eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Grudziądz: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 398268 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374932 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy artykułów biurowych, zgodnie z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego oraz w ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Miejsce realizacji dostawy: magazyn Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu, ul. Czwartaków 1. 3. Dostarczone produkty powinny być fabrycznie nowe, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowe, kompletne, w pierwszej kategorii. 4. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy. 5. Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy oraz ilość sztuk w opakowaniu. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych artykułów do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego w jego siedzibie, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 7. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia. 8. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia, znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta, służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, funkcji jakimi powinny charakteryzować się wyroby wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Zamawiający tam, gdzie wskazano powyższe, dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego oraz mają nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 4 Ustawy). Produkt równoważny nie może być produktem używanym. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu Zamówienia. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii wykonawcy. 9. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Ustawy), a także: 1) wpisania w odpowiedniej kolumnie formularza ofertowego nazwy producenta i nazwy handlowej produktów, które oferuje (dotyczy tylko pozycji, na które Zamawiający dopuścił rozwiązania równoważne); 2) złożenia wraz z ofertą np. zdjęcia, rysunku, folderu lub katalogu produktu (dopuszcza się możliwość dołączenia wydruku z elektronicznych katalogów producentów) - w odniesieniu do każdej pozycji asortymentowej, na którą oferuje produkt równoważny. W przypadku składania katalogów zbiorczych konieczne jest dokładne oznaczenie w katalogu produktów, które są oferowane wraz z oznaczeniem numeru pozycji, której dotyczą - zgodnie z treścią formularza ofertowego. W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni kolumny formularza ofertowego zgodnie z ust. 9 pkt 1) oraz nie złoży dokumentu określonego w ust. 9 pkt 2, przyjmuje się, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia jest produktem oryginalnym określonym przez Zamawiającego. 10. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej określono w formularzu ofertowym. 11. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.53.00 - 21.12.53.00 22.81.50.00 - Notatniki 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.81.70.00 - Terminarze lub organizery osobiste 22.85.10.00 - Skoroszyty 22.90.00.00 - Różne druki 22.99.20.00 - Papier czerpany lub tektura 24.91.00.00 - Kleje 24.95.20.00 - Pasty modelarskie 30.19.11.30 - Podkładki z klipsem 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.22 - Pióra wieczne 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.32 - Wkłady grafitowe do ołówków 30.19.29.30 - Korektory w piórze 30.19.37.00 - Pudełko do przechowywania dokumentów 30.19.38.00 - Tabliczki na wiadomości 30.19.42.20 - Folie kreślarskie 30.19.57.00 - Zestawy do czyszczenia tablic lub przybory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER XXI KLEKS s.j. M. Wójcik, W. Wójcik, ul. Szosa Lubicka 22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37564,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40235,85

  • Oferta z najniższą ceną: 40235,85 / Oferta z najwyższą ceną: 53336,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.