eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup i sukcesywna dostawa trumien do pochówku zmarłych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Kielce: Zakup i sukcesywna dostawa trumien do pochówku zmarłych
Numer ogłoszenia: 397748 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. , ul. Młoda 28, 25-619 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3450781, faks 041 3451494.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk-kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa trumien do pochówku zmarłych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia określona została w załączniku nr 1 SIWZ. Zamawiający informuje, że przy dostawie trumien do pochówku zmarłych będących przedmiotem zamówienia stosuje PRAWO OPCJI, oznacza to że podane wielkości są wielkościami maksymalnymi, które mogą być dostarczone w trakcie realizacji zamówienia. Natomiast gwarantowana ilość trumien, które zostaną dostarczone, to ilość minimalna z każdej wymienionej pozycji w załączniku 1 do SIWZ. Oferta cenowa natomiast powinna zawierać cenę maksymalną zamówienia. W dostarczanych trumnach wilgotność drewna powinna kształtować się na poziomie do 15%. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia trumien o innych niż standardowe wymiary np. dłuższych, szerszych ( po cenach takich samych jak podane w ofercie cenowej). Parametry techniczne : standardowa trumna ma wymiary zewnętrzne: -długość - 200 cm, -szerokość -60-70 cm, -wysokość -50-60 cm. Zmiana zabarwienia trumny i rodzaju powłoki malarskiej nie stanowi zmiany wzoru. Nie dopuszcza się jakichkolwiek uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej - śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pięknieć, pęcherzy, odrysów i nierówności. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4, 39.29.60.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 1 000,00 PLN ( słownie: tysiąc złotych ) przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota wymieniona w pkt. 11.1. powinna być wpłacona przelewem na konto: BGK O/K nr 22 1130 1192 0027 6099 5620 0001 tytułem: Wadium - przetarg na Dostawa trumien. Innych form wniesienia wadium zamawiający nie dopuszcza!!!

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - lub w przypadku składania oferty wspólnej dla pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu ( wspólników, lidera konsorcjum ) - w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodnością z oryginałem przez notariusza. - pisemne zobowiązanie innych podmiotów, tj. o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu tych podmiotów (oryginał);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk-kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług komunalnych Sp. z o.o. W Kielcach, ul. Młoda 28, 25-619 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat, Przedsiębiorstwo Usług komunalnych Sp. z o.o. W Kielcach, ul. Młoda 28, 25-619 Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trumny z drewna litego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - trumna dębowa - minimum 5 różnych wzorów kompletna ( wybicie wewnętrzne -folia+ kapa+ wieko, koronka, poduszka, krzyż z wizerunkiem, antaby , zakrętki, podkładki ) trumna dwukrotnie malowana z obustronnym wybiciem. w ilości szt. minimum 80 maksimum 110 - trumna olcha - minimum 5 różnych wzorów kompletna ( wybicie wewnętrzne-folia + kapa+ wieko ,koronka, poduszka, krzyż z wizerunkiem, antaby, zakrętki, podkładki ) trumna dwukrotnie malowana z obustronnym wybiciem. w ilości szt. minimum 55 maksimum 85 - Sarkofag dębowy - minimum 3 różne wzory kompletny ( wybicie wewnętrzne - folia + kapa + wieko, koronka, poduszka, krzyż z wizerunkiem, antaby, zakrętki, podkładki ) trumna o przekroju poprzecznym prostokątnym, dwukrotnie malowany z obustronnym obiciem w ilości szt. minimum 10 maksimum 25 - trumna do kremacji - z drewna miękkiego z jednostronnym wybiciem, bez elementów metalowych, niemalowana (wybicie wewnętrzne - folia + kapa, poduszka, krzyż z wizerunkiem, zakrętki, podkładki) w ilości szt. minimum 40 maksimum 60 - trumna sosnowa -minimum 2 różne wzory, kompletna ( wybicie wewnętrzne - folia + kapa + wieko, koronka, poduszka, krzyż z wizerunkiem, antaby, zakrętki, podkładki ) trumna dwukrotnie malowana z obustronnym wybiciem. w ilości szt. minimum 5 maksimum 12 - trumna 0,50 kompletna ( wybicie wewnętrzne-folia + kapa + wieko, koronka, poduszka, krzyż z wizerunkiem, antaby, zakrętki, podkładki ) w ilości szt. minimum 10 maksimum 20 - trumna 0,65 kompletna ( wybicie wewnętrzne-folia + kapa + wieko ,koronka, poduszka, krzyż z wizerunkiem, antaby, zakrętki, podkładki ) w ilości szt. minimum 10 maksimum 20 - trumna 0,85 kompletna ( wybicie wewnętrzne-folia + kapa + wieko, koronka, poduszka, krzyż z wizerunkiem, antaby, zakrętki, podkładki ) w ilości szt. minimum 2 maksimum 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trumny z drewna w okleinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - trumna dębowa w okleinie dębowej - minimum 5 różne wzory ,kompletna (wybicie wewnętrzne -folia+ kapa+ wieko, koronka, poduszka, krzyż z wizerunkiem, antaby , zakrętki, podkładki) w ilości szt. minimum 30 maksimum 45 - trumna z drewna miękkiego (olcha, sosna, topola) w okleinie dębowej - min4 różne wzory ,kompletna (wybicie wewnętrzne -folia + kapa+ wieko, koronka, poduszka, krzyż z wizerunkiem, antaby, zakrętki, podkładki) w ilości szt. minimum 10 maksimum 20 - Sarkofag dębowy w okleinie dębowej - minimum 4 różne wzory , kompletna (wybicie wewnętrzne -folia+ kapa+ wieko, koronka, poduszka, krzyż z wizerunkiem, antaby , zakrętki, podkładki) w ilości szt. minimum 5 maksimum 15 - Sarkofag z drewna miękkiego ( olcha, sosna, topola) w okleinie dębowej - min. 2 różne wzory - kompletna (wybicie wewnętrzne -folia+ kapa+ wieko, koronka, poduszka, krzyż z wizerunkiem, antaby , zakrętki, podkładki) w ilości szt. minimum 40 maksimum 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sarkofag ekskluzywny w poliestrze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. otwierany w całości: kompletny ( wysoki połysk, wybicie wewnętrzne - folia +kapa + wieko, koronka, poduszka, krzyż z wizerunkiem, antaby zwykłe lub rurowe w kolorze złotym, srebrnym, miedzianym, zakrętki, podkładki) w ilości szt. minimum 3 maksimum 15 b. dzielony kompletny ( wysoki połysk, wybicie wewnętrzne - folia +kapa +wieko, koronka, poduszka, krzyż z wizerunkiem, antaby zwykłe lub rurowe w kolorze złotym, srebrnym, miedzianym, zakrętki, podkładki) w ilości szt. minimum 3 maksimum 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.61.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Krzyże dębowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. mały z wizerunkiem gr. 25 mm wysokość 120 cm w ilości szt. minimum 40 maksimum 60 b. duży z wizerunkiem gr.25 mm wysokość 220 cm w ilości szt. minimum 90 maksimum 130.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.