eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korsze › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych z terenu miasta i gminy Korsze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Korsze: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych z terenu miasta i gminy Korsze
Numer ogłoszenia: 397666 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Korszach , ul. Mickiewicza 13, 11-430 Korsze, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7541828, faks 089 7540011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korsze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych z terenu miasta i gminy Korsze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych stałych zmieszanych oraz odpadów segregowanych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (stale i sezonowo) z terenu Gminy Korsze i zagospodarowanie odebranych odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.). Zagospodarowanie odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), oraz zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami Województwa Warmińsko-Mazurskiego, oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Korsze przyjętego Uchwałą Rady Miejskiej Nr XXX1/207/2012 z dnia 31 grudnia 2012 roku. Charakterystyka gminy Korsze Gmina Korsze leży w północno-wschodniej części województwa warmińsko-mazurskiego. Teren jest równinny, jedynie w południowej części gminy pagórkowaty, w jej granicach nie ma prawie jezior. Gmina Korsze jest typową gmina rolniczą, gdzie gleby są urodzajne, o dobrej strukturze i zasobności w składniki pokarmowe. Gmina Korsze wchodzi w skład powiatu kętrzyńskiego. Od zachodu graniczy z gminami: Bartoszyce i Sępopol, od północy z gm. Barciany, od wschodu z gm. Kętrzyn, od południowej strony z gm. Reszel. Powierzchnia gminy 24994 ha 1. W załączniku nr 5 do SIWZ zamieszczono mapkę z zaznaczonymi drogami (gminnymi, powiatowymi, wojewódzkimi), przebiegającymi przez teren Gminy Korsze. W miejscach gdzie nie jest możliwe dojechanie samochodem, pojemnik lub worek należy donieść. Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców gminy Korsze na dzień 30.06.2014r wynosi 10 601 osób zamieszkałych w zabudowie wielo i jednorodzinnej . A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych (o pojemności miń 110 l), Wykonawca powinien wyposażyć właścicieli nieruchomości w cenie świadczonej usługi, na czas wykonywania usługi. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie w cenie świadczonej usługi, kolorowych worków pojemników na odpady segregowane zgodnie z przedmiotem zamówienia i regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie Korsze. Na terenie gminy obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania i zagospodarowania odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (stale lub sezonowo) w ilościach określonych w regulaminie utrzymania czystości gminy Korsze w tym: 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01). Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach o pojemności miń 110 l. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę na terenie miasta i gminy Korsze - dla budynków jednorodzinnych - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, dla budynków wielorodzinnych - nie rzadziej niż raz w tygodniu. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne: a) - papier i tektura ( kod 20 01 01, 15 01 01) - worek/pojemnik koloru niebieskiego, - szkło białe i kolorowe (kod 20 01 02, 15 01 07) - worek/pojemnik koloru zielonego, - tworzywa sztuczne (kod 20 01 39, 15 01 02), opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), oraz metal (kod 15 01 04, 20 01 40) zbierane łącznie - worek/pojemnik koloru żółtego. Częstotliwość załadunku i wywozu odpadów przez Wykonawcę - nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie. b) Odpady ulegające biodegradacji w tym odpady zielone (kod 20 01 08, 20 02 01) - worek/pojemnik koloru brązowego. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów ulegających biodegradacji w tym zielonych - nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu. c) Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 35, 20 01 36) oraz zużyte opony (kod 16 01 03). Odbiór odpadów wielkogabarytowych oraz wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego prowadzony będzie na zasadzie akcji przeprowadzonej z częstotliwością raz na kwartał. Odbiór zużytych opon odbywać się będzie dwa razy w roku. d) Odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych prowadzony będzie w miarę zapotrzebowania, po każdorazowym zgłoszeniu Wykonawcy takiej konieczności przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia kontenerów na odpady budowlane i rozbiórkowe w miejsce wskazane przez Zamawiającego w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia. e) Odpady niebezpieczne (o kodach 20 01 21, 20 01 33) oraz przeterminowane leki (20 01 32) odbierane będą w ramach zbiórki objazdowej, która przeprowadzana będzie raz na rok. f) Wykaz punktów selektywnej zbiórki odpadów stanowi załącznik Nr 8 SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000 złotych ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy: w Banku Ochrony Środowiska S.A Oddział w Olsztynie ul. Plac Konsulatu Polskiego 6 10-900 Olsztyn nr 28 15 40 10 72 20 01 5050 38 25 00 03, z dopiskiem Wadium - odbiór śmieci. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Korszach ul. Mickiewicza 13 11-430 Korsze - kasa urzędu, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przechowuje się na rachunku bankowym. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej Gminy Korsze b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach c) posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym; Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokonał odbioru i wywozu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w ilości co najmniej 1 000 Mg lub 5 000 m3. Wymagana ilość powinna być odebrana i wywieziona w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy - załącznik nr 6 Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje sprzętem specjalistycznym do odbioru i transportu odpadów tj. co najmniej: 1.pojazd do odbierania odpadów bez frakcji kompaktującej - ilość 1 szt. 2.pojazd przystosowany do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych - ilość 2 szt. 3.pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarka) o masie całkowitej powyżej 3,5 t - ilość 2 szt. 4.Pojazd dostosowany do odbioru odpadów wielkogabarytowych - ilość 1 szt. 5.Kontenery o pojemności miń 1m3 na odpady budowlane - ilość 2 szt . Wszystkie pojazdy świadczące usługi dla Zamawiającego muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tych danych oraz udostępnienie Zamawiającemu dostępu do portalu internetowego umożliwiającego kontrolę trasy przejazdu pojazdów świadczących usługi dla Zamawiającego. Wykonawca dołączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje niniejszego warunku. Ocena zgodnie z oświadczeniem

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez: a) posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 tys. zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 2 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Korszach ul. Mickiewicza 13 11-430 Korsze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Korszach ul. Mickiewicza 13 11-430 Korsze- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.