eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje kluczowe w ramach projektu pnModernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku, który będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zad. 1 Dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje zawodowe dla uczniów klas I i II ZSZ oraz uczniów klas I i II Technikum. Zad.2 Dodatkowe zajęcia rozwij



Ogłoszenie z dnia 2013-03-15

Puck: Prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje kluczowe w ramach projektu pn: Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku, który będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zad. 1 Dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje zawodowe dla uczniów klas I i II ZSZ oraz uczniów klas I i II Technikum. Zad.2 Dodatkowe zajęcia rozwij
Numer ogłoszenia: 39775 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku , Ul. Kolejowa 7, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 673 20 51, faks 58 673 27 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć rozwijających kompetencje kluczowe w ramach projektu pn: Modernizacja kształcenia zawodowego drogą do sukcesu uczniów ZSP w Pucku, który będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zad. 1 Dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje zawodowe dla uczniów klas I i II ZSZ oraz uczniów klas I i II Technikum. Zad.2 Dodatkowe zajęcia rozwij.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków prowadzącego zajęcia Dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje zawodowe dla uczniów klas I i II ZSZ oraz uczniów klas I i II Technikum Zadanie nr 1 Zadaniem Wykonawcy jest prowadzenie zajęć dla grupy 8 10 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie ZSP w Pucku czas trwania zajęć 15 tygodni x 4 godz. 60 godz. Uczestnicy zajęć powinni rozwijać swoje zainteresowania zawodowe, uzyskać dodatkowe kompetencje zawodowe wzmacniające zdolność Beneficjentów Ostatecznych do przyszłego zatrudnienia. Udział w zajęciach powinien doprowadzić do zwiększenia elastyczności i mobilności zawodowej uczniów oraz wpłynąć na świadomość inicjatywność i przedsiębiorczość jak również na postawy społeczne i obywatelskie. Wykonawca jest zobowiązany do Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu z Koordynatorem projektu i Asystentem koordynatora Zebrania od Beneficjentów Ostatecznych - opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach pracy. Opracowania szczegółowego programu zajęć w oparciu o diagnozę potrzeb Beneficjentów Ostatecznych . Prowadzenia dokumentacji zajęć dziennik zajęć, listy obecności Beneficjentów Ostatecznych . Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć z zachowaniem praw autorskich. Systematycznego monitorowania obecności na zajęciach. Przekazywania administratorowi strony projektu informacji o wszystkich wydarzeniach związanych z realizacją Projektu w terminie 3 dni po ich zakończeniu. Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez koordynatora projektu raz w miesiącu. Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione Koordynator projektu lub Asystenta koordynatora i przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowaną obserwacją zajęć. Prezentacji dorobku i oceny osiągnięć Beneficjentów Ostatecznych po zakończeniu zadania. Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego raportu z zadania realizowanego w ramach Projektu. Przeprowadzenia okresowych i końcowych ankiet ewaluacyjnych wśród uczestniczących w zajęciach oraz dokonanie analizy tej ankiety i przekazanie wniosków do ankiety zbiorczej. Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora projektu i Asystenta Koordynatora. Zakres obowiązków nauczyciela prowadzącego zajęcia Dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe dla uczniów ZSZ oraz Technikum Zadanie nr 2 Zadaniem Wykonawcy jest prowadzenie koła dziennikarskiego w roku 2013 dla grupy 8-10 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie ZSP w Pucku czas trwania zajęć 30 tygodni x 2 godz. 60 godz. Uczestnicy koła powinni rozwijać swoje zainteresowania, umiejętności kluczowe świadomość i ekspresję kulturalną, inicjatywność i przedsiębiorczość oraz postawy społeczne i obywatelskie. Prowadzący zajęcia jest zobowiązany do Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu z Koordynatorem projektu i Asystentem koordynatora Zebrania od Beneficjentów Ostatecznych -opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach pracy. Opracowania szczegółowego programu zajęć w oparciu o diagnozę potrzeb Beneficjentów Ostatecznych. Prowadzenia dokumentacji zajęć dziennik zajęć, listy obecności Beneficjentów Ostatecznych. Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć z zachowaniem praw autorskich. Systematycznego monitorowania obecności na zajęciach. Przekazywania administratorowi strony projektu informacji o wszystkich wydarzeniach związanych z realizacją Projektu w terminie 3 dni po ich zakończeniu. Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez koordynatora projektu raz w miesiącu. Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione Koordynator projektu lub Asystenta koordynatora)przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowana obserwacją zajęć. Prezentacji dorobku i oceny osiągnięć Beneficjentów Ostatecznych po zakończeniu zadania. Stworzenie końcowego sprawozdania merytorycznego raportu z zadania realizowanego w ramach Projektu. Przeprowadzenia okresowych i końcowych ankiet ewaluacyjnych wśród uczestniczących w zajęciach oraz dokonanie analizy tej ankiety i przekazanie wniosków do ankiety zbiorczej. Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora projektu i Asystenta Koordynatora.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dotyczy wszystkich zadań. Dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dotyczy wszystkich zadań. Dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dotyczy wszystkich zadań. Dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dotyczy wszystkich zadań. Dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dotyczy wszystkich zadań. Dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5 do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru jak w załączniku do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy zawiera załącznik do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Do umowy mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej. 4. Umowa jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 5. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i ze zobowiązaniem Wykonawcy zawartym w ofercie. 6. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wyłoniona w niniejszym postępowaniu będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 8. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 9. Istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć: 1) któregokolwiek z terminów Umowy, lub 2) warunków i terminów płatności wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, lub 3) przedstawionych w ofercie Wykonawcy (złożonej przez Wykonawcę, który nie jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia) osób prowadzących zajęcia - z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie dopuszcza zmiany na inną osobę, niespełniającą wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, Zmiany, o których mowa w ust. 9, mogą nastąpić jedynie w następujących przypadkach - w zakresie, o którym mowa w ust. 9 - w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzeń, które - łącznie spełniają trzy przesłanki: mają charakter zewnętrzny, są niemożliwe do przewidzenia i - są niemożliwe do zapobieżenia, przykładowo: wojny lub katastrofy naturalnej, - w zakresie, o którym mowa w ust. 9 pkt 1 - w przypadku przedłużenia terminu zakończenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, - w zakresie, o którym mowa w ust. 9 pkt 2 - w przypadku zmian w trakcie wykonywania Umowy powszechnie obowiązujących przepisów prawa - z zastrzeżeniem, że cena oferty brutto ustalona jest na cały okres obowiązywania Umowy i nie podlega podwyższeniu nawet w sytuacji zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, - w zakresie, o którym mowa w ust. 9 pkt 3 - jeżeli osoba prowadząca zajęcia nie może prowadzić zajęć z powodu udokumentowanych przez Wykonawcę zdarzeń losowych (miedzy innymi choroby, śmierci, nieplanowanej zmiany miejsca pobytu/zamieszkania/pracy osoby prowadzącej zajęcia) lub udokumentowanego ustania podstawy prawnej do dysponowania przez Wykonawcę osobami prowadzącymi zajęcia (między innymi na skutek wypowiedzenia lub rozwiązania na mocy porozumienia stron umowy łączącej Wykonawcę i osobę prowadzącą zajęcia).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsppuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku ul. Kolejowa 7 84-100 Puck.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 15:30, miejsce: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku ul. Kolejowa 7 84-100 Puck - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.