, ZL-2, ZL-3 - lasy ochronne, - KDWd-2 - ulice wewnętrzne - dojazdowe Cel wyceny - sprzedaż. Ilość operatów - 1 5. Jelenia Góra, ul. Podchorążych, dz. nr 1/36, AM- 3, obręb 28 NE, pow. ,0009ha. Nieruchomość zabudowana nieczynna stacją trafo. Ilość operatów - 1 1 Zadanie nr 5. Turawa dz. nr 2/113, AM-7 obręb Turawa, pow. 5,1846 ha. Nieruchomość stanowi dawny ośrodek wypoczynkowy. Nieruchomość zabudowana 42 budynkami o pow. użytkowej 2736 m2 i kubaturze 12224 m3 Nieruchomość w ewidencji gruntów sklasyfikowana jako lasy (Ls). W mpzp przeznaczona pod usługi turystyki, drogi pieszo-jezdne, parking, lasy. Nieruchomość obciążona odpłatną służebnością polegająca na prawie przechodu i przejazdu przez dz. nr 2/113 na rzecz każdoczesnego właściciela dz. nr 2/112 Cel wyceny - sprzedaż. Ilość operatów -1 Zadanie nr 6 Szklarska Poręba ul. Oficerska dz. nr 245/10 AM-7, obręb 0001 - Szklarska Poręba-pow. 15,1718ha. Dawny Wojskowy Dom Wypoczynkowy. Nieruchomość zabudowana 3 budynkami: - budynkiem WZW - o kubaturze 28.925 m3, - budynkiem garażowym - o kubaturze 512 m3 - magazynem - o kubaturze 35 m3. Przeznaczenie w studium pod UZ - usługi z zielenią. Wycena z pomiarem powierzchni użytkowej budynków. Cel wyceny - sprzedaż. Ilość operatów -1 Ogółem do wykonania 15 operatów w 6 zadaniach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.32.00 - Sprzedaż nieruchomości innych niż mieszkalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego 2) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w niniejszej specyfikacji, albo nie złożył pełnomocnictwa to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy , Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a oferta tego Wykonawcy zostanie uznana za odrzuconą. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, Ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnej i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, stosowną polisę winien przedstawić każdy podmiot . 5) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego 3. Inne dokumenty 1) W przypadku gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(-e) niż ujawniona(-e) w dokumentach, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej : 1) ppkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - Oddział Terenowy BAMW we Wrocławiu, ul. Zwycięska 14, pok. 209, IIp.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Oddział Terenowy BAMW we Wrocławiu, ul. Zwycięska 14, pok. 205, IIp.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.