eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Usługa polegająca na usuwaniu i zagospodarowaniu zmieszanych odpadów komunalnych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Kłobuck: Usługa polegająca na usuwaniu i zagospodarowaniu zmieszanych odpadów komunalnych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
Numer ogłoszenia: 398106 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kłobucku , ul. Sportowa 14, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 310 03 67, faks 34 310 03 67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirklobuck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na usuwaniu i zagospodarowaniu zmieszanych odpadów komunalnych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca usługi zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia na zasadzie umowy użyczenia, pojemników na odpady komunalne w następujących ilościach i o następujących wielkościach: 17 pojemników o pojemności 1100 litrów oraz 4 pojemniki o pojemności 240 litrów ustawionych w 4 punktach. Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z podanych niżej posesji z następującą częstotliwością: a) Kłobuck, ul. Sportowa 14 - 1 pojemnik 1100 l, wywóz z częstotliwością raz w tygodniu; 3 pojemniki 240 l. wywóz z częstotliwością jeden raz na dwa tygodnie; b) Kłobuck, ul. Targowa 1 - 11 pojemników 1100 l. wywóz z częstotliwością 2 razy w tygodniu (poniedziałek, czwartek) oraz 1 pojemnik 240 l. (ustawiony na parkingu za DH Merkury) wywóz z częstotliwością 1 raz w miesiącu; c) Kłobuck, ul. Zamkowa 4 - 1 pojemnik 1100 l. wywóz z częstotliwością raz w tygodniu. d) Kłobuck, ul. Stawowa, zbiornik Zakrzew - 2 pojemniki 1100 l. wywóz z częstotliwością jeden raz w tygodniu (w miesiącach maj i wrzesień) natomiast w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień wywóz z częstotliwością 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek); e). Łobodno, Baza Sportowo-Rekreacyjna, ul. Prusa w Łobodnie - 1 pojemnik 1100 l, wywóz z częstotliwością raz w miesiącu. f). Libidza, Wiejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Libidzy - 1 pojemnik 1100 l, wywóz z częstotliwością raz w miesiącu. Usuwaniu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych oraz utrzymaniu w czystości i opróżnianiu nieczystości ciekłych z toalet typu TOI TOI znajdujących się na terenie posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku. Planowane roczne opróżnianie i transport nieczystości ciekłych wynosi: a) Kłobuck, ul. Sportowa 14 - Zamawiający przewiduje, że nieczystości ze zbiornika bezodpływowego będą wywożone pojazdem asenizacyjnym na stację zlewną z częstotliwością raz na miesiąc, a koszt ich utylizacji poniesie Wykonawca; b) Łobodno, Baza Sportowo-Rekreacyjna, ul. Prusa w Łobodnie - Zamawiający przewiduje, że nieczystości ze zbiornika bezodpływowego będą wywożone pojazdem asenizacyjnym na stację zlewną z częstotliwością raz na miesiąc, a koszt ich utylizacji poniesie Wykonawca; c) Kłobuck, ul. Stawowa, zbiornik Zakrzew - na teren zbiornika należy dostarczyć we wskazane miejsce dwie kabiny toaletowe typu TOI TOI, które należy opróżniać z częstotliwością: - w miesiącach od czerwca do sierpnia - 2 razy w tygodniu tj. w piątek i poniedziałek - w miesiącach maj i wrzesień - 1 raz w tygodniu tj. w piątek. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązujący przepisami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności jeżeli: - posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kłobuck; - posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów, wydane przez regionalnego dyrektora ochrony środowiska albo starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady; - posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydanych przez Burmistrza Kłobucka; - przedstawi zawartą umowę lub przyrzeczenie zawarcia umowy na odbiór zebranych zmieszanych odpadów komunalnych z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych - Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. Sobuczyna lub z inną wskazaną w obowiązującym Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli wykaże on, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, wg wzoru Zamawiającego o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) oznaczenia adresu lub siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy, 2) nazwy Wykonawcy z powodu przekształcenia lub innych zdarzeń skutkujących zmianą nazwy, 3) zmiana podatku VAT w stosunku do wysokości podanej w umowie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT. 4) zmiana danych podmiotowych stron umowy np. zmiana konta bankowego Wykonawcy. 5) zmiany obligatoryjne spowodowane nowelizacją przepisów prawnych, mających zastosowanie przy realizacji umowy. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności podpisanego przez obie strony. Aneks nie może być sprzeczny z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirklobuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kłobucku; ul. Sportowa 14 42-100 Kłobuck.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kłobucku; ul. Sportowa 14 42-100 Kłobuck.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.