eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Opracowanie audytów energetycznych budynków użyteczności publicznej, w tymwykonanie inwentaryzacji budowlanej i instalacji wewnętrznej c.o. oraz wykonanie audytów dla następujących obiektówczęść Nr 1Przedszkola Nr 5, 14, 15, 19, Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5; część Nr 2Szkoła Podstawowa Nr 14 i Gimnazjum Nr 6, Gimnazjum Nr 2, I Liceum Ogólnokształcące, Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2; stary budynek Warsztatów Szkolnych ZSLiZ Nr 1; część Nr 3Pałac Młodzieży, Hala Widowiskowo-Sportowa, budynek Urzędu Miasta Tarnowa, Hala Sportowa ZSTiZ Nr 1, budynek POnON.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-29

Tarnów: Opracowanie audytów energetycznych budynków użyteczności publicznej, w tym: wykonanie inwentaryzacji budowlanej i instalacji wewnętrznej c.o. oraz wykonanie audytów dla następujących obiektów: część Nr 1: Przedszkola Nr 5, 14, 15, 19, Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5; część Nr 2: Szkoła Podstawowa Nr 14 i Gimnazjum Nr 6, Gimnazjum Nr 2, I Liceum Ogólnokształcące, Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2; stary budynek Warsztatów Szkolnych ZSLiZ Nr 1; część Nr 3: Pałac Młodzieży, Hala Widowiskowo-Sportowa, budynek Urzędu Miasta Tarnowa, Hala Sportowa ZSTiZ Nr 1, budynek POnON.
Numer ogłoszenia: 39838 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Biuro Realizacji Inwestycji w Centrum Rozwoju Miasta , ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882708, faks 14 6222833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie audytów energetycznych budynków użyteczności publicznej, w tym: wykonanie inwentaryzacji budowlanej i instalacji wewnętrznej c.o. oraz wykonanie audytów dla następujących obiektów: część Nr 1: Przedszkola Nr 5, 14, 15, 19, Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5; część Nr 2: Szkoła Podstawowa Nr 14 i Gimnazjum Nr 6, Gimnazjum Nr 2, I Liceum Ogólnokształcące, Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2; stary budynek Warsztatów Szkolnych ZSLiZ Nr 1; część Nr 3: Pałac Młodzieży, Hala Widowiskowo-Sportowa, budynek Urzędu Miasta Tarnowa, Hala Sportowa ZSTiZ Nr 1, budynek POnON..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania (części): 1.1. Zadanie Nr 1 obejmuje opracowanie audytów energetycznych budynków szkolnych: a) Przedszkole Publiczne Nr 5, ul. Zagumnie 27, 33-102 Tarnów b) Przedszkole Publiczne Nr 14, ul. Pułaskiego 93a, 33-100 Tarnów c) Przedszkole Publiczne Nr 15, ul. Krzyska 108, 33-103 Tarnów d) Przedszkole Publiczne Nr 19, ul. Paderewskiego 24, 33-100 Tarnów e) Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5, ul. Reymonta 30, 33-100 Tarnów 1.2. Zadanie Nr 2 obejmuje opracowanie audytów energetycznych budynków szkolnych: a) Szkoła Podstawowa Nr 14 i Gimnazjum Nr 6, ul. Krzyska 118, 33-100 Tarnów b) Gimnazjum Nr 2, ul. Kopernika 5, 33-100 Tarnów, c) I Liceum Ogólnokształcące wraz z salą gimnastyczną, ul. Piłsudskiego 4, 33-100 Tarnów, d) Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2, ul. Mickiewicza 16, 33-100 Tarnów, e) stary budynek Warsztatów Szkolnych ZSLiZ Nr 1, ul. Kwiatkowskiego, 33-100 Tarnów 1.3. Zadanie Nr 3 obejmuje opracowanie audytów energetycznych budynków szkolnych: a) Pałac Młodzieży, ul. Piłsudskiego 24, 33-100 Tarnów b) Hala Widowiskowo-Sportowa wraz z zapleczem, ul. Gumniska 28, 33-100 Tarnów, c) Budynek Urzędu Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, d) Hala Sportowa ZSLiZ, ul. Chemiczna 2, 33-100 Tarnów, e) Budynek POnON (Punkt Opieki nad Osobami Nietrzeźwymi), ul. Tuchowska 21, 33-100 Tarnów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.43.00 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Bez względu na liczbę zadań, na które składana jest oferta, o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednego zamówienia lub kilku zamówień minimum 3 audyty energetyczne obiektów użyteczności publicznej, w tym jeden dla obiektu o kubaturze obiektu minimum 10.000 m3. pozostałe o kubaturze obiektu minimum 3.000 m3. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. Jeżeli Wykonawca w przetargu polega na zasobach innego podmiotu - wiedzy i doświadczeniu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków): a)podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dokumentu musi wynikać, że usługi zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane lub są wykonywane należycie b) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami - w szczególności przedstawia w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia jak wskazano wyżej, na okres korzystania z przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów - pkt III.4.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji osoby/osób, na okres korzystania z tych osób przy wykonywaniu zamówienia. 2. W celu wykazania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy przedkłada oświadczenia określone, w pkt. III.4.1. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Realizacji Inwestycji w Centrum Rozwoju Miasta, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pok. 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala 1 - Kancelaria Główna w Centrum Obsługi Mieszkańców.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.