eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Południowo-zachodni Szlak Cysterski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-03

Trzebnica: Południowo-zachodni Szlak Cysterski
Numer ogłoszenia: 39781 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebnica , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 388 81 80, faks 071 722 78 56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Południowo-zachodni Szlak Cysterski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Zad. I. Przebudowa i rozbudowa parkingu przy pl. M. J. Piłsudskiego, na podstawie projektu opracowanego przez firmę: IRDRO Iwona Szymczuk, ul. Popowicka 138/9, 54-238 Wrocław. 1.2 Zad. II. Przebudowy parkingu przy ul. Jana Pawła II, na podstawie projektu opracowanego przez firmę: Biuro Usług Projektowych mgr inż. Ryszard. Chwaleba, ul. Karpińskiego 24, 51-144 Wrocław. 1.3 Zad. III. Budowa parkingu przy ul. H. Pobożnego, na podstawie projektu opracowanego przez firmę: Biuro Usług Projektowych mgr inż. Ryszard. Chwaleba, ul. Karpińskiego 24, 51-144 Wrocław. 1.4 Zad. IV. Budowa parkingu i małej architektury przy ul. H. Brodatego, na podstawie projektu opracowanego przez firmę: Biuro Usług Projektowych mgr inż. Ryszard. Chwaleba, ul. Karpińskiego 24, 51-144 Wrocław. 1.5 Zad. V. Budowa parkingu przy ul. Grunwaldzkiej, na podstawie projektu opracowanego przez firmę: Biuro Usług Projektowych mgr inż. Ryszard. Chwaleba, ul. Karpińskiego 24, 51-144 Wrocław. 1.6 Zad. VI. Budowa toalety publicznej (sanitariatu), na podstawie projektu opracowanego przez firmę: KingDom Kinga Olejnik, ul. Piaskowskiego 35, 55-100 Trzebnica. 1.7 Zad. VII. Przebudowa punktu informacji turystycznej w miejscu kiosku prasowego mieszczącego się w prawym narożniku Urzędu Miejskiego, na podstawie projektu opracowanego przez firmę: DFE EKORAJ Sp. z o.o., ul. Purkyniego 1, 50-155 Wrocław. 1.8 Zad. VIII. Budowa zatok autobusowych, na podstawie projektu opracowanego przez firmę: Zakład Usługowo - Handlowy RR mgr inż Ryszard Jóźwik, ul. Teatralna 2a, 55-100 Trzebnica. O wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art.11 ust. 8 PZP..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na wszystkie zadaniawysokości 110.000,00 zł., w tym: 1.1 dla Zad. I. - 35.000,00 zł. 1.2 dla Zad. II. - 5.000,00 zł. 1.3 dla Zad. III. - 5.000,00 zł. 1.4 dla Zad. IV. - 46.000,00 zł. 1.5 dla Zad. V. - 7.000,00 zł. 1.6 dla Zad. VI. - 3.000,00 zł 1.7 dla Zad. VII. - 2.000,00 zł. 1.8 dla Zad. VIII. - 7.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zrealizowania w okresie ostatnich pięciu lat: minimum jednego zadania - budowy : 1. dla Zad. I. - drogi lub parkingu o nawierzchni z kostki kamiennej lub płyt kamiennych, o powierzchni nie mniejszej niż 1500,0 m2 i wartości brutto nie mniejszej niż 700,0 tys. zł, zrealizowanego od podstaw i przekazanego do użytkowania. 2. dla Zad. II. - drogi lub parkingu o nawierzchni z kostki kamiennej lub płyt kamiennych, o powierzchni nie mniejszej niż 350,0 m2 i wartości brutto nie mniejszej niż 150,0 tys. zł, zrealizowanego od podstaw i przekazanego do użytkowania. 3. dla Zad. III. - drogi lub parkingu o nawierzchni z kostki betonowej, o powierzchni nie mniejszej niż 200,0 m2 i wartości brutto nie mniejszej niż 90,0 tys. zł, zrealizowanego od podstaw i przekazanego do użytkowania 4. dla Zad. IV. - drogi lub parkingu o nawierzchni z kostki betonowej, o powierzchni nie mniejszej niż 1700,0 m2 i wartości brutto nie mniejszej niż 850,0 tys. zł, zrealizowanego od podstaw i przekazanego do użytkowania 5. dla Zad. V. - drogi lub parkingu o nawierzchni z kostki betonowej, o powierzchni nie mniejszej niż 200,0 m2 i wartości brutto nie mniejszej niż 90,0 tys. zł, zrealizowanego od podstaw i przekazanego do użytkowania 6. dla Zad. VI. - dostawy i montażu kontenerów sanitarnych o pow. zabudowy nie mniejszej niż 5 m2 z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami i wartości brutto nie mniejszej niż 60,0 tys. zł, 7. dla Zad. VII. - remontu lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej o pow użytkowej nie mniejszej niż 25 m2 i wartości brutto nie mniejszej niż 50,0 tys. zł, 2.8 dla Zad. VIII. - drogi lub parkingu o nawierzchni z kostki kamiennej lub płyt kamiennych, o powierzchni nie mniejszej niż 200,0 m2 i wartości brutto nie mniejszej niż 90,0 tys. zł, zrealizowanego od podstaw i przekazanego do użytkowania. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują lub będą dysponować: 1. dla Zad. I.; II.; III.; IV.; V. i VIII. - że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień - 5 lat, 2. dla Zad. VI. i VII.- że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień - 5 lat. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie opłaconej aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wykonawcy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego - www.bip.trzebnica.pl lub otrzymać w siedzibie Zamawiającego za odpłatnością w kwocie 412,80 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Trzebnicy, pl. J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, pokój nr 40 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka w ramach działania 6.4 Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.