eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › adaptacja, remont i modernizacja pomieszczeń na trzy niezależne mieszkania wraz z budynkiem kotłowni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39880

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rudniki: adaptacja, remont i modernizacja pomieszczeń na trzy niezależne mieszkania wraz z budynkiem kotłowni Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Rudniki, do kontaktów: Małgorzata Gajda, ul. Wojska Polskiego 12, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 034 35-95-072, fax 034 3595013, e-mail: info@rudniki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rudniki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja, remont i modernizacja pomieszczeń na trzy niezależne mieszkania wraz z budynkiem kotłowni. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Żytniów 72 46-325 Rudniki woj. opolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano-montażowych, instalacyjnych( wodociągowa, kanalizacyjna, grzewcza), instalacji elektrycznych oraz budowa kotłowni 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.23.00 - Kładzenie upustów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia przekracza wartośc 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postepowaniu moga brać udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust1 i 2 ustawy z Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr19 poz.177 z późn. zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, m.in.: 1)udzielą min. trzy letniej gwarancji na wykonane prace, 2)w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz potwierdzą dokumentami, że wykonali je z należytą starannością, 3)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4)posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 50%ceny ofertowej 5)osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia, posiadaja wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień ( kierownik budowy) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogu art. 22 ust.1 pkt 1-4 i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 2. Aktualny odpis z wlaściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert. 3.Aktualne zaświdczenia wlaściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy olniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz skladek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświdczeń że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych min. 1 w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia dzialalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamowienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych, że roboty te zostały wykonane nalezycie. 7)Polisa, a wprzypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8)Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzajacej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy ( 50% ceny ofertowej) , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają uprawnień - pracownicy nadzoru posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2000r. Nr 106, poz 1126 z późn. zmianami), którzy są członkami izby samorządu zawodowego ( ksero uprawnień budowlanych kierownika budowy i ksero potwierdzenia członkowstwa we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Bezpłatna do uzyskania na stronie internetowej. Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą specyfikację w wersji papierowej osobiście w pok. nr 2 w siedzibie zamawiającego przy ul. Wojska Polskiego 12 w Rudnikach ( oplata w kasie) lub zlożą wniosek o przesłanie jej za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.08.2006, godzina 09:15, Urząd Gminy w Rudnikach, ul. Wojska Polskiego 12 46-325 Rudniki - Sala narad ( I piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Data wysłania niniejszego ogloszenia 28.07.2006r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.