eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › ROBOTY BUDOWLANE OBEJMUJĄCE REMONT, PRZEBUDOWĘ I ROZBUDOWĘ ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO WOJEWÓDZKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO I TRANSPORTU SANITAERNEGO W PŁOCKU NA POTRZEBY DZIAŁALNOSCI EDUKACYJNEJ W ZAKRESIE RATOWNICTWA MEDYCZNEGO ORAZ DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZLOKALIZOWANEGO W PŁOCKU PRZY UL. GWARDII LUDOWEJ 5 NA DZIAŁCE O NUMERZE EWIDENCYJNYM GRUNTU97/2. Postępowanie Nr TZPiZI.3813/22/RB/10.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-07

Płock: ROBOTY BUDOWLANE OBEJMUJĄCE REMONT, PRZEBUDOWĘ I ROZBUDOWĘ ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO WOJEWÓDZKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO I TRANSPORTU SANITAERNEGO W PŁOCKU NA POTRZEBY DZIAŁALNOSCI EDUKACYJNEJ W ZAKRESIE RATOWNICTWA MEDYCZNEGO ORAZ DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZLOKALIZOWANEGO W PŁOCKU PRZY UL. GWARDII LUDOWEJ 5 NA DZIAŁCE O NUMERZE EWIDENCYJNYM GRUNTU: 97/2. Postępowanie Nr TZPiZI.3813/22/RB/10.
Numer ogłoszenia: 397754 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344892 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku, ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678400, faks 024 2678415.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE OBEJMUJĄCE REMONT, PRZEBUDOWĘ I ROZBUDOWĘ ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO WOJEWÓDZKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO I TRANSPORTU SANITAERNEGO W PŁOCKU NA POTRZEBY DZIAŁALNOSCI EDUKACYJNEJ W ZAKRESIE RATOWNICTWA MEDYCZNEGO ORAZ DOSTĘPNOŚCI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZLOKALIZOWANEGO W PŁOCKU PRZY UL. GWARDII LUDOWEJ 5 NA DZIAŁCE O NUMERZE EWIDENCYJNYM GRUNTU: 97/2. Postępowanie Nr TZPiZI.3813/22/RB/10..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są - roboty budowlane obejmujące remont, przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku administracyjnego Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku na potrzeby działalności edukacyjnej w zakresie ratownictwa medycznego oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych zlokalizowanego w Płocku przy ul. Gwardii Ludowej 5, na działce o numerze ewidencyjnym gruntu: 97/2, określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Zamawiający oczekuje, iż wybrany Wykonawca wykona na podstawie projektu umowy (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz otrzymanej od Zamawiającego dokumentacji projektowej pn. Projekt remontu, przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku administracyjnego WSPRiTS w Płocku przy ul. Gwardii Ludowej 5 na potrzeby działalności edukacyjnej w zakresie ratownictwa medycznego oraz dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych - roboty budowlane obejmujące remont, przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku administracyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 3.Realizacja zamówienia w zakresie remontu, przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku administracyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą obejmuje: 1) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowanie PB+PW (Architektura i Konstrukcja) pod tytułem - projekt remontu, przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku administracyjnego WSPRiTS w Płocku przy ul. Gwardii Ludowej 5 na potrzeby działalności edukacyjnej w zakresie ratownictwa medycznego oraz dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych na działce o numerze ewidencyjnym gruntu: 97/2, autorstwa - A PLUS Piotr Brzeski z m-ca lipca 2010 r. (zwanego dalej projektem), Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i Przedmiarem robót. Budynek administracyjny o parametrach technicznych - Kategoria obiektu XI 1. Powierzchnia zabudowy 265,5 m2 2. Powierzchnia użytkowa 220,5 m2 3. Kubatura 960,0 m3 4. Długość rozbudowanego skrzydła 33,8 m 5. Szerokość rozbudowanego skrzydła 11,2 m 6. Wysokość (do kalenicy) 5 ,0 m 2) wykonanie według projektu dla potrzeb rozbudowanego budynku administracji: - instalacji elektrycznych wewnętrznych wraz z wewnętrzną linią zasilającą, - instalacji C.O. wraz z przyłączem, wentylacji mechanicznej i instalacji wodno-kanalizacyjnej, - przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - usunięcia kolizji linii telefonicznej. Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załączniki do SIWZ: Załącznik nr 2 - Dokumenty formalno prawne, Załącznik nr 3 - Projekt budowlany, Załącznik nr 4 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Załącznik nr 5 - Przedmiar robót (kosztorys ofertowy - ślepy), 3) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy i załączyć do oferty oświadczenie którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 4) Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia harmonogramu terminowego realizacji zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu i przekazać je Zamawiającemu (certyfikat energetyczny). 4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV) - 45000000-7 Roboty budowlane - 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach - 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 5. Warunki realizacji robót: 1) Roboty będą prowadzone zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną pozwoleniem na budowę dokumentacja projektową. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. 3) Wykonawca zabezpieczy teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne. 4) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 5) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 6) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. 7) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 8) Zamawiający upoważnia Wykonawcę do ustanowienia Kierownika Budowy i Kierownika Robót. Wykonawca ma obowiązek na 7 dni przed zgłoszeniem Kierownika Budowy do stosownego Urzędu, przedstawić Zamawiającemu osobę/y Kierownika Budowy/Kierownika Robót. Załączyć CV, dokument poświadczający posiadane uprawnienia budowlane, aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany Kierownika Budowy/Kierownika Robót. 9) Kierownik Budowy ma obowiązek wykonywania swoich obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawa Prawo Budowlane. 10) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania ewentualnych prób i badań próbek materiałowych na żądanie Inspektora Nadzoru. 11) Wykonawca ma obowiązek skompletowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, jak i podlegających przekazaniu innych dokumentów i decyzji, książki pomieszczeń obiektu ze szczególnym opisem elementów wykończeniowych, instalacyjnych i innych trwale wbudowanych, a także w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji, decyzji Dozoru Technicznego dotyczących instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 12) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót, jakość wbudowanych materiałów oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami, przepisami i warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną i wiedzą techniczną. Do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji projektowej oraz wszystkie stosowane materiały i wyroby budowlane powinny być zgodne z Polskimi Normami lub posiadać Certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą techniczna ITB oraz certyfikaty na znak Bezpieczeństwa i atesty PZH. 13) Przed dokonaniem zamówienia materiałów do wbudowania i wykończeniowych Wykonawca ma obowiązek przedstawić zamawiającemu propozycje materiałowe, próbki, i próbki kolorystyczne - a na żądanie Zamawiającego wykonanie wzorcowego elementu budowy, celem akceptacji zamówienia. Akceptacja zamówienia materiału potwierdzona będzie przez Zamawiającego na tzw. karcie materiałowej. 14) Zamawiający zapewni pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego. 15) Każda zmiana technologiczna wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy, wymaga akceptacji, Projektanta oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę. 16) Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia, niż określony w dokumentacji przetargowej. 6. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 7. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonania robót budowlanych. 8. Podpisanie przez Strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność , Strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym Strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres 36 miesięcy. 1) bieg gwarancji na przedmiot umowy rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robot. 2) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po terminie określonym w ust. 1, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu. 3) wady przedmiotu umowy Wykonawca usuwa w terminie 7 dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego w formie pisemnej 10. Roboty budowlane określone w SIWZ będą rozliczone na podstawie dwóch faktur VAT. a) Pierwsza częściowa Faktura VAT zostanie wystawiona przez Wykonawcę do wysokości 400.000,00 zł brutto po wykonaniu robót budowlanych o tej wartości. Faktura częściowa VAT może być wystawiona za wykonany element robót możliwy do odbioru: podstawą wystawienia Faktury częściowej VAT będzie Protokół wykonania zakończonych elementów robót budowlanych, podpisany przez inspektora nadzoru oraz kierownika budowy. b) Druga Faktura końcowa VAT, wystawiona zostanie przez Wykonawcę na kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy wartością brutto robót budowlanych wskazanych w ofercie wybranego Wykonawcy (Tabela elementów scalonych załącznik nr 7 do SIWZ) a kwotą pierwszej Faktury częściowej VAT, o której mowa w pkt. a). Podstawą wystawienia Faktury końcowej VAT będzie podpisany przez inspektora nadzoru oraz kierownika budowy Protokół Odbioru Końcowego Robót na przedmiot umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane ELMIR Przemysław Niewiadomski,, ul. Strażacka 3/1, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 961130,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 766894,00

  • Oferta z najniższą ceną: 766894,00 / Oferta z najwyższą ceną: 999971,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.