eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Biała Podlaska: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 398728 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej , ul. Północna 19, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3443223, 3449853, faks 083 3443397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Białej Podlaskiej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem:Zadanie Nr 1 Obiekt Oddziału Celnego w Puławach, usytuowany w Puławach przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13, 24-100 Puławy. Zadanie Nr 2 Obiekt Urzędu Celnego w Zamościu, usytuowany w Chełmie przy ul. Rejowieckiej 181, 22-100 Chełm. Zadanie Nr 3 Obiekt Laboratorium Celnego, usytuowany na terenie Terminala Samochodowego w Koroszczynie, 21-550 Terespol.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w pkt 1. 3. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. 5. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3) wykaz co najmniej 2 usług , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej załącza dokumenty z uwzględnieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 4. Dokumenty o których mowa w pkt 1 ppkt 1, winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 składane jest wspólnie przez Wykonawców, w oryginale. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Białej Podlaskiej ul. Północna 19 21-500 Biała Podlaska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Izba Celna w Białej Podlaskiej ul. Północna 19 21-500 Biała Podlaska Pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obiekt Oddziału Celnego w Puławach, usytuowany w Puławach przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13, 24-100 Puławy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Oddziału Celnego w Puławach przy Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13. Łączna powierzchnia 322 m2, w tym: biurowa (parter i piętro budynku): 207 m2, korytarze ze schodami: 90 m2, 2 sanitariaty: 25 m2. W obiekcie znajdują się: 22 okna o łącznej powierzchni 50 m2, 1 luksfer o powierzchni 5 m2, 23 drzwi na parterze oraz piętrze budynku. Rodzaje występujących posadzek: panele podłogowe, wykładzina typu linoleum, podłoga betonowa. Ilość osób w budynku: 11 osób (pracownicy)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obiekt Urzędu Celnego w Zamościu, usytuowany w Chełmie przy ul. Rejowieckiej 181, 22-100 Chełm..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Celnego w Zamościu usytuowanego w Chełmie przy ul. Rejowieckiej 181. Łączna powierzchnia: 800 m2. W budynku znajdują się pokoje biurowe + 1 pokój gospodarczy, korytarz, świetlica. Budynek posiada 33 okna, 30 drzwi, na korytarzu znajdują się drzwi do połowy oszklone + dwuskrzydłowe drzwi do połowy oszklone. Przy wyjściu na klatkę schodową oraz przy wyjściu ewakuacyjnym oszklone drzwi potrójne. Budynek wyposażony jest w 2 toalety - glazura, terakota, 3 kabiny (powierzchnia 34,3 m2). Podłoga: mozaika - sala konferencyjna, panele - 2 pokoje, wykładzina dywanowa - 3 pokoje, gumoleum - 1 pomieszczenie, wykładzina PCV - 18 pomieszczeń, terakota + chodnik - korytarz, terakota + glazura - 2 toalety(3 kabiny). Ilość osób w budynku: 56 osób (pracownicy).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obiekt Laboratorium Celnego, usytuowany na terenie Terminala Samochodowego w Koroszczynie, 21-550 Terespol..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Laboratorium Celnego usytuowanego na terenie Terminala Samochodowego w Koroszczynie, 21-550 Terespol. Łączna powierzchnia: 630 m2, w tym:75 m2 wykładzina dywanowa, pozostała powierzchnia to płytki ceramiczne. Ilość osób w budynku: 16 osób (pracownicy)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.