eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › systematyczne, regularne dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych Nr 103 im. Marii Grzegorzewskiej w Poznaniu do szkoły oraz odwożenie uczniów po skończonych zajęciach szkolnych do domu w okresie od 01.01.2006 r. do 31.12.2006 r.



Ogłoszenie z dnia 2005-08-08

POZYCJA 39838

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: systematyczne, regularne dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych Nr 103 im. Marii Grzegorzewskiej w Poznaniu do szkoły oraz odwożenie uczniów po skończonych zajęciach szkolnych do domu w okresie od 01.01.2006 r. do 31.12.2006 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych nr 103 im. Marii Grzegorzewskiej, do kontaktów: Halina Szaranek, ul. Rycerska 43, 60-345 Poznań, tel. 061 8673210, fax 061 8673210, e-mail: swp103@ids.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 60. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: systematyczne, regularne dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych Nr 103 im. Marii Grzegorzewskiej w Poznaniu do szkoły oraz odwożenie uczniów po skończonych zajęciach szkolnych do domu w okresie od 01.01.2006 r. do 31.12.2006 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Systematyczne, regularne dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych Nr 103 im. Marii Grzegorzewskiej w Poznaniu do szkoły oraz odwożenie uczniów po skończonych zajęciach szkolnych do domu w okresie od 01.01.2006 r. do 31.12.2006 r. dzienna ilość km: 1 050 dni świadczenia usługi: 191. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kod NUTS: PL415. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.51.00 - Usługi taxi Kod CPV wg słownika 2008: 60.12.00.00 - Usługi taxi 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: ilość dni świadczenia usługi 191, dzienna ilość km 1 050 8 opiekunów do opieki nad dziećmi pracujących po 8 godzin dziennie. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 15 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - wykażą, że posiadają certyfikat kompetencji zawodowych na przewóz osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 125, poz. 1371); - wykażą, że posiadają licencje na wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 125, poz. 1371); - wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zatrudniali przeciętnie minimum 8 osób. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: udokumentują dostępność do środków finanowych na kwotę min. 40 000,00 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usługi transportu osób, o wartości każdej z usług równej co najmniej cenie ? ofertowej za całość zamówienia - wykażą, że posiadają min. 8 w pełni sprawnymi pojazdami (mikrobusy), spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i estetyki pojazdów, odpowiednio (zgodnie z przepisami) oznakowane, posiadającymi miękkie siedzenie dla przewożonych dzieci, pasy bezpieczeństwa do przewożenia dzieci, miejsce na wózek inwalidzki o ilości miejsc siedzących od 9 do 16. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZSS103.ZP/341-1/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.09.2005 godzina 13:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.09.2005, godzina 14:00, siedziba zamawiającego - pokój dyrektora.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Tak. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.