eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BUDOWA MAGAZYNU UNIWERSALNEGO NA POTRZEBY CZH SA. ODDZIAL EUROTERMINAL SŁAWKÓW W SŁAWKOWIE



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39855

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: BUDOWA MAGAZYNU UNIWERSALNEGO NA POTRZEBY CZH SA. ODDZIAL EUROTERMINAL SŁAWKÓW W SŁAWKOWIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrala Zaopatrzenia Hutnictwa S.A., do kontaktów: Krystyna Michalska, Mirosław NOWICKI, ul. Józefa Lompy 14, 40-955 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7313340, 060746053, fax 032 7313506, e-mail: michalska@czh.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.czh.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka Akcyjna; Inne:handel, logistyka. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA MAGAZYNU UNIWERSALNEGO NA POTRZEBY CZH SA. ODDZIAL EUROTERMINAL SŁAWKÓW W SŁAWKOWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: CENTRALA ZAOPATRZENIA HUTNICTWA SA. ODDZIAŁ EUROTERMINAL SŁAWKÓW W SŁAWKOWIE UL. Groniec 1 , 42 - 260 SŁAWKÓW. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa magazynu uniwersalnego na potrzeby CZH S.A. Oddział Euroterminal Sławkow w Sławkowie. Budowę podzielono na dwa etapy. Etap I: składowisko zadaszone z suwnicami Q25 T wraz z niezbedną infrastrukturą. EtapII: Hala magazynowa z przybudowką socjalno-biurowo-techniczną oraz pozostałą infrastrukturą. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych z późn. zm., 5.wniosą wadium Oświadczenia i dokumenty bezwzględnie wymagane. 1)wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 2)formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2.A i 2B do SIWZ 3)dowód wniesienia wadium - kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 4)oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające fakt, iż Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego dla: a)osób fizycznych (te osoby) b)spółek jawnych (dotyczy wszystkich wspólników) c)spółek partnerskich (dotyczy wszystkich partnerów lub członków zarządu) d)spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych, (dotyczy wszystkich komplementariuszy) e)osób prawnych (dotyczy wszystkich urzędujących członków organu zarządzającego). 8)oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego podmiotów zbiorowych, potwierdzającej fakt, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt XII 5,6,7,8 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 10)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. XII 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.21 - Magazyny Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pomiedzy 60 001,00 Euro a 4 000 000,00 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 15

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium 400 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki wymagane od Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych z późn. zm., 5.wniosą wadium Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1)wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej 2 roboty budowlane) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie. 2)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca i posiadają Podwykonawcy. 3)wykaz osób którymi dysponuje Wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz oryginały lub kserokopie poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnych dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w branżach: budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej, drogowej, torowej i elektrycznej - bez ograniczeń: 1 Kopia sprawozdania finansowego, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, gdzie wartość obrotów ze sprzedaży towarów i robót budowlanych w tym okresie była nie niższa niż 10 000 000,-PLN. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim - kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2)Potwierdzona za zgodność z oryginalem Kopia polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 5 000 000,- PLN. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty bezwzględnie wymagane. 1)wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy. 2)formularz cenowy 3)dowód wniesienia wadium (w całości) - kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 4)oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające fakt, iż Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego dla: a)osób fizycznych (te osoby) b)spółek jawnych (dotyczy wszystkich wspólników) c)spółek partnerskich (dotyczy wszystkich partnerów lub członków zarządu) d)spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych, (dotyczy wszystkich komplementariuszy) e)osób prawnych (dotyczy wszystkich urzędujących członków organu zarządzającego). 8)oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego podmiotów zbiorowych, potwierdzającej fakt, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt XII 5,6,7,8 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 10)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. XI.2), Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1)wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej 2 roboty budowlane) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca i posiadają Podwykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 6 i 7 do SIWZ; 3)wykaz osób którymi dysponuje Wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ; oraz oryginały lub kserokopie poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnych dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w branżach: budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej, drogowej, torowej i elektrycznej - bez ograniczeń W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (pkt. XI.3), Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1Kopia sprawozdania finansowego, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, gdzie wartość obrotów ze sprzedaży towarów i robót budowlanych w tym okresie była nie niższa niż 10 000 000,-PLN. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim - kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2) Kopia polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 1 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena oceniana brutto-C 90 2. okres gwarancji - G 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czh.pl. Opłata: 3000 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ jest bezpłatne dostepne na stronie internetowej www.czh.pl . Natomiast zamówienia na zakup dokumentacji projektowej, należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój numer 314 .III piętro,wraz z kopią dokonanego przelewu bankowego nw. kwoty na konto BOŚ O/Katowice NR. 50 1540 1128 2001 7041 3637 0001 (z dopiskiem tytułu wpłaty i nazwy przetargu). Koszt kserokopii dokumentacji projektowej 3 000 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.09.2006, godzina 13:00, Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 12.09.2006 o godz. 13:00 w: CENTRALI ZAOPATRZENIA HUTNICTWA S.A. 40 - 955 Katowice, ul. Lompy 14, w sali nr 301.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny - Transport 2004-2006 2) Informacje dodatkowe: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej pod adresem : www.czh.pl Zamówienia na zakup dokumentacji projektowej w kwocie 3000 zł, należy składać w siedzibie zamawiajacego, pok nr. 314, III piętro wraz z kopią dokonanego przelewu bankowego w/w kwoty na konto BOŚ ODDZIAL KATOWICE NR. 50 1540 1128 2001 7041 3637 0001 (Z DOPISKIEM TYTUŁU WPŁATY I NAZWY PRZETARGU) 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.