eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Biura Agencji Mienia Wojskowego



Ogłoszenie z dnia 2005-08-08

POZYCJA 39812

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Biura Agencji Mienia Wojskowego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego, do kontaktów: Magdalena Kapsa, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3149863, fax 022 3149900, e-mail: m.kapsa@amw.com.pl, www.amw.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Agencja Mienia Wojskowego, Marian Bryniak, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3149913, fax 022 3149900, e-mail: bryniak@amw.com.pl, www.amw.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Agencja Mienia Wojskowego, Marcin Chyrzyński, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3149918, fax 022 3149900, e-mail: chyrzynski@amw.com.pl, www.amw.com.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Agencja Mienia Wojskowego, Marian Bryniak, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3149913, fax 022 3149900, e-mail: bryniak@amw.com.pl, www.amw.com.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Biura Agencji Mienia Wojskowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie składa się z trzech części: 1. Część zamówienia nr 1 - Sprzęt komputerowy (w zakres części zamówienia nr 1 wchodzi zakup i dostawa komputerów, notebooków, monitorów CRT i LCD, skanerów, zasilaczy awaryjnych i nagrywarek DVD) 2. Część zamówienia nr 2 - Drukarki (w zakres części zamówienia nr 2 wchodzi zakup i dostawa drukarek laserowych, atramentowych przenośnych i jednej drukarki igłowej) 3. Część zamówienia nr 3 - Oprogramowanie (w zakres części zamówienia nr 3 wchodzi zakup i dostawa oprogramowania dla stacji roboczych , licencji dostępu klienta do serwera MS Windows 2000 Server oraz upgrade programów Fine Reader). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Biuro Agencji Mienia Wojskowego przy ul. Nowowiejskiej 26A w Warszawie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem trzy części: 1. W pierwszej części zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ilościach: 33 komputery, 2 notebooki, 33 monitory CRT, 5 monitorów LCD, 5 skanery, 4 zasilacze awaryjne i 3 nagrywarki DVD 2. W drugiej części zamówienia jest zakup i dostawa drukarek komputerowych w ilościach: 15 laserowych, 1 atramentowa przenośna i 1 igłowa. 3. W trzeciej części zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania komputerowego dla stacji roboczych w ilościach: MS - Office 2003 Professional (w ramach rozszerzenia posiadanej licencji MOLP) na 35 stanowisk, Corel Draw na 6 stanowisk, ADOBE Creative Suite Premium 1.0 CE Win na 1 stanowisko, ADOBE Type Manager Deluxe 4.1 Win Full IE na 1 stanowisko, ADOBE Fotoshop 8 na 1 stanowisko oraz licencje dostępu klienta do serwera Microsoft Windows 2000 Serwer (w ramach rozszerzenia posiadanej licencji MOLP) na 130 stanowisk i Upgrade programów ABBY Fine Reader 5.0 (wersja sieciowa 3-stanowiskowa) do wersji 7.0 Corporate Edition, ABBY Fine Reader 4.0 (1 stanowisko), ABBY Fine Reader 6.0 (1 stanowisko) do wersji 7.0 Professional Edition. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wadium w wysokości : na część zamówienia nr 1 - 3 200,00 PLN na część zamówienia nr 2 - 2.200,00 PLN na część zamówienia nr 3 - 2 500,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Do postępowania mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania zawarte w art. 22 i 23 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej jedną dostawę zamawianych wyrobów w ilościach nie mniejszych niż określone w SIWZ w zależności od części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę: a) sprzętu komputerowego dla części zamówienia nr 1 o wartości co najmniej 130.000,00 zł, b) drukarek dla części zamówienia nr 2 o wartości co najmniej 90.000,00 zł, c) oprogramowania dla części zamówienia nr 3 o wartości co najmniej 97.000,00 zł, 3. Posiadają odpowiednio do części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę o wartości co najmniej: a) 130.000,00 zł dla części zamówienia nr 1, b) 90.000,00 zł dla części zamówienia nr 2, c) 97.000,00 zł dla części zamówienia nr 3.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.09.2005, cena - 25 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.09.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.09.2005, godzina 12:15, Agencja Mienia Wojskowego ul. Nowowiejska 26A Warszawa pokój 006.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.