eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH do Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Warszawa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH do Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ.
Numer ogłoszenia: 398430 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5369328, faks 022 5369378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzelazna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH do Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy artykułów czystościowych do Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie SPZOZ, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego i jest podzielone na 9 zakresów: Zakres 1 - Artykuły czystościowe różne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Środki czyszczące i polerujące 39800000-0; Różne produkty chemiczne 24960000-1; Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7; Rękawice robocze 18141000-9; Artykuły higieniczne z papieru 33770000-8; Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym 39510000-0; Gotowe wyroby włókiennicze 39520000-3; Gąbki 39224320-7; Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33760000-5, Miotły - 39224100-9, CPV: Sól 15872400-5; Sól drogowa 34927100-2; z tworzyw sztucznych 19520000-7 Zakres 2 - Artykuły czystościowe myjąco-dezynfekujące Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Środki czyszczące 39830000-9; Roztwory myjące 39831250-3; Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33631600-8 Zakres 3 - Mopy, pady Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Gotowe wyroby włókiennicze 39520000-3; Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7; Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39224000-8 Zakres 4 - Rękawice diagnostyczne Rękawice jednorazowe - 18424300-0 Zakres 5 - Profesjonalne środki czyszczące Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Specjalistyczne produkty chemiczne 24950000-8; Detergenty 39831200-8; Preparaty czyszczące 39831240-0; Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33631600-8 Zakres 6 - Dozowniki i kosze Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Pojemniki medyczne jednorazowe, Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7, Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 34928480-6; Inne pojemniki 44619000-2, Ocet lub produkty równoważne 15871110-8, Rozpuszczalniki 44832000-1, : Akcesoria ochronne 18143000-3 Zakres 7 - Maszynki do golenia Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Maszynki do golenia 33721200-2 Zakres 8 - Środek piorąco dezynfekujący Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33631600-8. Zakres 9 - Worki rozpuszczalne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: Produkty z tworzyw sztucznych 19520000-7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymaganych parametrów stanowi Załączniki nr 2 do SIWZ. Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla personelu. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kopii powyższych dokumentów, na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załączniku nr 2: Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia. - w trybie i na zasadach określonych w art. 145 uPzp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.80.00.00-0, 24.96.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium na CAŁOŚĆ zamówienia wynosi 6.514,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset czternaście złotych). Wadium na POSZCZEGÓLNE ZAKRESY wynosi odpowiednio: ZAKRES 1: 3.600,00 ZŁ. ZAKRES 2: 90,00 ZŁ. ZAKRES 3: 855,00 ZŁ. ZAKRES 4: 880,00 ZŁ. ZAKRES 5: 753,00 ZŁ. ZAKRES 6: 116,00 ZŁ ZAKRES 7: 120,00 ZŁ. ZAKRES 8: 76,00 ZŁ. ZAKRES 9: 24,00 ZŁ. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden zakres, wadium należy wnieść w wysokości, stanowiącej sumę kwot wadiów wymaganych dla zakresów, na które składana jest oferta.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch tożsamych z przedmiotem zamówienia dostaw, o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż: - dla zakresu nr 1 - 177.190,00 PLN - dla zakresu nr 2 - 4.430,00 PLN - dla zakresu nr 3 - 42.000,00 PLN - dla zakresu nr 4 - 43.290,00 PLN - dla zakresu nr 5 - 36.970,00 PLN - dla zakresu nr 6 - 5.690,00 PLN - dla zakresu nr 7 - 5.900,00 PLN - dla zakresu nr 8 - 3.740,00 PLN - dla zakresu nr 9 - 1.180,00 PLN w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, poda ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty, potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, do oferty należy załączyć karty charakterystyki w wersji papierowej i elektronicznej oferowanych produktów (o ile dotyczy).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Ponadto, Wykonawca powinien przedstawić pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać dane osobowe pełnomocnika, szczegółowy zakres jego umocowania, datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt 3.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach i na zasadach określonych poniżej: 1. ceny określone w Załączniku Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia. mogą ulec zmianie jedynie w przypadku zmiany stawki VAT, stawek celnych lub cen urzędowych. Zmiana cen winna nastąpić z dniem wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego o planowanej podwyżce w formie pisemnej pod rygorem nieważności zmiany. 2. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia przez Producenta, czego Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć - z odpowiednim przeliczeniem ilości. 3. Każda ze zmian wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego oraz sporządzenia aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzelazna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie, ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, b.szczepaniak@szpitalzelazna.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szpitala Specjalistycznego św. Zofii w Warszawie, ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły czystościowe różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki uniwersalne Czepki fizelinowe Fartuch fizelinowy Fartuch foliowy Folia malarska Gąbki Maska jednorazowa Miotła uliczna Miotła Mleczko do czyszczenia Mydło w płynie Odświeżacz powietrza Odświeżacz powietrza Papier toaletowy celulozowy, Papier toaletowy Płynny detergent do mycia naczyń Preparat do czyszczenia Preparat do zmywania grzybów Proszek do szorowania Ręczniki kuchenne, Ręczniki składane Rękawice gospodarcze Rękawice gospodarcze gumowe Rękawiczki jednorazowe foliowe Sciągaczka do wody Serwetki gastronomiczne Serwetki papierowe, Skrobaczka kieszeniowa Sól pastylkowa Sól przemysłowa (drogowa) Szczotka żelazko Szczotka do mycia trudno dostępnych miejsc Szczotka do kaloryferów Szczotka do mycia butelek. Szczotka do mycia naczyń Szczotka do szorowania Szczotka do WC z pojemnikiem Szczotka do zamiatania Szufelka ze zmiotką Szufla do śniegu Środek do czyszczenia, Środek do konserwacji powierzchni ze stali nierdzewnej Środek do usuwania osadów Worki do odkurzacza karcher Worki do odkurzacza VENTO 8 Worki foliowe HDPE Worki foliowe śniadaniowe Worki papierowe do odkurzacza Zestaw do sprzątania Leniuch,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 24.96.00.00-1, 19.52.00.00-7, 33.77.00.00-8, 39.51.00.00-0, 39.52.00.00-3, 39.22.43.20-7, 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły czystościowe myjąco-dezynfekujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antybakteryjny płyn do czyszczenia Płyn do usuwania kamienia i rdzawych zacieków, Płyn czyszcząco - dezynfekujący, Płyn do czyszczenia dużych zmywalnych powierzchni, Płyn do mycia naczyń, Płyn do mycia naczyń, Płyn do mycia szyb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.12.50-3, 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mopy, pady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mop-nakładka bawełniana- Nakładka z mikrofazy do mycia i czyszczenia posadzek. Pad biały Pad czarny Pad czerwony Pad do polerki jednotarczowej, Pad ręczny Pad zielony Rękojeść do mopa-lekka, Ściereczki Ściereczki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3, 19.52.00.00-7, 39.22.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawice diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne - dwa rodzaje.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Profesjonalne środki czyszczące, różne akcesoria i środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akryl- Butelka ze spryskiwaczem, Dozownik łokciowy Kwasowy środek do mycia powierzchni sanitarnych Kwasowy, perfumowany środek do mycia sanitariatów Mydło w pojemniku Odkamieniacz Preparat do gruntownego czyszczenia narzędzi chirurgicznych Preparat konserwująco-myjący Preparat pielęgnujący Proszek do czyszczenia ekstrakcyjnego dywanów Skoncentrowany płyn do usuwania osadów Środek do gruntownego czyszczenia powierzchni Środek do mycia wszystkich zmywalnych powierzchni Środek płuczący do zmywarek, Uniwersalny, skoncentrowany, Wiaderka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 39.83.12.00-8, 39.83.12.40-0, 33.63.16.00-8, 39.22.40.00-8, 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dozowniki, kosze, artykuły jednorazowego użytku, ocet, zmywacz do paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik na mydło Kluczyk do dozowników na mydło Kluczyk do pojemnika na ręczniki Kosz na śmieci plastikowy, Kosz z pokrywą, Kubki plastikowe jednorazowe Ocet spirytusowy 0,5l (10%) Ochraniacze na buty Pojemniki na ręczniki składane, Talerzyk jednorazowy plastikowy, Zmywacz do paznokci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 34.92.84.80-6, 44.61.90.00-2, 44.83.20.00-1, 18.14.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Maszynki do golenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszynki do golenia jednoostrzowa, Maszynka do golenia dwuostrzowa, jednorazowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środek piorąco dezynfekujący.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek piorąco dezynfekujący.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.33.63.16-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Worki rozpuszczalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki rozpuszczalne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.