eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Pielęgnacji niskiej zieleni wraz z konserwacją infrastruktury w Parku Miejskim przy ul. Kard. S.Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Tarnowskie Góry: Pielęgnacji niskiej zieleni wraz z konserwacją infrastruktury w Parku Miejskim przy ul. Kard. S.Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 39814 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, fax 032 3933602.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacji niskiej zieleni wraz z konserwacją infrastruktury w Parku Miejskim przy ul. Kard. S.Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Ogólna charakterystyka obiektu. Park Miejski jest parkiem ogólnodostępnym o charakterze leśnym, o dużym zagęszczeniu drzew i krzewów prawie na całej jego powierzchni 25 hektarów. Bieżącym utrzymaniem objęta jest stara część parku o powierzchni 13,8ha, na której znajdują się m.in. duży plac zabaw, dwa punkty gastronomiczne, korty tenisowe, górka narciarska, muszla koncertowa, pergola, wieżyczka widokowa, deszczochron. Na terenie parku w okresie letnim odbywa się szereg imprez artystycznych, szkolne zawody sportowe itp. II. Zakres rzeczowy zadania : Powierzchnie objęte utrzymaniem : - trawniki łąkowe i dywanowe - o łącznej pow. 18.800m2 - chwasty i jednoroczne samosiewy - o łącznej pow. 88.000 m2 - żywopłoty - o łącznej pow. rozwiniętej 280 m2 - skupiny krzewów - o łącznej pow. 300 m2 - kwietniki ziemne bylinowe - o łącznej pow. 290 m2 - kwietniki ziemne sezonowe - o łącznej pow. 26 m2 - pojemniki kwiatowe - o łącznej pow. 4 m2 mała architektura : - kosze parkowe - 35 szt. o pojem. 35 l każdy w tym: 30szt. metalowych, 5szt. z obudową kosza drewnianą - ławki parkowe - 44 szt. w tym: - na podstawach żeliwnych lub stalowych 11 szt. - na podstawach betonowych 33szt. - siedziska drewniane na podstawach granitowych - 14 szt. - chodniki o nawierzchni z płytek, kostki betonowej i piaskowca - o łącznej pow. 368 m2 - schody - o łącznej pow. 88 m2 - aleje i place asfaltowe (boisko i parking) - pow. 12.648 m2 - plac zabaw z drewnianymi elem. zabaw. - pow. 1294 m2 w skład placu zabaw wchodzą następujące urządzenia zabawowe: drewniane: mała wieża z trapem + zjeżdżalnia -1szt. drabinka z podestem +zjeżdżalnia -1szt. ważka -1szt. drabinka pozioma -1szt. z elementów stalowych i tworzyw sztucznych: huśtawki podwójne ( w tym 2szt. Maluch -4szt. huśtawka wagowa -1szt ściana zręcznościowa ( 4 elementy) -kpl karuzela tarczowa -1szt. stolik rekreacyjny 6-osobowy -1szt. III. Zakres prac i wymagań pielęgnacyjnych dla poszczególnych form zieleni Szczegółowa opis przedmiotu zamówienia umieszczony jest w SIWZ na stronie bip.tarnowskiegory.pl

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1.800,00 zł..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez usługę odpowiadającą rodzajem i wartością Zamawiający rozumie usługę polegającą między innymi na zakładaniu i pielęgnacji trawników, sadzeniu i pielęgnacji roślin ozdobnych (kwiatów, roślin cebulkowych oraz drzew i krzewów) o wartości nie mniej niż 50. 000,00zł (brutto) b) Wykonawca musi dysponować co najmniej n/w sprzętem: Samochód samowyładowczy lub skrzyniowy do 5 ton - min. 1 sztukę lub Ciągnik kołowy z przyczepą - min. 1 sztukę Piła spalinowa - min 1 sztuka Nożyce spalinowe do żywopłotu, - min 2 sztuki, Kosiarki spalinowe na wysięgniku - min 3 sztuki, Kosiarki spalinowe samojezdne - min 3 sztuki, c. Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym pracownikiem z wykształceniem min. średnim - kształtowanie terenów zielonych lub ogrodniczym, który będzie pełnił funkcję kierownika robót. d. Wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma pracownikami o wykształceniu ogrodniczym. e. Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z ustawą o porządku i czystości w gminach z 13 września 1996r. (Dz.U. Nr 236 z 2005r, poz. 2008 z późn.zm.) f. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z 27 kwietnia 2001r. (Dz.U. Nr 39 z 2007 r. poz. 251 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. Nr 112 z 2001r. poz. 1206 ) - odpady z grupy 20 (odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie). g. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (jest załącznikiem nr 2 do siwz) 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz (oświadczenie) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane usługi zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 2 do siwz), 1.4. Wykaz części przedmiotu zamówienia, których realizację Wykonawca powierzy podwykonawcom (stanowiącego załącznik nr 3 do siwz) UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi. 1.5. Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakresu wykonywania przez nich czynności wg wzoru (załącznik nr 5) 1.6. Oświadczenie wraz z wykazem, że Wykonawca dysponuje wymaganym przez Zamawiającego sprzętem. (wzór załącznik nr 4 do siwz) 1.7. Zezwolenie Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 1.8. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych 1.9. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnowskiegory.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych ul. Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry pokój nr 26.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych ul. Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry pokój nr 26.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.