eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa i montaż mebli biurowych i szkolnych do budynku naukowo-dydaktycznego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Oboźnej w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-08

POZYCJA 39857

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa i montaż mebli biurowych i szkolnych do budynku naukowo-dydaktycznego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Oboźnej w Warszawie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Warszawski, do kontaktów: Jacek Matuszewski Iwona Kłosowska, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 55 24 300, fax 0-22 55 24 302, www.uw.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Jacek Matuszewski Iwona Kłosowska, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 55 24 300, 55 24 302, fax 0-22 55 24 302, www.wpia.uw.edu.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Jacek Matuszewski Iwona Kłosowska, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 55 24 300, 55 24 302, fax 0-22 55 24 302, www.wpia.uw.edu.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, Jacek Matuszewski, Iwona Kłosowska, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 55 24 300 55 24 302, fax 0-22 55 24 302, www.wpia.uw.edu.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż mebli biurowych i szkolnych do budynku naukowo-dydaktycznego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Oboźnej w Warszawie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż mebli biurowych i szkolnych (między innymi: 260 krzeseł, 78 foteli, 93 stoły, 78 biurek, 60 regałów, 85 szafek) wraz z montażemw miejscu przeznaczenia. Dostarczone meble powinny odpowiadać kolorystycznie i gabarytowo projektowi wyposażenia meblowego nowego budynku naukowo-dydaktycznego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Szczegółowy opis przedmioty zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynek naukowo-dydaktyczny Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego 00-927 Warszawa, ul. Oboźna 6. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła 36.11.22.20 - 36.11.22.20 Oryginalny kod CPV: 36.12.12.10 - Stoły drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły Oryginalny kod CPV: 36.12.12.30 - Biurka drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.11.00 - Biurka Oryginalny kod CPV: 36.12.12.40 - Drewniane regały biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.10.00 - Regały biurowe Oryginalny kod CPV: 36.12.12.20 - Szafki drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli biurowych i szkolnych dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, między innymi: 260 krzeseł, 78 foteli, 93 stoły, 78 biurek, 60 regałów, 85 szafek. Wartość zamówienia powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 20;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 20 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przelew bankowy po wykonaniu dostawy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualngo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne oprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Dokumenty o niezaleganiu z płatnościami wobec Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Po koniecznym uszczegółowieniu projeku przez Pracownię Architektoniczną, zastosowanie procedury otwartej uniemożliwiałoby dokonanie zakupu mebli do sal wykładowych i pomieszczeń biurowych przed rozpoczęciem roku akademickiego 2005/2006, czyli przed 1 pażdziernika 2005 r. i w związku z rym nie byłoby możliwe rozpoczęcie wcześniej już planowanych zajęć dydaktycznych. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WPiA /371/8/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 11.08.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.08.2005 godzina 12:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 16.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 11.08.2005, godzina 14:00, budynek Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, I piętro, p. nr 37, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu wpółfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Ropzwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego na podstawie Umowy nr Z/2.14/I/1.3.1./88/04/U/2/04 zawartej pomiędzy Wojewodą Mazowieckim i Uniwersytetem Warszawskim. 4) Informacje dodatkowe: nie dotyczy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.