eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fałków › Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego, zajęć dodatkowych z rytmiki, dodatkowych zajęć logopedycznych oraz dodatkowych zajęć psychologicznych w punktach przedszkolnych w Fałkowie i Czermnie w ramach projektu pn. Przedszkole Żyrafy Matyldy współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-01

Fałków: Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego, zajęć dodatkowych z rytmiki, dodatkowych zajęć logopedycznych oraz dodatkowych zajęć psychologicznych w punktach przedszkolnych w Fałkowie i Czermnie w ramach projektu pn. Przedszkole Żyrafy Matyldy współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 398280 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fałków , ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie, tel. 44 7873535, faks 44 7873535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkow.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego, zajęć dodatkowych z rytmiki, dodatkowych zajęć logopedycznych oraz dodatkowych zajęć psychologicznych w punktach przedszkolnych w Fałkowie i Czermnie w ramach projektu pn. Przedszkole Żyrafy Matyldy współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1. Prowadzenie zajęć z języka angielskiego z dziećmi w wieku 3-5 lat w ramach Projektu pt.: Przedszkole Żyrafy Matyldy Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 252 h dydaktycznych (45 min.) - 2013r.-36h, 2014r.-144h, 2015r.-72h. Miejsce realizacji zajęć: 2 Punkty Przedszkolne działające w Fałkowie oraz 1 Punkt Przedszkolny działający w Czermnie, liczące po 18 dzieci każdy punkt. Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 h dyd./m-c (czyli 1h dyd./tydz.) x 3 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015r. OBOWIĄZKI: 1. Przygotowanie/wybranie na potrzeby realizowanych zajęć programu nauczania zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół oraz terminowe sporządzanie (do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc realizacji) miesięcznych planów zajęć w oparciu o w/w program, a także własnych materiałów, które będą wykorzystywane podczas prowadzonych zajęć w tym wynikających z projektu oraz zachowania równości szans; 2. prowadzenie zajęć z języka angielskiego z dziećmi w wieku przedszkolnym (3-5 lat) zakwalifikowanymi do udziału w projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb zgodnie z programem oraz przygotowanymi miesięcznymi planami nauczania; 3. zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć; 4. poprawność merytoryczna i metodyczna prowadzonych zajęć; 5. indywidualizacja oddziaływań oparta na znajomości możliwości i potrzeb dzieci; 6. tworzenie odpowiednich warunków i sytuacji wychowawczych w celu rozwijania, wzbogacania doświadczeń, stymulowania rozwoju dziecka; 7. podmiotowe traktowanie uczestników zajęć, wykorzystywanie zaciekawienia i aktywności dziecka; 8. kształtowanie świadomości oraz wrażliwości dzieci na kwestię równości płci i stereotypy, 9. prowadzenie obserwacji pedagogicznych mających na celu poznanie i zabezpieczenie potrzeb rozwojowych dzieci oraz dokumentowanie tych obserwacji; 10. prowadzenie i bieżące uzupełnianie dokumentacji, w tym: dzienników zajęć, ewidencji godzin i zajęć oraz innej dokumentacji zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zleceniodawcę; 11. monitorowanie i ewaluacja postępów dzieci; 12. współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia; 13. współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 14. gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć (m.in. zdjęć, prac uczestników); 15. stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce; 16. przestrzeganie przepisów i zasad bhp i przeciwpożarowych; 17. realizowania usługi z należytą starannością w wyznaczonym czasie; 18. dbałość o dobro placówki, ochrony jej mienia oraz zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić kogokolwiek na szkodę; 19. terminowego dotarcia do miejsca świadczenia usługi; Zleceniodawca nie pokrywa kosztów podróży. Zadanie 2 Prowadzenie zajęć z rytmiki, muzyczno-ruchowych z dziećmi w wieku 3-5 lat w ramach Projektu pt.: Przedszkole Żyrafy Matyldy Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 252 h dydaktycznych (45 min.) - 2013r.-36h, 2014r.-144h, 2015r.-72h. Miejsce realizacji zajęć: 2 Punkty Przedszkolne działające w Fałkowie oraz 1 Punkt Przedszkolny działający w Czermnie, liczące po 18 dzieci każdy punkt. Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 h dyd./m-c (czyli 1h dyd./tydz.) x 3 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015r. OBOWIĄZKI: 1. Przygotowanie/wybranie na potrzeby realizowanych zajęć programu nauczania zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół oraz terminowe sporządzanie (do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc realizacji) miesięcznych planów zajęć w oparciu o w/w program, a także własnych materiałów, które będą wykorzystywane podczas prowadzonych zajęć w tym wynikających z projektu oraz zachowania równości szans; 2. prowadzenie zajęć z zakresu rytmiki - muzyczno-ruchowych z dziećmi w wieku przedszkolnym (3-5 lat) zakwalifikowanymi do udziału w projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb zgodnie z programem oraz przygotowanymi miesięcznymi planami nauczania; 3. zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć; 4. poprawność merytoryczna i metodyczna prowadzonych zajęć; 5. indywidualizacja oddziaływań oparta na znajomości możliwości i potrzeb dzieci; 6. tworzenie odpowiednich warunków i sytuacji wychowawczych w celu rozwijania, wzbogacania doświadczeń, stymulowania rozwoju dziecka; 7. podmiotowe traktowanie uczestników zajęć, wykorzystywanie zaciekawienia i aktywności dziecka; 8. kształtowanie świadomości oraz wrażliwości dzieci na kwestię równości płci i stereotypy; 9. prowadzenie obserwacji pedagogicznych mających na celu poznanie i zabezpieczenie potrzeb rozwojowych dzieci oraz dokumentowanie tych obserwacji; 10. prowadzenie i bieżące uzupełnianie dokumentacji, w tym: dzienników zajęć, ewidencji godzin i zajęć oraz innej dokumentacji zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zleceniodawcę; 11. monitorowanie i ewaluacja postępów dzieci; 12. współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia; 13. współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 14. gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć (m.in. zdjęć, prac uczestników); 15. stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce; 16. przestrzeganie przepisów i zasad bhp i przeciwpożarowych; 17. dbałość o dobro placówki, ochrony jej mienia oraz zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić kogokolwiek na szkodę; 18. realizowania usługi z należytą starannością w wyznaczonym czasie; 19. terminowego dotarcia do miejsca świadczenia usługi; Zleceniodawca nie pokrywa kosztów podróży. Zadanie 3 Prowadzenie terapii logopedycznej dzieci w wieku 3-5 lat w ramach Projektu pt.: Przedszkole Żyrafy Matyldy Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 252 h dydaktycznych (45 min.) - 2013r.-36h, 2014r.-144h, 2015r.-72h. Miejsce realizacji zajęć: 2 Punkty Przedszkolne działające w Fałkowie oraz 1 Punkt Przedszkolny działający w Czermnie, liczące po 18 dzieci każdy punkt. Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 h dyd./m-c (czyli 1h dyd./tydz.) x 3 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015r. OBOWIĄZKI: 1. przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć programu oddziaływań terapeutycznych dla poszczególnych dzieci (w oparciu o diagnozę) oraz własnych materiałów, które będą wykorzystywane podczas prowadzonych zajęć w tym wynikających z projektu oraz zachowania równości szans; 2. prowadzenie zajęć logopedycznych z dziećmi w wieku przedszkolnym (3-5 lat) zakwalifikowanymi do udziału w projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb; 3. zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć; 4. poprawność merytoryczna i metodyczna prowadzonych zajęć; 5. indywidualizacja oddziaływań oparta na znajomości możliwości i potrzeb dzieci; 6. umiejętna i efektywna stymulacja rozwoju dziecka; 7. podmiotowe traktowanie uczestników logoterapii, wykorzystywanie zaciekawienia i aktywności dziecka; 8. prowadzenie i bieżące uzupełnianie dokumentacji, w tym: dzienników zajęć, ewidencji godzin i zajęć oraz innej dokumentacji zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zleceniodawcę; 9. monitorowanie i ewaluacja oddziaływań terapeutycznych oraz postępów dzieci; 10. współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia; 11. współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 12. gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć, 13. stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce; 14. przestrzeganie przepisów i zasad bhp i przeciwpożarowych; 15. dbałość o dobro placówki, ochrony jej mienia oraz zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić kogokolwiek na szkodę; 16. realizowania usługi z należytą starannością w wyznaczonym czasie; 17. terminowego dotarcia do miejsca świadczenia usługi; Zleceniodawca nie pokrywa kosztów podróży. Zadanie 4 Prowadzenie wsparcia psychologicznego u dzieci w wieku 3-5 lat w ramach Projektu pt.: Przedszkole Żyrafy Matyldy Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 252 h dydaktycznych (45 min.) - 2013r.-36h, 2014r.-144h, 2015r.-72h. Miejsce realizacji zajęć: 2 Punkty Przedszkolne działające w Fałkowie oraz 1 Punkt Przedszkolny działający w Czermnie, liczące po 18 dzieci każdy punkt. Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 h dyd./m-c (czyli 1h dyd./tydz.) x 3 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015r. OBOWIĄZKI: 1. przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć programu oddziaływań psychologicznych dla poszczególnych dzieci (w oparciu o diagnozę) oraz własnych materiałów, które będą wykorzystywane podczas prowadzonych zajęć w tym wynikających z projektu oraz zachowania równości szans; 2. prowadzenie zajęć psychologicznych z dziećmi w wieku przedszkolnym (3-5 lat) zakwalifikowanymi do udziału w projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb; 3. zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć; 4. poprawność merytoryczna i metodyczna prowadzonych zajęć; 5. indywidualizacja oddziaływań oparta na znajomości możliwości i potrzeb dzieci; 6. umiejętna i efektywna stymulacja rozwoju dziecka; 7. podmiotowe traktowanie uczestników zajęć psychologicznych, wykorzystywanie zaciekawienia i aktywności dziecka; 8. prowadzenie i bieżące uzupełnianie dokumentacji, w tym: dzienników zajęć, ewidencji godzin i zajęć oraz innej dokumentacji zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zleceniodawcę; 9. monitorowanie i ewaluacja oddziaływań psychologicznych oraz postępów dzieci; 10. współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia; 11. współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 12. gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć; 13. stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce; 14. przestrzeganie przepisów i zasad bhp i przeciwpożarowych; 15. dbałość o dobro placówki, ochrony jej mienia oraz zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić kogokolwiek na szkodę; 16. realizowania usługi z należytą starannością w wyznaczonym czasie; 17. terminowego dotarcia do miejsca świadczenia usługi; Zleceniodawca nie pokrywa kosztów podróży..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8, 80.00.00.00-4, 58.00.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: Zadanie 1. 1. Ukończone studia magisterskie na kierunku filologia w specjalności danego języka obcego lub lingwistyki stosowanej w zakresie danego języka obcego oraz posiadanie przygotowanie pedagogiczne, lub 2. Ukończone studia wyższe w kraju, w którym językiem urzędowym jest dany nauczany język obcy oraz posiadanie przygotowanie pedagogiczne, lub 3. Ukończone studia pierwszego stopnia: a. Na kierunku filologia w specjalności danego języka obcego oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego, lub b. W specjalności danego języka obcego lub lingwistyki stosowanej w zakresie danego języka obcego oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego, lub 4. Ukończone nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności odpowiadającej danemu językowi obcemu, lub 5. Ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymowanie się: a. Świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka obcego stopnia II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia, lub b. Świadectwem znajomości danego języka obcego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego, lub 6. Ukończenie zakładu kształcenia nauczycieli w dowolnej specjalności oraz legitymowanie się: a. Świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka obcego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia, lub b. Świadectwem znajomości danego języka obcego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego, lub 7. Legitymowanie się świadectwem dojrzałości i świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka obcego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia, lub 8. Kwalifikacje do nauczania języków obcych w przedszkolach i klasach I - III szkół podstawowych posiada również osoba, która ma kwalifikacje do pracy w przedszkolach lub klasach I - III szkół podstawowych określone w § 4 ust. 1 lub 2 rozporządzenia, a ponadto legitymuje się świadectwem znajomości danego języka obcego w stopniu co najmniej podstawowym, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia i która ukończyła studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie wczesnego nauczania danego języka obcego 9. Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 10. Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy. Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 2 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1. Ukończone studia licencjackie lub magisterskie na kierunku Wychowanie muzyczne lub ukończona Średnia Szkoła Muzyczna II stopnia WYDZIAŁ RYTMIKI, 2. Przygotowanie pedagogiczne, 3. Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4. Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 3 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1. Ukończone studia magisterskie w zakresie logopedii oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego, lub 2. Ukończone studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego, lub 3. Ukończone studia pierwszego stopnia w zakresie logopedii oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego, lub 4. Ukończone studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego, 5. Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 6. Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty. Zadanie 4 Osoba zdolna do wykonania zamówienia musi posiadać: 1. Ukończone studia magisterskie w na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego, lub 2. Posiadanie dyplomu magistra filozofii chrześcijańskiej, o którym mowa w art.63 ust.1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. Nr 73, poz. 763 i Nr 1544, poz. 1798 oraz z 2009 r. Nr 22, poz. 120) oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego, 3. Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 4. Zdolność do pracy na powyższym stanowisku - Zaświadczenie lekarza medycyny pracy dostarczone w chwili podpisania umowy Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz osób które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dostarczone dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek jako spełniony wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, świadectwa, dplomy, zaświadczenia o posiadanym wykształceniu/kwalifikacjach, pełnomocnictwo-o ile dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących warunkach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; 4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkow.asi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Fałkowie, ul.Zamkowa 1A, 26-260 Fałków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Fałkowie, ul.Zamkowa 1A, 26-260 Fałków-Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, zgodnie z projektem pn: Przedszkole Żyrafy Matyldy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego z dziećmi w wieku 3-5 lat w ramach Projektu pt.: Przedszkole Żyrafy Matyldy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Prowadzenie zajęć z języka angielskiego z dziećmi w wieku 3-5 lat w ramach Projektu pt.: Przedszkole Żyrafy Matyldy Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 252 h dydaktycznych (45 min.) - 2013r.-36h, 2014r.-144h, 2015r.-72h. Miejsce realizacji zajęć: 2 Punkty Przedszkolne działające w Fałkowie oraz 1 Punkt Przedszkolny działający w Czermnie, liczące po 18 dzieci każdy punkt. Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 h dyd./m-c (czyli 1h dyd./tydz.) x 3 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015r. OBOWIĄZKI: 1. Przygotowanie/wybranie na potrzeby realizowanych zajęć programu nauczania zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół oraz terminowe sporządzanie (do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc realizacji) miesięcznych planów zajęć w oparciu o w/w program, a także własnych materiałów, które będą wykorzystywane podczas prowadzonych zajęć w tym wynikających z projektu oraz zachowania równości szans; 2. prowadzenie zajęć z języka angielskiego z dziećmi w wieku przedszkolnym (3-5 lat) zakwalifikowanymi do udziału w projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb zgodnie z programem oraz przygotowanymi miesięcznymi planami nauczania; 3. zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć; 4. poprawność merytoryczna i metodyczna prowadzonych zajęć; 5. indywidualizacja oddziaływań oparta na znajomości możliwości i potrzeb dzieci; 6. tworzenie odpowiednich warunków i sytuacji wychowawczych w celu rozwijania, wzbogacania doświadczeń, stymulowania rozwoju dziecka; 7. podmiotowe traktowanie uczestników zajęć, wykorzystywanie zaciekawienia i aktywności dziecka; 8. kształtowanie świadomości oraz wrażliwości dzieci na kwestię równości płci i stereotypy, 9. prowadzenie obserwacji pedagogicznych mających na celu poznanie i zabezpieczenie potrzeb rozwojowych dzieci oraz dokumentowanie tych obserwacji; 10. prowadzenie i bieżące uzupełnianie dokumentacji, w tym: dzienników zajęć, ewidencji godzin i zajęć oraz innej dokumentacji zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zleceniodawcę; 11. monitorowanie i ewaluacja postępów dzieci; 12. współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia; 13. współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 14. gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć (m.in. zdjęć, prac uczestników); 15. stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce; 16. przestrzeganie przepisów i zasad bhp i przeciwpożarowych; 17. realizowania usługi z należytą starannością w wyznaczonym czasie; 18. dbałość o dobro placówki, ochrony jej mienia oraz zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić kogokolwiek na szkodę; 19. terminowego dotarcia do miejsca świadczenia usługi; Zleceniodawca nie pokrywa kosztów podróży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć z rytmiki, muzyczno-ruchowych z dziećmi w wieku 3-5 lat w ramach Projektu pt.: Przedszkole Żyrafy Matyldy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Prowadzenie zajęć z rytmiki, muzyczno-ruchowych z dziećmi w wieku 3-5 lat w ramach Projektu pt.: Przedszkole Żyrafy Matyldy Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 252 h dydaktycznych (45 min.) - 2013r.-36h, 2014r.-144h, 2015r.-72h. Miejsce realizacji zajęć: 2 Punkty Przedszkolne działające w Fałkowie oraz 1 Punkt Przedszkolny działający w Czermnie, liczące po 18 dzieci każdy punkt. Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 h dyd./m-c (czyli 1h dyd./tydz.) x 3 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015r. OBOWIĄZKI: 1. Przygotowanie/wybranie na potrzeby realizowanych zajęć programu nauczania zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół oraz terminowe sporządzanie (do 25 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc realizacji) miesięcznych planów zajęć w oparciu o w/w program, a także własnych materiałów, które będą wykorzystywane podczas prowadzonych zajęć w tym wynikających z projektu oraz zachowania równości szans; 2. prowadzenie zajęć z zakresu rytmiki - muzyczno-ruchowych z dziećmi w wieku przedszkolnym (3-5 lat) zakwalifikowanymi do udziału w projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb zgodnie z programem oraz przygotowanymi miesięcznymi planami nauczania; 3. zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć; 4. poprawność merytoryczna i metodyczna prowadzonych zajęć; 5. indywidualizacja oddziaływań oparta na znajomości możliwości i potrzeb dzieci; 6. tworzenie odpowiednich warunków i sytuacji wychowawczych w celu rozwijania, wzbogacania doświadczeń, stymulowania rozwoju dziecka; 7. podmiotowe traktowanie uczestników zajęć, wykorzystywanie zaciekawienia i aktywności dziecka; 8. kształtowanie świadomości oraz wrażliwości dzieci na kwestię równości płci i stereotypy; 9. prowadzenie obserwacji pedagogicznych mających na celu poznanie i zabezpieczenie potrzeb rozwojowych dzieci oraz dokumentowanie tych obserwacji; 10. prowadzenie i bieżące uzupełnianie dokumentacji, w tym: dzienników zajęć, ewidencji godzin i zajęć oraz innej dokumentacji zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zleceniodawcę; 11. monitorowanie i ewaluacja postępów dzieci; 12. współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia; 13. współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 14. gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć (m.in. zdjęć, prac uczestników); 15. stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce; 16. przestrzeganie przepisów i zasad bhp i przeciwpożarowych; 17. dbałość o dobro placówki, ochrony jej mienia oraz zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić kogokolwiek na szkodę; 18. realizowania usługi z należytą starannością w wyznaczonym czasie; 19. terminowego dotarcia do miejsca świadczenia usługi; Zleceniodawca nie pokrywa kosztów podróży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8, 80.00.00.00-4, 58.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie terapii logopedycznej dzieci w wieku 3-5 lat w ramach Projektu pt.: Przedszkole Żyrafy Matyldy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 Prowadzenie terapii logopedycznej dzieci w wieku 3-5 lat w ramach Projektu pt.: Przedszkole Żyrafy Matyldy Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 252 h dydaktycznych (45 min.) - 2013r.-36h, 2014r.-144h, 2015r.-72h. Miejsce realizacji zajęć: 2 Punkty Przedszkolne działające w Fałkowie oraz 1 Punkt Przedszkolny działający w Czermnie, liczące po 18 dzieci każdy punkt. Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 h dyd./m-c (czyli 1h dyd./tydz.) x 3 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015r. OBOWIĄZKI: 1. przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć programu oddziaływań terapeutycznych dla poszczególnych dzieci (w oparciu o diagnozę) oraz własnych materiałów, które będą wykorzystywane podczas prowadzonych zajęć w tym wynikających z projektu oraz zachowania równości szans; 2. prowadzenie zajęć logopedycznych z dziećmi w wieku przedszkolnym (3-5 lat) zakwalifikowanymi do udziału w projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb; 3. zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć; 4. poprawność merytoryczna i metodyczna prowadzonych zajęć; 5. indywidualizacja oddziaływań oparta na znajomości możliwości i potrzeb dzieci; 6. umiejętna i efektywna stymulacja rozwoju dziecka; 7. podmiotowe traktowanie uczestników logoterapii, wykorzystywanie zaciekawienia i aktywności dziecka; 8. prowadzenie i bieżące uzupełnianie dokumentacji, w tym: dzienników zajęć, ewidencji godzin i zajęć oraz innej dokumentacji zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zleceniodawcę; 9. monitorowanie i ewaluacja oddziaływań terapeutycznych oraz postępów dzieci; 10. współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia; 11. współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 12. gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć, 13. stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce; 14. przestrzeganie przepisów i zasad bhp i przeciwpożarowych; 15. dbałość o dobro placówki, ochrony jej mienia oraz zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić kogokolwiek na szkodę; 16. realizowania usługi z należytą starannością w wyznaczonym czasie; 17. terminowego dotarcia do miejsca świadczenia usługi; Zleceniodawca nie pokrywa kosztów podróży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8, 58.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie wsparcia psychologicznego u dzieci w wieku 3-5 lat w ramach Projektu pt.: Przedszkole Żyrafy Matyldy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Prowadzenie wsparcia psychologicznego u dzieci w wieku 3-5 lat w ramach Projektu pt.: Przedszkole Żyrafy Matyldy Termin realizacji zamówienia: 10.2013 - 06.2015. Czas trwania zajęć: łącznie 252 h dydaktycznych (45 min.) - 2013r.-36h, 2014r.-144h, 2015r.-72h. Miejsce realizacji zajęć: 2 Punkty Przedszkolne działające w Fałkowie oraz 1 Punkt Przedszkolny działający w Czermnie, liczące po 18 dzieci każdy punkt. Częstotliwość prowadzenia zajęć: 4 h dyd./m-c (czyli 1h dyd./tydz.) x 3 gr. Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna na czas określony do 30.06.2015r. OBOWIĄZKI: 1. przeprowadzenie diagnozy oraz przygotowanie na potrzeby realizowanych zajęć programu oddziaływań psychologicznych dla poszczególnych dzieci (w oparciu o diagnozę) oraz własnych materiałów, które będą wykorzystywane podczas prowadzonych zajęć w tym wynikających z projektu oraz zachowania równości szans; 2. prowadzenie zajęć psychologicznych z dziećmi w wieku przedszkolnym (3-5 lat) zakwalifikowanymi do udziału w projekcie, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb; 3. zapewnienie opieki podczas prowadzonych zajęć; 4. poprawność merytoryczna i metodyczna prowadzonych zajęć; 5. indywidualizacja oddziaływań oparta na znajomości możliwości i potrzeb dzieci; 6. umiejętna i efektywna stymulacja rozwoju dziecka; 7. podmiotowe traktowanie uczestników zajęć psychologicznych, wykorzystywanie zaciekawienia i aktywności dziecka; 8. prowadzenie i bieżące uzupełnianie dokumentacji, w tym: dzienników zajęć, ewidencji godzin i zajęć oraz innej dokumentacji zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zleceniodawcę; 9. monitorowanie i ewaluacja oddziaływań psychologicznych oraz postępów dzieci; 10. współpraca z rodzicami i opiekunami dzieci uczęszczających na zajęcia; 11. współpraca z personelem zarządzającym oraz dydaktycznym projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu; 12. gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć; 13. stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminów obowiązujących w placówce; 14. przestrzeganie przepisów i zasad bhp i przeciwpożarowych; 15. dbałość o dobro placówki, ochrony jej mienia oraz zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić kogokolwiek na szkodę; 16. realizowania usługi z należytą starannością w wyznaczonym czasie; 17. terminowego dotarcia do miejsca świadczenia usługi; Zleceniodawca nie pokrywa kosztów podróży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8, 58.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.