eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa urządzeń diagnostycznych i warsztatowych wraz z montażem, instalacją i przeszkoleniem wytypowanych pracowników z obsługi do Jednostki Wojskowej 2420 w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Warszawa: dostawa urządzeń diagnostycznych i warsztatowych wraz z montażem, instalacją i przeszkoleniem wytypowanych pracowników z obsługi do Jednostki Wojskowej 2420 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 398126 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2420 , ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6891532, faks 022 6891404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wpsam.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JednostkaWojskowa- obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń diagnostycznych i warsztatowych wraz z montażem, instalacją i przeszkoleniem wytypowanych pracowników z obsługi do Jednostki Wojskowej 2420 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa urządzeń diagnostycznych i warsztatowych wraz z montażem, instalacją i przeszkoleniem wytypowanych pracowników z obsługi do Jednostki Wojskowej 2420 w Warszawie szczegółowo opisanych w siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków w postępowaniu przez ocenę złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń, dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia....
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 ust. 1pkt. 1) i pkt. 2) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, Zamawiający żąda, w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie (jeżeli dotyczy). Jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty 3) oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wpsam.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Jednostki Wojskowej 2420 ul. 29 Listopada 1 ,Warszawa, budynek nr 22...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Jednostki Wojskowej 2420 ul. 29 Listopada 1 ,Warszawa, budynek nr 22...

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputerowe urządzenie do diagnostyki geometrii kół samochodów osobowych i dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 T..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputerowe urządzenie do diagnostyki geometrii kół samochodów osobowych i dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 T. szczegółowo określone w siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Komplet oprzyrządowania do sprawdzania, regulacji układów zasilania COMMAN RAIL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2. Komplet oprzyrządowania do sprawdzania, regulacji układów zasilania COMMAN RAIL szczegółowo okreslony w siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.24.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komplet oprzyrządowania stołu probierczego do układów zasilania SPP-308M.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet oprzyrządowania stołu probierczego do układów zasilania SPP-308M szczegółowo określony w SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.