eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu Zapobieganie zakażeniom HCV II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-01

Warszawa: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu Zapobieganie zakażeniom HCV II
Numer ogłoszenia: 397974 - 2013; data zamieszczenia: 01.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279890 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny, ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5421268, faks 022 5421268.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu Zapobieganie zakażeniom HCV II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do NIZP-PZH materiałów biurowych (zwanych dalej materiałami) wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym Załączniku nr 2 do SIWZ. Formularz asortymentowo-cenowy zawiera 59 pozycji. Przedmiot zamówienia obejmuje: sukcesywne dostawy materiałów z wniesieniem pod wskazane miejsce i z ubezpieczeniem do siedziby Zamawiającego. Kod CPV: 30190000-7- Różny sprzęt i artykuły biurowe, 30192100-2-Gumki, 30192121-5-Długopisy kulkowe, 30192160-0-Korektory, 30192800-9-Etykiety samoprzylepne, 30197320-5-Zszywacze, 30197630-1-Papier do drukowania, 30199200-2-Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe, 30199500-5-Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.21.00-2, 30.19.21.21-5, 30.19.21.60-0, 30.19.28.00-9, 30.19.73.20-5, 30.19.76.30-1, 30.19.92.00-2, 30.19.95.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej oraz Ministra Zdrowia..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa Tonex Sławomir Gołabek, ul. Kościelna 7, Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13486,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5271,85

  • Oferta z najniższą ceną: 5271,85 / Oferta z najwyższą ceną: 9376,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.