Ogłoszenie z dnia 2006-01-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: świadczenie usług pralniczychwraz z dzierżawą pomieszczeń i przejęciem pracowników IV Szpitala Miejskiego im. dr H. Jordana w Łodzi
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: IV Szpital Miejski im. dr H. Jordana, do kontaktów: -w sprawach merytorycznych Pani Małgorzata Stępniak tel. 617 12 33 -w sprawach formalnych Pani Anna Sławińska tel. 0 504 600 134, ul. Przyrodnicza 7/9, 91-480 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6556660, e-mail: szpital.jordana@neostrada.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług pralniczychwraz z dzierżawą pomieszczeń i przejęciem pracowników IV Szpitala Miejskiego im. dr H. Jordana w Łodzi. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych polegających na: zamaczaniu, praniu, dezynfekcji, krochmaleniu, suszeniu, maglowaniu, naprawie (łatanie, cerowanie, szycie), bielizny, odzieży, kocy i materacy Szpitalnych w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego wynosząca w roku około 50 ton prania. 2.Usługi pralnicze wykonywane będą w wydzierżawionych pomieszczeniach pralni IV Szpitala Miejskiego w Łodzi przy ul. Przyrodniczej 7/9, przy wykorzystaniu wydzierżawionych urządzeń i wyposażenia pralni IV Szpitala Miejskiego. 3.Wykonawca przejmie pracowników zamawiającego w liczbie 5 pracowników na podstawie art. 231 Kodeksu pracy, zapewniając im zatrudnienie przy wykonywaniu usług pralniczych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: IV Szpital Miejski w Łodzi przy ul. Przyrodniczej 7/9. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.11.20.00 - Usługi prowadzenia pralni Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.12.00 - Usługi prowadzenia pralni 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tyś. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Wymagane wadium: 5000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ww. ustawy jak również spełniający warunki określone poniżej.: 1.w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczyli minimum jedną usługę pralniczą o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, 2.posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000 zł, 3.muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.muszą przejąć pracowników zamawiającego w liczbie 5 pracowników na podstawie art. 231 Kodeksu pracy, zapewniając im zatrudnienie przy wykonywaniu usług pralniczych. 5.spełniają wszystkie warunki niniejszej specyfikacji, 6.złożą ważną ofertę. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie ww. warunków przez Wykonawcę, według formuły spełnia - niespełna.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena pełnej usługi pralniczej za 1 kg oddawanego brudnego prania - 85% cena dzierżawy 1 m2 powierzchni (minimum 15,0 zł/ m2 ) - 15% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.03.2006, cena - 15.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.03.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.03.2006, godzina 10:30, IV Szpital Miejski im. dr H. Jordana ul. Przyrodnicza 7/9 91-480 Łódź.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.01.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywieniowego w Szkole Podstawowej nr 172 w Łodzi
- 94/TP/ZP/D/2024 Dostawa akcesoriów elektrycznych
- SZP.281.41.2024 - Dostawa żeli medycznych dla Instytutu "CZMP"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby BP ARiMR w Łęczycy
- Dostawa amunicji na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.