eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa, nr postępowania 159/BŁiI/05/BR



Ogłoszenie z dnia 2005-08-08

POZYCJA 39850

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa, nr postępowania 159/BŁiI/05/BR Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Główna Policji, do kontaktów: Adam Królikowski, ul. Puławska 148/150, 02-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012102, fax 022 6011857, e-mail: mewa@kgp.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, Beata Ryzińska, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6013000, fax 022 6011857, e-mail: mewa@kgp.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, kancelaria pok. 406, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012660, fax 022 6011857. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, nr postępowania 159/BŁiI/05/BR. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Rozbudowa Centralnego Systemu Dostępowego (CSD) umożliwiającego bezpieczny i niezawodny dostęp użytkowników Policji do pozapolicyjnych, krajowych (CBD PESEL, SI CEPiK, SI POBYT) i unijnych (EURODAC), systemów informatycznych", rozumiana jako zrealizowanie dostawy sprzętu i usług instalacyjno-konfiguracyjnych oraz projektowo-programistycznych w zakresie: a) podniesienia poziomu bezpieczeństwa i niezawodności obecnie stosowanego rozwiązania CSD poprzez implementację technologii klastra b) umożliwienia użytkownikom Policji dostępu do zasobów Centralnej Bazy Danych Osób Pozbawionych Wolności Noe.NET poprzez aktualnie wykorzystywaną infrastrukturę dostępową w Policji. c) umożliwienia użytkownikom Policji dostępu do zasobów Krajowego Rejestru Sądowego poprzez aktualnie wykorzystywaną infrastrukturę dostępową w Policji d) rozbudowa obecnie eksploatowanego dostępu aplikacji policyjnych do rejestru CBD PESEL do funkcjonalności pełnego zakresu informacyjnego rejestru CEL (Centralna Ewidencja Ludności) oraz zapewnienie serwisu i asysty technicznej dla rozbudowanego systemu. Wymagania dla rozbudowy Centralnego Systemu Dostępowego w Policji (CSD) zamawiający określi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Biuro Łączności i Informatyki KGP, Warszawa, ul. Wiśniowa 58. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.51.42.00 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 72.51.42.00 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do sprawy numer 159/BŁiI/05/BR, która zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: I etap - 20.12.2005 r.; II etap - 29.05.2006 r.;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 108 000,00 zł (wadia i gwarancje wymagane będą na etapie składania ofert). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za realizowany przedmiot umowy zostanie dokonana w dwóch etapach po zrealizowaniu każdego z nich i podpisaniu protokołu odbioru ilościowo-jakościowego oraz protokołu zakończenia szkoleń, przelewem bankowym na rachunek wykonawcy w ciągu 30 dni od daty dostarczenia każdej z faktur wraz z podpisanym ww. protokołami. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich wniosek musi spełniać następujące wymagania: 1) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy. 2) Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez wykonawców wspólnie. 3) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Umocowanie musi zostać przedłożone oddzielnie wraz z wnioskiem. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 5) Przy składaniu wszelkich dokumentów przetargowych powołując się na wykonawcę w miejscu np. "nazwa i adres wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 - z późn. zmianami), a także nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 cytowanej ustawy; 2. wykonali dostawę lub wdrożenie co najmniej jednego rozległego zintegrowanego systemu informatycznego w Polsce lub w innych krajach UE w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 3. wykonali dostawę lub wdrożenie co najmniej 3 systemów komputerowych wraz z aplikacją na platformie AIX (UNIX-RISC) bądź dostawę, wdrożenie i zintegrowanie innych systemów (systemów równoważnych) z systemami z aplikacją na platformie AIX (UNIX-RISC), w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 4. wykonali dostawę lub wdrożenie co najmniej 3 systemów komputerowych wraz z zastosowaniem oprogramowania IBM WebSphere MQ, bądź dostawę lub wdrożenie i zintegrowanie innych systemów (systemów równoważnych) z systemami wykorzystującymi oprogramowanie IBM Web Sphere MQ, w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie; 5. wykonali dostawę i wdrożenie w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 3 klastrowych systemów informatycznych dla platformy IBM AIX - HACMP, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 6. wykonali budowę i wdrożenie w ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej 3 systemów komputerowych opartych o technologię IBM WebSphere Application Server lub budowę, wdrożenie i integrację innych systemów teleinformatycznych (systemów równoważnych) z systemami opartymi o technologię IBM WebSphere Application Server,, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 7. posiadają sprawdzoną i opisaną metodyką prowadzenia projektów podobnych do zamawianego wraz z metodyką zarządzania projektem; 8. posiadają status autoryzowanego partnera lub dystrybutora, producenta oferowanych serwerów i oprogramowania dla nich (tzn. dla serwerów) ; 9. dysponują centrum serwisowym, przyjmującym zgłoszenia serwisowe w trybie 24/7/365, umożliwiające obsługę zgłoszeń drogą telefoniczną, faksową oraz e-mailową 10. dysponują co najmniej jedną Osobą posiadającą tytuł autoryzowanego inżyniera systemowego lub tytuł równoważny producenta oferowanych urządzeń. 11. dysponują co najmniej jedną Osobą posiadającą tytuł autoryzowanego inżyniera systemu operacyjnego AIX (np. tytuł Certified Advanced Technical Expert), które w ramach niniejszego zamówienia będzie podlegało rozbudowie tj . firmy IBM. 12. dysponują co najmniej jedną Osobą posiadającą tytuł autoryzowanego inżyniera (np. tytuł Certified Advanced Technical Expert) oprogramowania narzędziowego, które w ramach niniejszego zamówienia będzie podlegało rozbudowie tj . firmy IBM; 13. złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym zawierający dokumenty i oświadczenia określone w pkt III.2.1.1, pkt III.2.1.2, pkt III.2.1.3, zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym ogłoszeniu Brak spełnienia wymagań określonych w pkt od 1 do 13 oraz innych warunków udziału w postępowaniu wynikających z ogłoszenia i przepisów ustawy, pociągnie za sobą wykluczenie wykonawcy z postępowania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg aktualności spełniać będzie również odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony wcześniej, ale potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone w myśl art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 - z późn. zm.). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 3 i 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł. 2. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw i wdrożeń, rozległego zintegrowanego systemu informatycznego w Polsce lub w innych krajach UE, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem ich wartości w złotych polskich (netto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców Do wykazu wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych w nim dostaw i wdrożeń. 2. wykazu wykonanych w ciągu 3 lat dostaw i wdrożeń, systemów komputerowych wraz z aplikacją na platformie AIX (UNIX - RISC) bądź dostaw, wdrożeń i zintegrowaniem innych systemów (systemów równoważnych) z systemami z aplikacją na platformie AIX (UNIX - RISC), , a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości w złotych polskich (netto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych w nim dostaw i wdrożeń. 3. wykazu wykonanych w okresie 3 lat dostaw i wdrożeń systemów komputerowych wraz z zastosowaniem oprogramowania IBM WebSphere MQ, bądź dostaw, wdrożeń i zintegrowaniem innych systemów (systemów równoważnych) zsystemami wykorzystującymi oprogramowanie IBM WebSphere MQ, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości w złotych polskich (netto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych w nim dostaw i wdrożeń 4. wykazu wykonanych w ciągu 3 lat dostaw i wdrożeń klastrowych systemów informatycznych dla platformy IBM AIX - HACMP, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości w złotych polskich (netto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych w nim dostaw i wdrożeń. 5. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat budów i wdrożeń systemów komputerowych opartych o technologię IBM WebSphere Application Server lub budów, wdrożeń i integracji innych systemów teleinformatycznych (systemów równoważnych) z systemami opartymi o technologię IBM WebSphere Application Server, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości w złotych polskich (netto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych w nim dostaw i wdrożeń. 6. oświadczenie Wykonawcy, że posiada sprawdzoną i opisaną metodyką prowadzenia projektów podobnych do zamawianego wraz z metodyką zarządzania projektem, 7. oświadczenie Wykonawcy, że posiada status autoryzowanego partnera lub dystrybutora, producenta oferowanych serwerów i oprogramowania dla nich (tzn. serwerów) , potwierdzone odpowiednim dokumentem wystawionym przez producenta lub jego przedstawiciela w Polsce. 8. oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje centrum serwisowym, przyjmującym zgłoszenia serwisowe w trybie 24/7/365, umożliwiające obsługę zgłoszeń drogą telefoniczną, faksową oraz e-mailową,. W oświadczeniu należy podać numer telefonu, faksu oraz adres e-mail centrum. 9. oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje co najmniej jedną Osobą posiadającą tytuł autoryzowanego inżyniera systemowego lub tytuł równoważny producenta oferowanych urządzeń. 10. oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje co najmniej jedną Osobą posiadającą tytuł autoryzowanego inżyniera systemu operacyjnego AIX (np. tytuł Certified Advanced Technical Expert),które w ramach niniejszego zamówienia będzie podlegało rozbudowie tj. firmy IBM. 11. oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje co najmniej jedną Osobą posiadającą tytuł autoryzowanego inżyniera (np. tytuł Certified Advanced Technical Expert) oprogramowania narzędziowego, które w ramach niniejszego zamówienia będzie podlegało rozbudowie tj . firmy IBM. Forma złożenia dokumentów. 1. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, albo przez osobę/ osoby umocowane przez osoby uprawnione, przy czym umocowanie musi być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym przez tłumacza przysięgłego. 3. W przypadku gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób wówczas będzie żądał od wykonawcy przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 4. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w zaklejonej kopercie zaadresowanej: BIURO LOGISTYKI POLICJI KGP 02-542 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, pok. 406 i oznaczonej : "WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W PRZETARGU OGRANICZONYM, NR SPRAWY 159/BŁiI/05/BR Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Zamawiający dokona oceny wniosków w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku. 2. Zamawiający do składania ofert zaprosi 5 wykonawców, którzy uzyskają najwyższe oceny spełnienia tych warunków w oparciu o następujące kryteria: Lp. - Nazwa kryterium 1. - Liczba wdrożeń w ciągu ostatnich 3 lat w Polsce lub w innych krajach UE rozległych zintegrowanych systemów informatycznych. 1 wdrożenie - 1 pkt. 2-3 wdrożenia - 5 pkt. 4-5 wdrożeń - 10 pkt. powyżej 5 wdrożeń - 20 pkt. Maksymalna liczba punktów: 20 Źródło informacji: wykaz wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych w nim wdrożeń, o którym mowa w pkt III2.1.3 ppkt 1. 2. - Liczba wdrożeń w Polsce lub w innych krajach UE w ciągu ostatnich 3 lat wdrożonych systemów komputerowych na platformie AIX (UNIX RISC) w ciągu ostatnich 3 lat: Poniżej 5 wdrożeń - 0 pkt. Od 6 do 9 wdrożeń - 5 pkt. Od 10 do 15 wdrożeń - 10 pkt. Powyżej 15 wdrożeń - 20 pkt. Maksymalna liczba punktów: 20 Źródło informacji: wykaz wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych w nim wdrożeń, o którym mowa w pkt III2.1.3 ppkt 2 3 - Ilość wdrożonych systemów komputerowych z zastosowaniem oprogramowania IBM WebSphere MQ w ciągu ostatnich 3 lat: Brak wdrożenia - 0 pkt. Od 1 do 4 wdrożeń - 5 pkt. Od 5 do 6 wdrożeń - 10 pkt. Powyżej 15 wdrożeń - 20 pkt. Maksymalna ilość punktów: 20 Źródło: wykaz wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych w nim wdrożeń, o którym mowa w pkt III2.1.3 ppkt 3 4 - Ilość wdrożonych systemów komputerowych z zastosowaniem oprogramowania IBM WebSphere Application Server w ciągu ostatnich 3 lat: Brak wdrożenia - 0 pkt. Od 1 do 4 wdrożeń - 5 pkt. Od 5 do 6 wdrożeń - 10 pkt. Powyżej 15 wdrożeń - 20 pkt. Maksymalna ilość punktów: 20 Źródło: wykaz wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych w nim wdrożeń, o którym mowa w pkt III2.1.3 ppkt 4 5 - Ilość wdrożonych klastrowych systemów informatycznych dla platformy systemowej IBM AIX - HACMP Do 5 wdrożeń - 0 pkt. Od 6 do 7 wdrożeń - 5 pkt. Od 8 do 10 wdrożeń - 10 pkt. Powyżej 10 wdrożeń - 20 pkt. Maksymalna ilość punktów: 20 Źródło: wykaz wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych w nim wdrożeń, o którym mowa w pkt III2.1.3 ppkt 5 6 - Działalność służby przewidzianej do asysty technicznej sprzętu i oprogramowania, w tym procedury obsługi zgłoszeń serwisowych - objęte są systemem zarządzania jakością ISO 9001. Odpowiedź "TAK" - 10 pkt. Odpowiedź "NIE"- 0 pkt. Maksymalna ilość punktów: 10 Źródło informacji: dokumenty przedstawione przez Wykonawcę (certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę) 7 - Wykonawca posiada certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie zarządzania projektami związanymi z wytworzeniem i rozwojem oferowanego przedmiotu zamówienia: Kopia certyfikatu ISO 9001:2000 lub dokumentu potwierdzającego ponowną certyfikację organizacji, które w ubiegłym roku miała certyfikat ISO 9001:2000. Odpowiedź "TAK" -10 pkt. Odpowiedź "NIE" - 0 pkt. Maksymalna ilość punktów: 10 Źródło: Kopie dokumentu(ów) przedstawi Wykonawca Maksymalna łączna ilość punktów 120 W przypadku uzyskania jednakowej, najwyższej liczby punktów przez więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich wykonawców, którzy uzyskali taką samą liczbę punktów. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 159/BłiI/05/BR. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp. 2. Zamawiający nie przewiduje przesyłania treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia drogą elektroniczną (internet lub e-mail). 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.