eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Wycinka, zabiegi pielęgnacyjne i przebudowa drzewostanu w parkach, na zieleńcach, pasach przydrożnych, placówkach oświatowych oraz selekcja drzew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Siemianowice Śląskie: Wycinka, zabiegi pielęgnacyjne i przebudowa drzewostanu w parkach, na zieleńcach, pasach przydrożnych, placówkach oświatowych oraz selekcja drzew
Numer ogłoszenia: 397738 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka, zabiegi pielęgnacyjne i przebudowa drzewostanu w parkach, na zieleńcach, pasach przydrożnych, placówkach oświatowych oraz selekcja drzew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wycinką, zabiegami pielęgnacyjnymi i przebudową drzewostanu w parkach, na zieleńcach, pasach przydrożnych, placówkach oświatowych oraz selekcją drzew, obejmujące dwie odrębne części: Część I - wycinka, zabiegi pielęgnacyjne oraz selekcja drzew na zieleńcach, pasach przydrożnych i placówkach oświatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I został zawarty w Zakresie prac - Dodatek nr 5 do SIWZ oraz w Formularzu cenowym - Dodatek nr 6 do SIWZ (Załącznik nr 5 do oferty), które stanowią podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Część II - wycinka, zabiegi pielęgnacyjne oraz selekcja drzew w parkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II został zawarty w Zakresie prac - Dodatek nr 7 do SIWZ oraz w Formularzu cenowym - Dodatek nr 8 do SIWZ (Załącznik nr 6 do oferty), które stanowią podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. 2. Pozyskiwane drewno (szczapy, kłody, klocki) oraz zrębki winny być składowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Usunięcie urobku /porost, gałęzie, odpady zaśmiecające/ winno być prowadzone zgodnie z przepisami: - ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. (t.j. Dz. U. z 2012r. poz.391), - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185 poz. 1243 z zm.), - rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia 27 września 2001r. (Dz. U. z 2001r. Nr 112 poz. 1206)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego-odpowiednio w odniesieniu do części I, Części II, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w odniesieniu do Części I, Części I, zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających będą usługi związane z wycinka, zabiegami pielęgnacyjnymi i przebudową drzewostanu w parkach, na zieleńcach, pasach przydrożnych, placówkach oświatowych oraz selekcją drzew, tj. usługi zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego-odpowiednio w odniesieniu do Części I, Części II.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.w odniesieniu do Części I: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej: a) osobą posiadającą kwalifikacje pilarza drzew ozdobnych przynajmniej podstawowego stopnia (min. 1 osoba), b) osobą posiadającą kwalifikacje z zakresu leczenia i pielęgnacji drzew ozdobnych przynajmniej podstawowego stopnia (min. 1 osoba), 2. w odniesieniu do Części II: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej: a) osobą posiadającą kwalifikacje pilarza drzew ozdobnych przynajmniej podstawowego stopnia (min. 1 osoba), b) osobą posiadającą kwalifikacje z zakresu leczenia i pielęgnacji drzew ozdobnych przynajmniej podstawowego stopnia (min. 1 osoba), c) osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pracami oraz wykonywania prac technicznych związanych z pielęgnacją zieleni na obiektach zabytkowych zgodnie z przepisami § 22, 23, 24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. (Dz. U. z 2011r. Nr 165 poz. 987) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych lub zgodnie z § 31 wyżej cytowanego rozporządzenia, tj: - do kierowania pracami (min. 1 osoba) - do wykonywania prac technicznych (min. 1 osoba). 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu- w odniesieniu do Części I, Części II: -ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. -oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno - prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, -sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, ul.Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie, pokój nr 18 lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 8,10zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Podawcza Biura Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul.Michałkowickiej 105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycinka, zabiegi pielęgnacyjne oraz selekcja drzew na zieleńcach, pasach przydrożnych i placówkach oświatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części I zamówienia są usługi związane z wycinką, zabiegami pielęgnacyjnymi oraz selekcją drzew na zieleńcach, pasach przydrożnych i placówkach oświatowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I został zawarty w Zakresie prac - Dodatek nr 5 do SIWZ oraz w Formularzu cenowym - Dodatek nr 6 do SIWZ (Załącznik nr 5 do oferty), które stanowią podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycinka, zabiegi pielęgnacyjne oraz selekcja drzew w parkach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Części II zamówienia są usługi związane z wycinką, zabiegami pielęgnacyjnymi oraz selekcją drzew w parkach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.