eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39816

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bytom: bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, do kontaktów: Agnieszka Strychalska, Krzysztof Mączarowski, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 0032 3969705, 032 3969716, fax 032 3969705, e-mail: zamowienia@mzdim.bytom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzdim.bytom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Bytom. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2006 r. obejmujące drogi krajowe, wojewódzkie, powiatowe i gminne - w cenach jednostkowych, na wskazanie Zamawiającego. Zamówienie obejmuje dwa zadania: Zadanie 1 - Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie Gminy Bytom Zadanie 2 - Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie Gminy Bytom Uwaga: Jeden wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedno zadanie. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowej dyspozycyjności w zakresie prac awaryjnych: - Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie do 24 godzin od otrzymania zlecenia, - w przypadkach wystąpienia sytuacji skrajnie awaryjnych takich jak: katastrofa budowlana, klęska żywiołowa - powiadomienie przez Zamawiającego o konieczności podjęcia niezwłocznych działań w zakresie określonym w umowie, jest równoznaczne z otrzymaniem zlecenia na podstawie umowy. Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. Nr 220, poz. 2181). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót przewidzianych do realizacji obejmuje: 1. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej 2. mechaniczna rozbiórka i ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm 3. mechaniczna rozbiórka i ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm 4. mechaniczna rozbiórka i ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 8 cm 5. mechaniczna rozbiórka + ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm 6. mechaniczna rozbiórka + ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm 7. mechaniczna rozbiórka + ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 8 cm 8. mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm 9. mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm 10. mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 8 cm 11. ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm 12. ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm 13. ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 8 cm 14. cięcie piłą mechaniczną nawierzchni bitumicznej na głębokość do 5 cm 15. cięcie piłą mechaniczną nawierzchni bitumicznej na głębokość od 6 do 10 cm 16. frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 4 cm 17. frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 6 cm 18. frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 8 cm 19. ręczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową 20. wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno 21. ułożenie taśmy bitumicznej o wymiarach 40 x 10 mm 22. ułożenie geotekstyli z włókien poliestrowych 23. regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych 24. regulacja pionowa włazów kanałowych 25. regulacja pionowa studzienek teletechnicznych 26. regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych 27. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym 28. wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym 29. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą z recyklera 30. wyrównanie nawierzchni bitumicznej masą z recyklera (bez wycinania) 31. plantowanie poboczy 32. wypełnienie szczelin masą zalewową w nawierzchni bitumicznej 33. transport mieszanki mineralno-asfaltowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do zadania nr 1: WARUNEK 1 wykonawca winien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; WARUNEK 2 Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegającą na remoncie nawierzchni jezdni o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, z podaniem wartości robót, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. WARUNEK 3 Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej jednym walcem statycznym, co najmniej jednym recyklerem, co najmniej jednym rozściełaczem masy bitumicznej, co najmniej jednym kotłem przewoźnym do produkcji asfaltu lanego oraz co najmniej jedną skrapiarką mechaniczną do bitumu. 3. Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do zadania nr 2: WARUNEK 1 wykonawca winien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; WARUNEK 2 Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegającą na remoncie nawierzchni jezdni o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, z podaniem wartości robót, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. WARUNEK 3 Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej jednym walcem statycznym, co najmniej jednym recyklerem, co najmniej jednym rozściełaczem masy bitumicznej, co najmniej jednym kotłem przewoźnym do produkcji asfaltu lanego oraz co najmniej jedną skrapiarką mechaniczną do bitumu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia", przy czym za wykazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę o wartości brutto co najmniej takiej, jak w postawionym powyżej warunku (w zależności od wybranego zadania) przyznawana będzie wykonawcy (wykonawcom działającym wspólnie) liczba punktów za każdą jedną robotę - 1 pkt. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawcy: 1. wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dla zadnia nr 1 lub dla zadania nr 2, 2. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z warunkiem określonym w niniejszym ogłoszeniu. 6. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia -zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , 7. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca zgodnie z warunkiem określonym w niniejszym ogłoszeniu, 9. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z warunkiem określonym w niniejszym ogłoszeniu, oraz (jeśli dotyczy): 10. pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa, 11. dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przesłać na adres jak podano w sekcji II cz I pkt 1 lub złożyć osobiście dokumenty opisane w niniejszym ogłoszeniu. Dla złożenia wniosku oraz wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń zamawiający zastrzega formę pisemną Wzory wniosku i załączników można pobrać w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35, (II piętro, pok. nr 14) lub na stronie internetowej MZDiM. Zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy działający wspólnie (konsorcja, spółki cywilne). W przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie, winni oni ustanowić pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy z konsorcjantów winien obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymienione powyżej w pkt od 3, 4, 6, 7, i - jeśli dotyczy - pkt 10. Pozostałe dokumenty traktowane będą jako złożone wspólnie przez całe konsorcjum i takiej będą podlegać ocenie. Zasada powyższa dotyczy również spółek cywilnych (wspólników spółek cywilnych). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie Gminy Bytom. 1) Krótki opis: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2006 r. w cenach jednostkowych, na wskazanie zamawiającego, obejmujące drogi krajowe, wojewódzkie i powiatowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie obejmuje: 1. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej 2. mechaniczna rozbiórka i ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm 3. mechaniczna rozbiórka i ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm 4. mechaniczna rozbiórka i ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 8 cm 5. mechaniczna rozbiórka + ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm 6. mechaniczna rozbiórka + ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm 7. mechaniczna rozbiórka + ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 8 cm 8. mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm 9. mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm 10. mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 8 cm 11. ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm 12. ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm 13. ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 8 cm 14. cięcie piłą mechaniczną nawierzchni bitumicznej na głębokość do 5 cm 15. cięcie piłą mechaniczną nawierzchni bitumicznej na głębokość od 6 do 10 cm 16. frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 4 cm 17. frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 6 cm 18. frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 8 cm 19. ręczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową 20. wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno 21. ułożenie taśmy bitumicznej o wymiarach 40 x 10 mm 22. ułożenie geotekstyli z włókien poliestrowych 23. regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych 24. regulacja pionowa włazów kanałowych 25. regulacja pionowa studzienek teletechnicznych 26. regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych 27. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym 28. wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym 29. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą z recyklera 30. wyrównanie nawierzchni bitumicznej masą z recyklera (bez wycinania) 31. plantowanie poboczy 32. wypełnienie szczelin masą zalewową w nawierzchni bitumicznej 33. transport mieszanki mineralno-asfaltowej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni gróg gminnych na terenie Gminy Bytom. 1) Krótki opis: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2006 r. w cenach jednostkowych, na wskazanie zamawiającego, obejmujące drogi gminne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20. 3) Wielkość lub zakres: Zadanie obejmuje: 1. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej 2. mechaniczna rozbiórka i ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm 3. mechaniczna rozbiórka i ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm 4. mechaniczna rozbiórka i ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 8 cm 5. mechaniczna rozbiórka + ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm 6. mechaniczna rozbiórka + ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm 7. mechaniczna rozbiórka + ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 8 cm 8. mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm 9. mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm 10. mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 8 cm 11. ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm 12. ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm 13. ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubości 8 cm 14. cięcie piłą mechaniczną nawierzchni bitumicznej na głębokość do 5 cm 15. cięcie piłą mechaniczną nawierzchni bitumicznej na głębokość od 6 do 10 cm 16. frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 4 cm 17. frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 6 cm 18. frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 8 cm 19. ręczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową 20. wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno 21. ułożenie taśmy bitumicznej o wymiarach 40 x 10 mm 22. ułożenie geotekstyli z włókien poliestrowych 23. regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych 24. regulacja pionowa włazów kanałowych 25. regulacja pionowa studzienek teletechnicznych 26. regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych 27. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym 28. wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym 29. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą z recyklera 30. wyrównanie nawierzchni bitumicznej masą z recyklera (bez wycinania) 31. plantowanie poboczy 32. wypełnienie szczelin masą zalewową w nawierzchni bitumicznej 33. transport mieszanki mineralno-asfaltowej. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.