Jasło: Odbudowa urządzeń ciepłowniczych w Jaśle
Numer ogłoszenia: 39842 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Jaśle , ul. P. Skargi 86A, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4462677.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://mpgkjaslo.w.interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarka Komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa urządzeń ciepłowniczych w Jaśle.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: Odbudowę sieci ciepłowniczej o średnicy 2 x DN 400 mm o długości 348,3 m od pkt. C1 do pkt. C2 w rejonie ulic Żeromskiego - Konopnickiej, w technologii rur preizolowanych z podłączeniem ciepłociągu o średnicy 2 x DN 200 mm. Odbudowę sieci ciepłowniczej o łącznej długości 1290,3 m w rejonie ulicy Krasińskiego, w technologii rur preizolowanych w tym: a) Ciepłociąg o średnicy 2 x DN 150-250 mm od pkt. C1 przy ul. Szkolnej do pkt. C2 przy ul. Jagiełły o długości całkowitej 860,7 m w tym: a1) ciepłociąg o średnicy 2 x DN 150 mm o długości 262,8 m z wyłączeniem odcinka o długości 18,0 m pod ul. Mickiewicza (wymieniany podczas usuwania awarii na ruro-ciąg preizolowany), wraz z podłączeniem 5 istniejących odgałęzień, w tym:o średnicy 2 x Dz 48,3/110 mm - 1 szt, o średnicy 2 x Dz 88,9/160 mm - 2 szt, o średnicy 2 x Dz 139,7/225 mm - 1 szt, o średnicy 2 x Dz 168,3 mm (rura stalowa w istniejącej komorze) - 1 szt. oraz z dostawą i montażem 2 szt. zaworów 2 x DN 150 w pkt. C2 (komora). a2) ciepłociąg o średnicy 2 x DN 200 mm o długości 316,9 m wraz z podłączeniami 3 istniejących odgałęzień o średnicy 2x DN 88,9/160 mm , dostawą i montażem zaworów 2x DN 150 w pkt. 03 (komora: na odgałęzieniu rurociągu 2 x DN 150 mm) a3) ciepłociąg o średnicy 2 x DN 250 mm o długości 281 m. b)ciepłociąg o średnicy 2 x DN 150 -200 mm od pkt. C1 przy ul. Szkolnej do pkt. C2 przy ul. Sikorskiego o długości całkowitej 354,3 m , w tym: b1) ciepłociąg o średnicy 2 x DN 150 mm o długości 97,3 m wraz z połączeniem jednego istniejącego odgałęzienia o średnicy 2 x Dz 48,3/110 mm i z dostawą i montażem zaworów 2 x DN 150 w pkt. C2 (komora-na wejściu) b2) ciepłociąg o średnicy 2 x DN 200 mm o długości 257,0 m wraz z podłączeniem 3 szt istniejących odgałęzień, w tym: o średnicy 2 x Dz 60,3/125 mm - 2 szt, o średnicy 2 x Dz 76,1/140 mm - 1 szt, oraz dostawą i montażem zaworów 2 x DN 150 w pkt. 04 (komora - na istniejącym odgałęzieniem 2 x DN 150 mm) c)ciepłociąg 2 x DN 125 mm o długości 75,3 m na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Krasińskiego. 3)Dostawę, montaż i uruchomienie 18 szt kompletnych węzłów cieplnych w Jaśle w następujących obiektach: a)Budynek wielorodzinny przy ul. Sikorskiego 6:centralne ogrzewanie -205kW, ciepła woda użytkowa -140kW, razem: 345kW. b)Budynek wielorodzinny przy ul. Sikorskiego 8: centralne ogrzewanie 225 kW, ciepła woda użytkowa-140kW, razem:365 kW. c)Budynek wielorodzinny przy ul. Szkolna 7:centralne ogrzewanie -280kW, ciepła woda użytkowa-135kW, razem:415kW. d)Budynek wielorodzinny przy ul. Szkolna 11:centralne ogrzewanie -170kW, ciepła woda użytkowa-70kW, razem: 240kW. e)Budynek Bursy Międzyszkolnej przy ul. Szkolna 21:centralne ogrzewanie-230kW, ciepła woda użytkowa-90kW, razem:320kW. f)Budynek Zespołu Szkół Budowlanych przy ul. Szkolna 21a:centralne ogrzewanie - 240kW. g)Budynek Zespołu Szkół Nr 3 przy ul. Szkolna 23: centralne ogrzewanie -300kW h) Budynek Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Szkolna 23: centralne ogrzewanie -180kW. i)Budynek Laboratorium Zespołu Szkół Nr 3 przy ul. Szkolna 23: centralne ogrzewanie -420kW, ciepła woda użytkowa -30kW razem:450 kW. j)Budynek wielorodzinny przy ul. Szkolna 26: centralne ogrzewanie -175kW, ciepła woda użytkowa-110 kW, razem: 285kW. k)Budynek wielorodzinny przy ul. Szkolna 34:centralne ogrzewanie -305kW, ciepła woda użytkowa-125kW, razem:430Kw. l)Budynek Gimnazjum Nr 2 przy ul. Szkolna 38:centralne ogrzewanie -338kW, ciepła woda użytkowa -334kW, razem:672kW. ł)Budynek Przedszkola nr 9 przy ul. Szkolna 38:centralne ogrzewanie -105kW, ciepła woda użytkowa-50kW, razem: 155kW. m)Budynek wielorodzinny przy ul. Szajnochy 32:centralne ogrzewanie -280kW, ciepła woda użytkowa -110kW, razem:390kW. n)Budynek wielorodzinny przy ul. Krasińskiego 15:centralne ogrzewanie -600kW, ciepła woda użytkowa 260kW, razem:860kW. o)Budynek wielorodzinny przy ul. Krasińskiego 16:centralne ogrzewanie -930kW. ó)Budynek wielorodzinny ul. Krasińskiego 53:centralne ogrzewanie -142kW, ciepła woda użytkowa-78kW, razem: 220kW. p)Budynek przychodni ZOZ przy ul. Chopina 38:centralne ogrzewanie -160kW, ciepła woda użytkowa -70kW,razem:230kW. 4)Wykonana sieć winna gwarantować ciągłą pracę systemu ciepłowniczego o parametrach obliczeniowych: temperatura 130/70°C, ciśnienie nominalne - 1,6 MPa wraz z przewodami sygnalizacji alarmowej impulsowej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 09.32.30.00 - Węzeł cieplny lokalny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy PLN)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W oparciu o oświadczenie Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć że wykonywali co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa lub przebudowa rurociągów ciepłowniczych z rur preizolowanych o średnicy min. DN 400 mm i długości co najmniej 300 m, budowa lub rozbudowa węzłów cieplnych dwufunkcyjnych o łącznej mocy co najmniej 2,0 MW.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W oparciu o oświadczenie Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uprawnień : 1. Kierownik budowy/robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności i zakresie pozwalającym na wykonanie niniejszego zamówienia oraz doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy i/lub na stanowisku robót sanitarnych przy realizacji co najmniej jednego zadania dotyczącego budowy, rozbudowy, przebudowy lub modernizacji sieci ciepłowniczej z rur preizolowanych o średnicy min. 200 mm i długości co najmniej 500 m. Spawacz: posiadający Świadectwo Egzaminu Spawacza do wykonania spawów na rurociągu do DN 400 wydane przez UDT - minimum dla 6 osób.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.500.000,00 PLN Wykonawca zobowiązany jest również przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym/rej Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że sieć ciepłownicza i węzły cieplne będące przedmiotem zamówienia po ich wykonaniu spełnią wymogi postawione przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są złożyć: 1)Schematy montażowe sieci ciepłowniczej i węzłów cieplnych w technologii zastosowanej przez Wykonawcę, wraz ze specyfikacją oferowanych materiałów. Uwaga: Schematy mogą być sporządzone z wykorzystaniem załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej. 2)Karty katalogowe zaoferowanych materiałów, które w przypadku rur preizolowanych winny zawierać także informacje o zastosowaniu bariery dyfuzyjnej lub jej braku oraz określać współczynnik przewodzenia ciepła dla izolacji lambda 50.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Ocena techniczna - 10
- 3 - Doświadczenie - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. P. Skargi 86A, 38-200 Jasło.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. P. Skargi 86A, 38-200 Jasło.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 oraz z budżetu Państwa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Organizacja warsztatów tematycznych w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło",
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- "Udzielania świadczeń w zakresie opieki psychologicznej (poradnictwo, doradztwo) w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło"
- Zagospodarowanie poscaleniowe realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Scalenie gruntów wsi Gąsówka gm. Tarnowiec na obszarze 192,37ha".
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych inspektoratów
- Świadczenie usługi transportowej uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w Jaśle V-XII 2024
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej
- Odnowienie więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz izolacja przeciwwilgociowa budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Busku-Zdroju
więcej: Węzeł cieplny lokalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.