Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-04
Kluczbork: Serwisowanie przydomowych oczyszczalni ścieków w następujących miejscowościach Smardy Górne, Nowa Bogacica, Smardy Dolne, Bogacka Szklarnia, Unieszów, Żabiniec, Krężel i Bogacica, Borkowice, Bażany i Maciejów, Biadacz, Krzywizna
Numer ogłoszenia: 398218 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kluczbork , ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4183864, faks 077 418 22 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwisowanie przydomowych oczyszczalni ścieków w następujących miejscowościach Smardy Górne, Nowa Bogacica, Smardy Dolne, Bogacka Szklarnia, Unieszów, Żabiniec, Krężel i Bogacica, Borkowice, Bażany i Maciejów, Biadacz, Krzywizna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe usługi serwisowe świadczone przez Wykonawcę mające na celu utrzymanie we właściwym stanie technicznym 354 przydomowych oczyszczalni ścieków wybudowanych w następujących miejscowościach Smardy Górne, Nowa Bogacica, Smardy Dolne, Bogacka Szklarnia, Unieszów, Żabiniec, Krężel i Bogacica, Borkowice, Bażany i Maciejów, Biadacz, Krzywizna. Kompleksowe usługi serwisowe wykonywane będą zgodnie z instrukcją fabryczną producenta i obejmują między innymi: 1. Sprawdzenie stanu kożucha w osadniku gnilnym. 2. Sprawdzenie ilości osadu w osadniku gnilnym. 3. Czyszczenie kożucha filtracyjnego w osadniku gnilnym. 4. Kontrola działania wentylacji osadnika gnilnego. 5. Usunięcie osadu nadmiernego z osadnika gnilnego. 6. Sprawdzenie działania i czyszczenie podnośnika powietrznego. 7. Kontrola stanu i czyszczenie komory osadnika wtórnego. 8. Kontrola stanu, czyszczenie komory napowietrzania i armatury. 9. Kontrola stanu i czyszczenie złoża zanurzonego. 10. Kontrola działania elektrozaworu (regulacja nastawy w sterowniku). 11. Demontaż dmuchawy (dmuchaw) w komorze technicznej - czyszczenie filtra powietrza. 12. Wymiana filtra powietrza. 13. Kontrola stanu membran, czyszczenie (dmuchawa). 14. Wymiana membran dmuchawy. 15. Kontrola stanu i czyszczenie dyfuzorów. 16. Wymiana membran dyfuzorów. 17. Kontrola stanu, czyszczenie wlotu powietrza. 18. Kontrola stanu studni chłonnej. 19. dotyczy przydomowych oczyszczalni ścieków firmy Kessel: a) kompresor - ocena stanu, wymiana i czyszczenie filtra, wymiana membran lub całego zestawu naprawczego; b) osad wstępny - pomiar wysokości osadu ( ocena częstotliwości wywozu osadu ); c) osad czynny - wstępna ocena stanu kondycji osadu - zmiany ustawień sterownika lub dodatkowe środku chemiczne; 20. Przebudowa systemu odprowadzenia ścieków zgodnie z wskazanym przedmiarem robót. Wykaz przydomowych oczyszczalni ścieków zawiera zał. nr 1 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe usługi serwisowe świadczone przez Wykonawcę mające na celu utrzymanie we właściwym stanie technicznym 11 przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Kluczbork. Kompleksowe usługi serwisowe wykonywane będą zgodnie z instrukcją fabryczną producenta i obejmują między innymi: 1. Sprawdzenie stanu kożucha w osadniku gnilnym. 2. Sprawdzenie ilości osadu w osadniku gnilnym. 3. Czyszczenie kożucha filtracyjnego w osadniku gnilnym. 4. Kontrola działania wentylacji osadnika gnilnego. 5. Usunięcie osadu nadmiernego z osadnika gnilnego. 6. Sprawdzenie działania i czyszczenie podnośnika powietrznego. 7. Kontrola stanu i czyszczenie komory osadnika wtórnego. 8. Kontrola stanu, czyszczenie komory napowietrzania i armatury. 9. Kontrola stanu i czyszczenie złoża zanurzonego. 10. Kontrola działania elektrozaworu (regulacja nastawy w sterowniku). 11. Demontaż dmuchawy (dmuchaw) w komorze technicznej - czyszczenie filtra powietrza. 12. Wymiana filtra powietrza. 13. Kontrola stanu membran, czyszczenie (dmuchawa). 14. Wymiana membran dmuchawy. 15. Kontrola stanu i czyszczenie dyfuzorów. 16. Wymiana membran dyfuzorów. 17. Kontrola stanu, czyszczenie wlotu powietrza. 18. Kontrola stanu studni chłonnej. 19. dotyczy przydomowych oczyszczalni ścieków firmy Kessel: a) kompresor - ocena stanu, wymiana i czyszczenie filtra, wymiana membran lub całego zestawu naprawczego; b) osad wstępny - pomiar wysokości osadu ( ocena częstotliwości wywozu osadu ); c) osad czynny - wstępna ocena stanu kondycji osadu - zmiany ustawień sterownika lub dodatkowe środku chemiczne;
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wyłącznie według wzoru Zamawiającego) zawierający co najmniej jedną usługę serwisową obejmującą minimum 200 przydomowych oczyszczalni ścieków (u jednego zamawiającego) w ciągu jednego roku. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierający co najmniej 3 osoby posiadające 2-letnie doświadczenie w serwisowaniu przydomowych oczyszczalni ścieków, w tym co najmniej 1 osoba posiadająca doświadczenie w serwisowaniu przydomowych oczyszczalni ścieków firmy Kessel (według wzoru Zamawiającego).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia: W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć: a) dokumenty wymienione w punkcie III.4.2, III.4.4 oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców składa każdy Wykonawca, b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas reakcji na złoszenie awarii tzn. czas, w jakim zostanie usunięta awaria - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany mogą dotyczyć: a) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o stawkach podatku od towarów i usług, b) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, d) zmiany osób występujących po stornie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, e) sposobu fakturowania usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kluczbork.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
46-200 Kluczbork
ul. Katowicka 1
pok. 128.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski 46-200 Kluczbork ul. Katowicka 1 pok. 135 ( sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Uzupełnienie ubytków w drogach gminnych gruntowych tłuczniem
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od lipca do grudnia 2024 roku
- Budowa boiska wielofunkcyjnego i zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym przy Szkole nr 5 w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Czyszczenie separatorów wraz z utylizacją odpadów
- świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania, eksploatacji kanalizacji deszczowej na terenie miasta Łodzi 2007-2011.
- Odbieranie i oczyszczanie ścieków komunalnych z terenu miasta Pabianic.
więcej: Usługi gospodarki ściekowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.